برای ماه عسل در تایلند به کدام شهر برویم؟

در این مطلب یک برنامه خوب و عالی برای گذراندن ماه عسل در تایلند را برای شما شرح می دهیم. بسیاری از زوج‌های جوان وقتی می‌خواهند مقصدی را برای ماه عسل انتخاب کنند، دچار سردگمی می‌شوند. سوالات بسیاری از قبیل، کدام شهر یا کشور بروند؟ چگونه بروند؟ کجا اقامت داشته باشند؟ و غیره برای آنها ایجاد می‌شود. تایلند یکی از مقاصد مناسب برای گذراندن ماه عسل است.

بسیاری از هتل های تایلند اگر بدانند شما برای ماه عسل در تایلند هستید ، به شما امکانات و هدایایی را به صورت رایگان ارائه خواهند داد. برای برنامه ریزی یک سفر خوب ماه عسلی به تایلند لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید: ۸۸۵۵۹۹۲۵

برای ماه عسل در تایلند کجا برویم؟

ماه عسل در تایلند معمولا تنها بین یک تا دو هفته طول می‌کشد و فرصت مناسبی برای گشت و گذار در تایلند، سرزمین لبخندها برای زوج‌های جوان است. در این مطلب سه مقصد برتر تایلند برای ماه عسل زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است که عبارتند از بانکوک، پوکت و سامویی.

هر یک از این مقاصد مجهز به فرودگاه های بین المللی هستند که حمل و نقل را بسیار آسان و سریع کرده‌اند.

ماه عسل در تایلند

بانکوک ، اولین شهر ماه عسلی در تایلند

شاید در نگاه اول، بانکوک، پایتخت سرزمینِ فرشته‌ها، آخرین جایی باشد که زن و شوهرهای جوان، بخواهند برای ماه عسل در تایلند به آن سفر کنند. اما، در پایتخت تایلند گزینه‌های بسیار تماشایی و تفریحی وجود دارد که زوج‌های جوان باید دست در دست یکدیگر نسبت به کشف تمام این دیدنی‌های باورنکردنی اقدام کنند. اجازه بدهید برنامه را با نوشیدن یک نوشیدنی تایلندی در یکی از رستوران و کافه‌های شهر همانند Above Eleven و Vanilla Sky آغاز کنیم. بعد از ریلکس کردن، زمان رفتن به هتلی است که پیش از سفر، آن را انتخاب کرده و رزرو را انجام داده‌اید.

اگر ترجیح میدهید خارج از تور و به صورت انفرادی اقدام کنید، برای رزرو هتل در بانکوک می توانید به صورت آنلاین از سایت آفتاب تراول هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید. همچنین می توانید با شماره ۸۸۵۵۹۹۲۵ تماس حاصل فرمایید.

هتل‌های لوکس با امکانات و تجهیزاتی همانند استخر و کافه در پشت بام ساختمان‌شان، دسترسی آسان به اماکن و جاذبه‌های بانکوک از جمله گزینه‌های مناسب برای اقامت در بانکوک هستند. هتل‌هایی نظیر آماری واترگیت بانکوک یا رویال ارکید شرایتون بانکوک و یا لمریدین بانکوک از جمله هتل های لوکس مناسب برای زوج‌های جوان است.

شرکت در کلاس‌های آشپزی تایلندی یکی از فعالیت‌های جالب برای زوج‌های جوان در سفر ماه عسل به تایلند است. در این مدارس، سطح آشپزی شما کاملا تغییر می‌کند و به یک آشپز ماهر تبدیل خواهید شد.

از دیگر تفریحات در بانکوک، بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر است. در سفر ماه عسلی به تایلند بازدید از کاخ بزرگ بانکوک و باغ وحش بانکوک را به شما پیشنهاد می کنیم. پس از پیاده‌روی عصرگاهی بانکوک، حتما گرسنه شده‌اید، وقت خوردن یک شام دونفره در یکی از کروزهای رودخانه چائو فرایا رسیده است.

Supanniga Dinner Cruise، Apsara Cruise و Grand Pearl از جمله کروزهایی هستند که انواع غذاهای خوشمزه را تهیه و در فضایی رمانتیک سرو می‌کنند. بعد از چند روز گشت و گذار در شهر بانکوک نوبت به جنوب تایلند یعنی جزیره زیبای پوکت می‌رسد.

مقصد دوم ماه عسل ، پوکت

پوکت بزرگترین جزیره در تایلند محسوب می‌شود و پر از فعالیت‌های مهیج و امکانات مختلف است. استراحت کردن کنار سواحل، دیدن جاذبه‌های طبیعی و اماکن تاریخی از جمله کارهایی است که هر زوج دوست دارند آنها را انجام دهند. راه رفتن در شهر قدیمی پوکت که معماری آن تلفیقی از سبک چینی-پرتغالی است، بسیار هیجان انگیز و چشم نواز است.

در این شهر یک خیابان نیز با خانه‌هایی به رنگ صورتی وجود دارد که فضایی مناسب برای عکاسی را رقم زده است. بعد از گشت وگذار در شهر، نوبت به دیدن دریای آندامان Andaman Sea رسیده است و زوج‌های علاقه‌مند می‌توانند در اینجا به غواصی و یا شنا بپردازند.

شن‌های براق سواحل دریا، حتی کسانی را که شنا کردن بلد نیستند را وادار به رفتن داخل آب در عمق کم می‌کند. برای شناگران ماهر نیز، مکان‌هایی در نظر گرفته شده است که مناسب برای شیرجه زدن در آب و دیدن دنیای زیر آب است.

دو جزیره سورین Surin و سیمیلان Similan نیز دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته برای غواصان است که در صورتی که زوج‌های جوان علاقه به این ورزش مهیج داشته باشند، می‌توانند طی یک سفر یک روزه، به این جزایر سری بزنند و لذت ببرند.

اگر به تماشای دنیای زیر آب علاقه‌مند هستید اما غواصی بلد نیستید، ناراحت نشوید. علاوه بر اینکه می توانید از کلاس های آموزش غواصی استفاده کنید، می توانید سری هم به آکواریوم پوکت بزنید.

از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به پیاده‌روی در کنار دریا، قایق‌سواری، کایت‌بردینگ، پدل‌بردینگ و … اشاره کرد. برای رزرو هتل در پوکت می توانید به در سایت آفتاب تراول اقدام به رزرو آنلاین کنید و یا اینکه با شماره تلفن ۸۸۵۵۹۹۲۵ تماس حاصل فرمایید.

بعد از چند روز گشت و گذار در سواحل دریای آندامان و پوکت نوبت به مقصد آخر یعنی سامویی رسیده است.

سامویی ، آخرین مقصد ماه عسل

جزیره سامویی که در قلب خلیج تایلند واقع شده است، بسیار مناسب برای برگزاری یک جشن دونفره در کنار سواحل و مناظر طبیعی بکر و دست نخورده آن است. بسیاری از جشن‌های عروسی در سواحل این جزیره زیبا برپا می‌شود و بسیار مناسب برای زوج‌های جوان است که برای مله عسل به تایلند سفر می کنند حتما سری هم به سامویی می زنند. وجود فرودگاه بین المللی در این جزیره، باعث شده افراد از سرتاسر تایلند و سایر کشورها به راحتی خودشان را به این مقصد برسانند.

هتل‌های لوکس، رستوران‌های محلی و بین المللی، مراکز خرید عالی، سواحل ناب و زیبا، اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی همگی اقامتی خاطره انگیز را برای زوج‌های جوان فراهم می‌کنند.

از نکات جالب در مورد تور سامویی ، برپایی جشن فول مون پارتی در تاریخ هایی است که ماه کامل می شود.

با چه پروازی برای ماه عسل به تایلند برویم؟

هواپیمایی ماهان بیشتر روزهای هفته از تهران به بانکوک پرواز دارد. شاید ارزان ترین گزینه این باشد که از تهران به بانکوک بروید و چند روزی را در بانکوک باشید. سپس با پروازهای داخلی از شهرهای دیگر تایلند نظیر پوکت و سامویی نیز بازدید کنید و در هر کدام به دلخواه اقامت داشته باشید.

اگر هزینه پرواز برای شما مهم نیست می توان از پروازهای خطوط هوایی خارجی نیز استفاده کرد. در این صورت گزینه های بیشتری پیش روی شماست ، مثلا می توانید از بانکوک وارد شوید و از پوکت خارج شوید.

سفر ماه عسل به تایلند می تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمر شما باشد. برای برنامه ریزی یک سفر رویایی به تایلند خوشحال خواهیم شد اگر با کارشناسان آفتاب تراول تماس بگیرید تا بهترین و خاطره انگیز ترین سفر ممکن را به شما پیشنهاد دهیم: ۸۸۵۵۹۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *