سواحل دبی با معرفی اختصاصی + عکس

در این مطلب سعی شده تعدادی از سواحل دبی که پر بازدیدتر هستند و گردشگران آنها را به دیگر سواحل دبی ترجیح داده اند، معرفی شوند. با کلیک بر نام هر یک از سواحل دبی می توانید اطلاعات کامل هر ساحل را ببینید. در این نوشته نُه تا از سواحل دبی از جمله؛ ساحل جمیرا دبی، ساحل برج دبی، ساحل جبل علی دبی، ساحل جی بی آر دبی، ساحل سان ست دبی، ساحل قنتوت دبی، ساحل کایت دبی، ساحل الممزار دبی و ساحل لامر دبی معرفی شده اند.

معرفی سواحل دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، بی شک سواحل دبی یکی از جاهایی خواهد بود که به آنها خواهید رفت و تفریحات فراوانی که در این سواحل دبی تدارک دیده شده اند را تجربه خواهید کرد. با کلیک بر نام هر کدام از سواحل دبی می توانید امکانات، تفریحات، ساعات باز بودن آنها، آدرس دقیق و هتل های اطراف آنها را مشاهده کنید.

سواحل دبی

 

ساحل جمیرا دبی

در میان سواحل دبی ساحل جمیرا دبی یکی از معروف ترین این ساحل ها می باشد. از امکانات مختلف ساحل جمیرا دبی می توان به انواع ورزش های آبی، پارک اختصاصی ساحلی برای کودکان، رفت و آمد بسیار آسان با مترو دبی و مسجد ساحل جمیرا دبی اشاره کرد که افراد غیر مسلمان هم می توانند از این مسجد بازدید کنند.

ساحل جمیرا دبی

ساحل برج دبی

ساحل برج دبی یکی دیگر از سواحل دبی می باشد که نزدیکی آن به برج العرب باعث شده تا آن را از روی همین برج نامگذاری کنند. از امکانات مختلف ساحل دبی می توان به حمام،  رختکن، پنل های خورشیدی برای شارژ گوشی های هوشمند، زمین های بازی مختلف از جمله زمین بازی والیبال و … اشاره کرد.

سواحل دبی و زمین های والیبال

 

ساحل جبل علی دبی

از جمله سواحل دبی که به علت زیبایی طبیعی آن، گردشگران اروپایی و روسی را به سمت خود کشانده است، ساحل جبل علی دبی می باشد. ساحل جبل علی دبی در منطقه ای تاریخی واقع شده است و دسترسی مناسب آن به مراکز مختلف خرید و تفریح، هتل های مختلف دبی و همچنین وجود انواع ورزش های آبی باعث محبوبیت این ساحل به عنوان یکی از سواحل عمومی دبی شده است.

ساحل جبل علی دبی

 

ساحل جی بی آر دبی

از دیگر سواحل دبی که در چند سال گذشته پیشرفت و رشد بسیار زیادی داشته، ساحل جی بی آر دبی می باشد. هر نوع تفریح و امکاناتی که برای یک ساحل در دبی قابل تصور باشد، در ساحل جی بی آر فراهم است. از امکان ورزش هایی چون کریکت و والیبال و تنیس ساحلی و فریزبی تا انواع ورزش های آبی چون جت اسکی و موج سواری و قایق رانی همه در ساحل جی بی آر دبی برای شما فراهم است. به اینها اینترنت رایگان وای فای، کافه ها، کیوسک ها، رستوران های بین المللی و بوتیک های مختلف را هم اضافه کنید و سپس در مورد سفر به دبی و دیدار از ساحل جی بی آر تصمیم بگیرید.

جت اسکی در سواحل دبی

 

ساحل سان ست دبی

جالب است بدانید ساحل سان ست دبی که به آن ساحل ام سقیم هم می گویند، تنها ساحل دبی می باشد که عنوان باهوش ترین ساحل دنیا را به خود اختصاص داده است. علاوه بر امکاناتی که شما از هر کدام از سواحل دبی انتظار دارید، مناظر و افق های زیبای ساحل سان ست دبی، آن را به مقصدی برای عکاسی تبدیل کرده است. مزیت ویژه دیگری که ساحل سان ست به بعضی سواحل دبی دارد، این است که شما می توانید تا آخر شب در آب باشید و از شنا کردن شبانه در دریا لذت ببرید.

 

ساحل قنتوت دبی

اگر در خیابان شیخ زاید بودید و خواستید به یکی از سواحل دبی بروید، ساحل قنتوت می تواند گزینه مناسبی باشد. البته توجه داشته باشید که ساحل قنتوت یک ساحل عمومی نیست و مبلغی نزدیک به ۳۰ درهم باید برای ورود به این ساحل دبی بپردازید. در این ساحل هم، مانند دیگر سواحل دبی امکانات و تفریحات مختلفی از جمله انواع ورزش های آبی، کافه، رستوران، استخر و … وجود دارد.

ساحل قنتوت دبی

 

ساحل کایت دبی

اگر علاقه به بادبادک بازی دارید، در انتخاب از میان سواحل دبی، ساحل کایت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. رفت و آمد به ساحل کایت بسیار راحت می باشد و با استفاده از مترو دبی و پیاده شدن در ایستگاه بانک نور می توانید به سهولت به ساحل کایت دبی برسید. در صفحه ساحل کایت دبی  ۷ کاری که باید در این ساحل دبی انجام بدهید، شرح داده شده است.

ساحل کایت دبی

 

ساحل کایت دبی

 

ساحل الممزار دبی

از جمله سواحل دبی که نسبت به دیگر سواحل دبی سابقه طولانی تر دارد، می توان به ساحل الممزار دبی اشاره کرد. کسانی که با خانواده به می خواهند به یکی از سواحل دبی بروند، ساحل الممزار می تواند انتخاب مناسبی باشد. امکانات بسیار عالی این ساحل، هم رضایت بزرگترها را برآورده می کند هم جوانانی که می خواهند به تفریحات مختلف مانند ورزش های آبی و ساحلی بپردازند. همچنین قابل ذکر است که دو مزیت ساحل الممزار نسبت برخی دیگر از سواحل دبی یکی امکان شنای شبانه در دریا می باشد و دیگری سانس ویژه بانوان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه. در این دو روز ساحل الممزار به طور تمام وقت به بانوان اختصاص دارد.

ساحل الممزار دبی از معروفترین سواحل دبی

 

ساحل لامر دبی (La Mer)

جدیدترین ساحل در میان سواحل دبی، ساحل لامر دبی می باشد. این ساحل عمومی است و ورود آن برای عموم آزاد و رایگان می باشد. گفتنی است که ساحل لامر را نمی توان تنها یکی از سواحل دبی نامید بلکه باید آن را یک مجتمع یا شهرک تفریحی در نظر گرفت. وجود رستوران ها، کافه ها و بارها، فروشگاه های مختلف، پارک آبی مجهز، پارک بازی هاو هاوا و امکانات دیگر همه باعث شده اند تا ساحل لامر دبی به یکی از جذاب ترین سواحل دبی و همچنین یکی از دیدنی های مهم شهر دبی، تبدیل گردد.

ساحل لامر دبی

 

اگر قصد رفتن به سواحل دبی را دارید و قبل از رفتن می خواهید با هتل های مختلف دبی آشنا شوید، می توانید به صفحه هتل های دبی مراجعه کنید و بر اساس بودجه و سلیقه تان به بررسی هتل های مختلف شهر دبی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *