ماه عسل در ارمنستان – خاطره‌ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت

ماه عسل در ارمنستان قطعا خاطره انگیز خواهد بود. روزهای ابتدایی پس از ازدواج جزو شیرین ترین خاطرات زندگی تازه عروس و دامادهاست. خیلی ها برای گذراندن ماه عسل به کشورهای خارجی سفر می کنند. خیلی ها هم به طور کلی قید برگزاری یک مراسم  مفصل عروسی را می زنند و زندگی مشترک خود را با یک سفر آغاز می کنند.

مقاصدی در دنیا وجود دارند که سعی می کنند تازه عروس و دامادها را به سمت خود جذب کنند و می توان از آنها به عنوان مقاصد ماه عسل یاد کرد. مقاصدی نظیر مالدیو، هاوایی، بورا بورا، فیجی و غیره. در بین این مقاصد شاید مالدیو از همه بیشتر برای مخاطب ایرانی شناخته شده باشد. ولی با این وضع گرانی دلار ، رفتن به تور مالدیو شاید برای خیلی از افراد به سادگی ممکن نباشد.

چاره کار، انتخاب مقاصد دیگری است که از نظر قیمتی مناسب تر باشند تا در شروع زندگی هزینه زیادی به عروس و داماد تحمیل نشود. یکی از این مقاصد ارزان ماه عسلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم ارمنستان است.

تور ارمنستان عموما جزو تورهای مقرون‌به‌صرفه در ایران محسوب می‌شود. ارمنستان با توجه به نزدیکی به ایران، جاذبه های طبیعی زیبا و اشتراکات فرهنگی زیادی که با ایران دارد هر سال پذیرای تعداد زیادی از ایرانیان است.

گذراندن ماه عسل در ارمنستان مشروط به این است که هتل‌های این کشور را بشناسید، با مکان‌های توریستی آن آشنا باشید و برنامه سفر خود را چیده باشید و اگر حوصله یا وقت انجام این کارها را ندارید کافی است تلفن را بردارید و با آفتاب تراول تماس بگیرید: ۸۸۵۵۹۹۲۵  – تا بهترین ماه عسل ممکن در ارمنستان را برای شما برنامه ریزی کنیم.

در ادامه نکات لازم و بعضی از جاهای رمانتیک در ارمنستان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای گذراندن ماه عسل خود روی آن‌ها حساب کنید.

ماه عسل در ارمنستان

وسیله سفر ماه عسل

پیشنهاد ما به شما سفر هوایی به ارمنستان است. در حال حاضر تنها خط هوایی که از تهران به ایروان پرواز دارد آرمنیا ایرویز است که بلیت آن به سختی یافت می شود، ولی نگران نباشید ما بلیت مناسب با بهترین نرخ را برای شما تهیه خواهیم کرد.

در صورتی که می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید می توانید از خودروی شخصی یا اتوبوس هم استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید حدود ۲۴ ساعت راه در انتظار شما خواهد بود. اگر می خواهید بدون تور به ارمنستان سفر کنید لازم است قبل از رسیدن، هتل خود را در ایروان رزرو کرده باشید، که برای این کار می توانید با مراجعه به سایت آفتاب تراول به صورت آنلاین اقدام به رزرو هتل در ایروان کنید.

هتل مناسب برای ماه عسل در ارمنستان

هر چند هتل های ۲ یا ۳ ستاره ارزان قیمت هم در ارمنستان یافت می شود، ولی پیشنهاد ما برای سفر ماه عسلی به ارمنستان انتخاب یک هتل خوب ۴ یا ۵ ستاره است. بعضی از هتل ها با هماهنگی قبلی امکانات و خدمات ویژه ای به عروس و دامادها می دهند که از جمله آنها می توان به دکوراسیون اختصاصی اتاق، پذیرایی ویژه با میوه، شیرینی، غذا و نوشیدنی اشاره کرد. برای آگاهی از هتل های عروس و داماد پذیر لطفا با ما تماس بگیرید.

از جمله هتل های رمانتیک ارمنستان که دارای سوئیت ویژه ماه عسل هم هستند و اقامت خوشی را برای شما رقم خواهند زد می توان به هتل توفنکیان ارمنستان ، هتل سنترال ایروان، هتل گلدن پالاس ایروان و هتل پاریس ایروان را نام برد. اگر به دنبال یک اقامت متفاوت در ایروان هستید هتل نوساز و لوکس آلکساندر ایروان را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر چه قیمت آن کمی بالا است ولی مطمئن باشید ارزش آن را دارد.

بازدید از شهر ایروان

پایتخت ارمنستان خود یکی از جاذبه‌های گردشگری است که می‌توانید در تور خود آن را در نظر داشته باشید. این شهر با هتل‌های زیبا و میدان جمهوری یا (Republic square) که در شب یکی از زیباترین مکان‌های این شهر است، مقصدی شاعرانه برای گذراندن ماه عسل است.

در این شهر کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تاریخی و گردشگری زیادی وجود دارند که می‌توانید با یکایک این مکان‌ها عکس یادگاری دو نفره با همسر خود بیاندازید و به عنوان برگی از دفتر خاطرات خود از ماه عسل در ارمنستان، آن را به آشنایان نشان دهید. 

دریاچه سوان

این مکان با گل‌های بنفش، طبیعت زیبا و سواحل دلنشینی که دارد مقصد هزاران گردشگر است. آب زلال دریاچه در کنار کوه‌های پوشیده از برف که در تمامی فصول سفید هستند باعث می‌شود که زندگی مشترک خود را با طراوت زیاد آغاز کنید.

در این منطقه صومعه سواناواک قرار گرفته است که دو کلیسای مربوط به قرن نهم دارد. این مکان یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در آن عکس یادگاری ثبت کنید. 

پارک عشاق ایروان

پارک عشاق ایروان پارکی کوچک است که در قرن ۱۸ میلادی ساخته شده و پر از مجسمه های زیبا می باشد. مجسمه هایی که هرکدامشان داستانی دارند. چه عاشقی ها که دیده اند،  چه بوسه ها که در مقابل چشمان سنگی شان بر نیمکت های پارک عشاق گرفته شده و چه چشم هایی که از ذوق دیدن معشوقشان درخشیده اند و این مجسمه ها که خود عضوی از این پارک عشاق هستند، شاهد آن بوده اند.

این پارک ابتدا کوزرن و بعد پوشکین نام گرفته. در نیمه ی دوم قرن بیست، زوج های جوان، دیدارهای نهان و آشکار عاشقانه شان را در این تکه از خاک ایروان می گذاشتند و همین امر باعث می شود که نام جدید آن پارک عشاق بشود.

تله کابین تاتو

تاتو  Tatev یکی از صومعه‌های ارمنستان است که توسط محیطی مملو از زیبایی احاطه شده است. اگر فیلم‌های تاریخی قرون وسطایی را دیده باشید، قلعه‌هایی را می‌بینید که در بلندی هستند و دور تا دور آن‌ها را دشت و کوه‌های سرسبز احاطه کرده است. این صومعه چنین منظره‌ای دارد.

می‌توانید خود را در میان این منظره تصور کنید که یک دوربین بر فراز سر شما می‌چرخد و ماه عسل شما را در این کشور سرسبز و زیبا ثبت می‌کند.

جالب اینجاست که بلندترین تله کابین جهان به طول ۵٫۷ کیلومتر در این منطقه وجود دارد. تله کابین سواری شما حدود ۱۵ دقیقه به طول می انجامد و در یک کابین ۲ نفره عاشقانه می توانید مناظر زیبا و آثار قرون وسطایی را از بالا نظاره گر باشید.

جنگل های دلیجان

دست در دست دلبر در جنگل های زیبای دلیجان پیاده روی کنید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید. تجربه ای که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.  دلیجان ارمنستان از گردنه سوان با جنگل شروع مي شود و چشمه های آب طبيعی از دل كوه ها جاری شده است. شهری با ساختمان های قدیمی که با مناظر زیبای جنگل و کوه احاطه شده است. سردترین و گواراترین نوشیدنی جهان را در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب خواهید نوشید.

ارمنستان، کشوری با تاریخ کهن که فراز و فرودهای زیادی را در خود دیده و این روزها به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. بسیاری ماه عسل در ارمنستان را به عنوان هدف خود پس از ازدواج انتخاب می‌کنند که به دلیل سهولت در سفر این انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

1 دیدگاه برای "ماه عسل در ارمنستان – خاطره‌ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *