۵ جزیره برتر دنیا که باید به آن سفر کنید.

اگر هنوز برنامه سفرتان را مشخص نکرده اید، و به دنبال مقاصد جذاب و متفاوتی هستید پیشنهاد ما به شما ۵ تا از زیباترین جزایر دنیا، هست.

جزیره اول : مائویی،هاوایی

1

مجمع‌الجزایر هاوایی ، ایالت پنجاهم کشور آمریکا است. پایتخت و شهر مهم آن هونولولو است. هاوایی از ۸ جزیره تشکیل شده که دومین آن مائوئی با  بیش از ۸۰ ساحل زیبا است و سالانه حدود ۱۳۱ هزار بازدیدکننده دارد. زیبایی‌های این جزیره آنقدر زیاد است که باعث شده در صدر فهرست «بهترین جزایر جهان» قرار گیرد.نام دیگر این جزیره ،جزیره دره است و بهترین مقصد برای علاقه مندان به طبیعت به شمار میرود. آب و هوای هاوایی معتدل و نمناک است. بالاترین دمای هونولولو ۳۱ درجه سانتیگراد و پایین‌ترین دمای آن ۱۳ درجه سانتیگراد است . خلاصه همه چیز در این جزیره به گونه ای زیباست که آرزو میکنید زمان متوقف شود.

دومین جزیره زیبای دنیا :سنتورینی ، یونان

%d8%ac%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%db%8c%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%86-13

 

جزیره سانتورینی در دریای اژه یونان واقع شده و با نام ثِرا نیز شناخته می‌شود. این جزیره با جنوب شرقی یونان ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد و از گروه جزیره‌های کیکلادس است. گفتنی است جزیره سانتورینی از بقایای یک فعالیت آتش فشانی مهیب به وجود آمده و به روستاهای زیبایش نیز شهرت دارد.اگر تا به حال به اینجا سفر نکرده اید پیشنهاد میکنم هرچه زودتر برنامه ی سفرتان را آماده کنید.در سنتورینی آرامش گمشده را در غروبی که سایه اش همانند پالت رنگی یک نقاش است  پیدا میکنید .

جامائیکا سومین مقصدی است که به زیبایی های بیش از حد معروف است

3

جامائیکا سال گذشته در فهرست ۱۰ جزیره برتر قرار نداشت، اما امسال توانسته به رده سوم صعود کند. جامائیکا کشوری در دریای کارائیب (آمریکای مرکزی) و پایتخت آن کینگستون است.جامائیکا  با حدود ۲ میلیون نفر سومین کشور پرجمعیت انگلیسی‌  زبان قاره آمریکا است و در سال ۱۹۶۲ استقلال خود را از بریتانیا به دست آورد.

هیچ چیز بهتر از لم دادن مثل یک گربه در پهنه ساحل جامائیکا وجود ندارد چرا که انواع متنوعی از تفریحات رو در اختیار شما قرار میده.دل کندن از این سواحل بسیار سخت است پس سعی کنید در طول سفر به تماشای موسیقیهای محلی بپردازید در ادمه از قایق سواری ،غواصی ،بازدید از مزارع شکر و غارنوردی لذت ببرید که هر کدام به تنهایی یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

چهارمین جزیره :بالی ،اندونزی

4

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. این جزیره دارای مناطق مختلفی است که از معروف‌ترین نقاط آن کوتا و اوبود را می‌توان نام برد. در شمال و جنوب کوه‌های مرکزی این جزیره زمین‌های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می‌کنند. مزارع پلکانی برنج بالی خود شهرت جهانی داشته و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. سواحل بالی واقعا تماشایی هستند.

بالی یک کارت پستال زنده واقع در بهشت اندونزی است که در آن دقیقا احساس میکنید همه چیز رویایی است .پایتخت هنری مکانی تمام عیاربرای دیدن عملکرد فرهنگی این جزیره است .

میتوانید در کلاس های طراحی روی پارچه ،کارگاههای عتیقه جات نقره ،تقویت ذهن و بدن در یک کلاس یوگا تعطیلاتی رویایی را برای خود بسازید.

 

پنجمین جزیره پیشنهادی ما پوکت،تایلند است.

5

بزرگترین جزیره تایلند مقصدی بین المللی برای علاقه مندان سواحل و زیبایی های طبیعی است. گرچه جزیره «کو تائو» تایلند امسال موفق نشد در فهرست ۱۰ جزیره برتر جهان جای بگیرد، اما جزیره‌ای دیگر از این کشور در فهرست جای گرفت. جزیره پوکت با ساختار و طبیعت زیبای خود توجه هر بیننده‌ای را به خود معطوف می‌کند و در واقع برای گذرندان تعطیلات در پوکت میتونید کمی سورئال باشید.آکواریوم ،باغ ها و معابد بودایی و ورزش های آبی از محبوبترین فعالیت ها در این جزیره میباشند.

 

آخرین جزیره لوکس و زیبا بورا بورا،

6

بورا بورا قسمتی است از جزایر پلی نزی فرانسه  که یکی از قلمروهای فرا دریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام، است. این جزیره به سواحل سفید رنگ و تالاب‌های نیلگون خود مشهور است. دومین سال متوالی است که بورا بورا در فهرست  جزایر برتر قرار می‌گیرد. سواحل این جزیره به نام ساحل مروارید معروف است .در لاگوناریوم این جزیره میتوانید به تماشای کوسه ها در حال غذا خوردن و یا شنا کردن لاک پشت ها بنشینید و در آخر حتما خود را به صرف یک وعده غذایی تازه در یک رستوران خوب فرانسوی دعوت کنید.

 

همین حالا برای برنامه یک سفر لوکس به زیباترین جزیره های دنیا با ما تماس بگیرید: ۸۸۵۵۹۹۲۵-۰۲۱

18 دیدگاه برای "۵ جزیره برتر دنیا که باید به آن سفر کنید."

    1. سلام
      اره ما با خانواده مالدیو رفتیم . بسیار جای عالی و بی نظری بود . سواحل اقیانوس ارام . دقیقا جزیره ای وسط اقیانوس ارام . واقعا بی نظیر و زیبا بود

  1. وای چ جاهایی دارن خوشبحالشون! ما از شرایط رفتن ب این جاها فقط حسرتشو داریم ! کاش بشه ایندم طوری بشه ک برم چون بشدت تو فکرشم!انشالله

    1. نمیخواد تحریمارو بردارن لاقل بزارن با پاسپورت چند جا از اروپا و آمریکارو بریم،بخدا تنها جایی که رفتم ترکیه بود.

  2. به اتفاق خانواده به بالی و پوکت سفر کردم ، واقعا زیبا بودند اگر مجددا توان رفتن داشته باشم حتما اینکار میکنم

    1. دوست عزیز جزیره palawan در فیلیپین رو بادتون رفت فکر کنم ، یکی از مطرح ترین جزایر جهان همین پالاوانه

  3. گروه خونی ما ایرانیها به اینجور جاها نمیخوره نه استرسی نه فشار روانی نه شوکی نه روزنامه کیهانی …

  4. خدایا خوشی مردم اینه میرن اینجاها اونوخ ما میریم سر فلکه رو چمنا میشینم اب رانی میخوریم با تیتاب :/ 😂😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *