۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

آیا تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارید؟

در این نوشته به معرفی ده تخصص مورد نیاز برای کار در دبی  میانگین حقوق این کارهای تخصصی در دبی و یک مزیت و برتری بسیار ویژه ی کار در دبی به نسبت کار در شهرها و کشورهای دیگر دنیا، پرداخته شده است.

کار در دبی یکی از گزینه هایی است که می توانید به واسطه آن، درآمد و حقوق بالایی داشته باشید و فرصت زندگی در شهری پیشرفته، با رشد اقتصادی بالا را تجربه کنید.

اگر به فکر گرفتن ویزای کاری در دبی هستید صفحه ویزای کاری دبی – مراحل اخذ ویزای کاری دبی – هزینه ویزای کاری دبی می تواند اطلاعات کامل تری به شما بدهد.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از اروپایی ها و آمریکایی ها رویای کار در دبی را در ذهن دارند و با ارسال رزومه هایشان به شرکت های بزرگ در دبی، به دنبال فرصتی برای کار کردن در کشور امارت و شهر دبی هستند. علت این تمایل، معاف بودن مالیات بر درآمد در دبی می باشد. این امر مزیتی ویژه برای علاقه مندان کار در دبی می باشد.

تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

در ادامه ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی که پیش بینی شده است تا سال ۲۰۲۰ در دبی به شدت مورد نیاز خواهد بود، آورده شده است. بنابراین اگر یکی از این تخصص ها را دارید، برای گرفتن ویزای کاری دبی و تجربه کار با حقوق بالا در دبی عجله کنید.

مطلب کار در دبی برای ایرانیان نیز می تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد. همینطور برای اطلاع جامع از ویزای دبی می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

 گام به گام تا گرفتن ویزای دبی 

معرفی ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

 

۱٫ مهندسی IT و نرم افزار، طراحی گرافیک

یکی از ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی و بطور کلی تمام دنیا، مهارت ها و دانش های مربوط به علوم کامپیوتر است. شرکت های بزرگی در دبی هستند که نیازمند متخصصان علوم کامپیوتر می باشند. با گسترش اینترنت و آنلاین شدن بسیاری از فرآیندها، شرکت ها در صنایع مختلف، تمایل و البته نیاز شدیدی به وارد شدن به دنیای تکنولوژی و بهره برداری از فرصت های نهفته در آن دارند. بنابراین موقعیت کار برای متخصصان علوم کامپیوتر در دبی، بسیار عالی می باشد.

میانگین حقوق اولین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار درهم می باشد.

۲٫ معماری و مهندسی

دومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی، مربوط به ساخت و ساز و طراحی و معماری می باشد. همانطور که می دانید و در صفحه راهنمای سفر به دبی می توانید بیشتر هم درباره آن بخوانید، کشور امارات و مخصوصا شهر دبی در سال های اخیر رشد چشم گیری در صنعت گردشگری داشته است و جالب است بدانید که هدف سیاست گذاران دبی این بوده که دبی را به مهم ترین مقصد گردشگری در دنیا تبدیل کنند. ساختمان ها، برج ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، هتل هایی با امکانات فوق العاده و بسیاری از طرح های عمرانی دیگر کار معماران و مهندسانی در دبی می باشد که همه در تلاشند تا دبی را به محبوب ترین شهر توریستی جهان تبدیل کنند. بنابراین اگر تخصص شما در حوزه معماری و مهندسی های مرتبط مانند مهندسی عمران می باشد، کار پر طرفدار و پر درآمدی در دبی نصیبتان خواهد شد.

میانگین حقوق دومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۵ هزار درهم می باشد.

۳٫ بازاریابی و تخصص در رسانه های و شبکه های اجتماعی

اگر در بازاریابی و مدیریت رسانه ها و شبکه های اجتماعی، تخصص و تجربه دارید، سومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارا هستید و کار شما در دبی تضمین شده است. همانطور که گفته شد، دبی هر لحظه در حال رشد در صنعت گردشگری است و هدفش جلب توجه هرچه بیشتر مردم دنیا و تبدیل آنها به مسافرانی است که دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. بنابراین طبیعی است که می خواهد در رسانه های مختلف مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و وبلاگ ها و … خود را در دید مخاطبان بگذارد. همینطور توسعه گردشگری باعث رشد صنایع دیگری هم می شود که تنها با متخصصان بازاریابی در دبی می توانند به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

میانگین حقوق سومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۱ تا ۳۴ هزار درهم می باشد.

۴٫ نمایندگی فروش و ارتباط با مشتری

شهر دبی پر است از مراکز خرید و فروشگاه های مختلفی چون مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید وافی دبی، مرکز خرید مرکاتو دبی، مرکز خرید امارات و … که بسیاری از آنها نمایندگی برندهای معروف و بزرگ دنیا هستند. مسلما برای رونق این مراکز به چهارمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی یعنی کسانی که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به فروش به محصولات کمک نمایند، احتیاج است. بنابراین اگر توانایی انجام این کار پر درآمد اما سخت را در دبی دارید، کار در دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

میانگین حقوق چهارمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۵ تا ۲۵  هزار درهم می باشد.

۵٫ آشپزی و مهارت های مرتبط به آن

یکی از ویژگی های دبی که باعث شده گردشگران از تمام جهان به آن سفر کنند، طیف گسترده غذاها و نوشیدنی هایی است که می توان در دبی تهیه کرد. اگر تجربه و علاقه کافی به کار در رستوران و کافه و … دارید، فرصت های مالی خوبی در انتظار شماست.

میانگین حقوق افرادی که پنجمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارا هستند، بیش از ۸ هزار درهم می باشد.

۶٫ مشاوره املاک

دبی هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و پا به پای تجارت آن، این صنعت هم در حال پیشروی و سودآوری است. اگر این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارید، مشاوره املاک در دبی می تواند، سودهای بزرگی را نصیب شما کند.

میانگین حقوق ششمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۳۰ هزار درهم می باشد.

کار-در-دبی

۷٫ خدمات درمانی

جالب است بدانید که دبی علاوه بر گردشگری، در حال توسعه و تقویت خدمات درمانی خودش هم هست. به همین دلیل و به علت کمبود افراد متخصص در این حوزه کار پزشکان، پرستاران، دندان پزشکان و داروسازها در دبی کاملا تامین می باشد.

میانگین حقوق هفتمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۲۷ هزار درهم می باشد.

۸٫ کار در هتل

یک نگاه به صفحه رزرو هتل در دبی به شما نشان خواهد داد که چه سرمایه گذاری عظیمی پشت صنعت هتل داری در دبی خوابیده است. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست.

میانگین حقوق هشتمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۸ هزار درهم می باشد.

۹٫ منابع انسانی

شاید باور نکنید اما یکی از پر درآمدترین کارها در دبی، متعلق به متخصصان منابع انسانی می باشد. مهارت برقراری تناسب در کمیت و کیفیت نیروی کار و طراحی برنامه توسعه سازمانی، کارشناسان منابع انسانی را در دبی به یک شغل بسیار عالی رسانده است.

میانگین حقوق نهمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۱۴ هزار درهم می باشد.

۱۰٫ کارهای دفتری و منشی گری

حجم کارها و پیچیده بودنشان باعث درگیری تمام وقت مدیران کارآزموده در دبی شده است. مدیران سازمان ها و شرکت های مختلف، نیاز به اشخاصی دارند که به آنها در سازماندهی کارها و برنامه کمک کنند. همچنین افرادی که تخصص کافی در رسپشنی دارند، همواره مورد نیاز مراکز مختلف خرید و تفریحی، هتل ها و مراکز سرمایه گذاری و دیگر موقعیت های کاری در دبی هستند.

میانگین حقوق دهمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۷ هزار درهم می باشد.

 

مطالب مرتبط با کار در دبی و ویزای کاری دبی:

ویزای امارات متحده عربی

۶ دلیل ریجکت شدن ویزای دبی

ویزای اقامتی دبی را چگونه بگیریم؟

 

124 دیدگاه برای "۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی"

  1. سلام و درود به شما وقت تون بخیر اومیدوارحالتون خوب باشه
    من مطالب ویب سایت شما مطالعه کردم
    از راهنمایی تون ممنونم ک زحمت کشیدی
    مارو راهنمایی میکند من اتباع افغانستانی هستم ۲۴سال سن دارم تحطیلات ۹صنف درس خوندم انگلسی اردو کمی مسلط هستم گواهنما راننده گی امارات هم دارم تازه اومدم امارات ویزا دوساله کاری دارم این ۱۰تا شغلی ک شما پیشنهاد کردی ایا من میتونم یکی از اینها بتونم انجام بدم یا ممکن هست کلاس اموزش یکی از این شغل بروم ممنون میشم اگه راهنما یی کنید یا حق

    1. اصلا نمیشه واسه کاررفت مگراینکه جاب افر یا کارفرماداشته باشیه آدم اصلا ویزایه کارنمیدن به ایرانی ها

    1. سلام خدمت شما
      من صمیم استم از افغانستان و میخواهم در کشور در دبی به صفت کارگر صاحب کار شوم

  2. با سلام من ۳۸سال سن دارم دکتری مدیریت کسب وکار با گرایش استراتژیک رو دارم و۱۶سال سابقه کار دارم مدیر فروش شرکت قاسم وبه پخش وبهروز بودم وحدود ۱۰سال شهردار ناحیه در رشت هستم ایا میتونم کاری در امارات پیدا کنم ؟

    1. ۱ سال دیگه کارت پایان خدمتم رو میگیرم ۲۰ سال دارم از بچگی فروشنده پوشاک و لباس بودم آیا میتونم در دبی کار کنم

    2. سلام وقت بخیر خدا قوت ببخشید من وخواهرم حدودا ۴۰ سالمونه وبرای کار منشی وارتباط با مشتری ..روابط عمومی بالایی داریم وبسیار منظبط وسرعت عمل بالا لطفا برای همکاری مارو راهنمایی بفرمایید لیسانس حسابداری و.و. هم داریم واینکه برادرمون با داشتن ۴۵ سال سن سابقه کار ۲۵ سال در شرکت مربوط به خودروسازی وبا داشتن گواهینامه لیفتراگ وسرپرست مجموعه وبسیار بسیار فرد مدیر ومنظبط لطفا برای کار ایشون هم مارو راهنمایی بفرمایید

    3. با سلام‌ من‌ تراشکار و ماشین‌ساز و قالب‌ساز هستم‌ ۲۲سال‌ سابقه‌ کار دارم‌ ۳۷ سال‌ سن‌ دارم و به‌ زبان‌ عربی‌ تسلط‌ کامل‌ دارم‌ پدر و مادرم‌ عرب‌ زبان‌ هستند میتوانم‌ در‌ دبی‌ کاری‌ برای‌ خودم‌ پیدا کنم؟

      1. سلام من یک رقصنده هستم میخوام بیام دوبی و کار آموزشی انجام بدهم لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

  3. سلام اماده کار هستم در دبی در هتل و راننده لودر هستم در رستوران هم کار میکنم کار دیگه باشه انجام میدم پاسپورت هم دارم در مرغداری و دامداری هم تخصص دارم

  4. سلام بنده مشاور املاک هستم افغانی ام تو ایران

    وخیلی تو ایران از کارم راضی ام موفقم

    دوست دارم در دبی هم این کار را انجام بدم

    و الان انگلیسی میخوانم

    دوستانی املاک در دبی دارد مشاور میخواهد من درخدمت
    شون هستم

    با تشکر سلطانی

  5. سلام دوستان بنده مشاور املاک هستم مسلط ام به املاک تو ایران
    اگر کسی که مشاور املاک میخواهد تو ایران من درخدمت شون هستم و مشکرمیسم از لطف شما

  6. سلام دوستان بنده مشاور املاک هستم مسلط ام به املاک تو ایران
    اگر کسی که مشاور املاک میخواهد تو ایران من درخدمت شون هستم و مشکرمیشم از لطف شما

  7. سلام من ۳۳ سالمه ، ۱۴ سال سابقه آرایشگری دارم و در حال حاضر هم سالن دارم مشغولم کارم ، ۵سال با جرثقیل کفی سنگین کار کردم همه کارهای جرثقیل فول هستم گواهینامه پایه یک هم دارم میخام بدم دبی برای کار ،لطفا یکم راهنمایی کنید

  8. با سلام.
    من فوق لیسانس باغبانی هستم که در زمینه بیوتکنولوژی کشاورزی و کار در آزمایشگاه های ژنتیک مولکولی مهارت کسب کردم. در زمینه کارهای گلخانه ای نیز در حال کسب مهارت و یادگیری هستم.
    جویای کار در کشورهای عربیم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام من مجسمه ساز هستم خیلی حرفه ای هستم وبیش از بیست میدان اجرا کردم کار هست برای من

  9. سلام… من کارشناسی هنر دارم و رزومه ی فیلم های تبلیغاتی و عکاسی دیجیتال و آنالوگ با تکنیک سیاه و سفید دارم و فیلمنامه ای هم نوشتم که لوکیشن‌ها و سکانس های آن برای کشور امارات طراحی شده است و برای ساخت این فیلم احتیاج به تهیه کننده یا اسپانسر دارم
    لطفا راهنمایی کنید…تشکر

  10. سلام من ۲۳ سالمه پاسپورت هم دارم مکانیکی و آشپزیم خوبه بجز اینا کاگری هم باشه مهم نس واسم لدفا راهنمایی کنید از کجا ی کارفرما پیدا کنم

  11. سلام من ۱۹ ساله ام دانشجوی معماری یکسال هم سابقه کار دارم تو دفتر مهندسی خواستم بدونم میتونم برم دبی واسه مهندسی سازه و ساختمان کار کنم تصمیم دارم در کنار معماری دارو سازی هم بخونم زبان انگلیسی هم کار کنم ایرانی هستم لطفا یه راهنماییم کنید ممنون

  12. شرایط مهاجرت به چه صورت هست؟ و تخصص رو با چه مدرکی از ایران مورد قبول هست؟

    1. سلام آقای سلطانی
      همسرم ۱۸ سال سابقه کار درخصوص بازسازی و نوسازی ساختمان و طراحی و اجرای و

      دکوراسیون داخلی (منازل.تجاری. اداری و….) دارد در این خصوص میتونید برای کار در دبئ کمکش کنید البته ایشؤن در اربیل و کیش. ه‍م فعالیت داشته.لطفا با این شماره به من اطلاع دهید. ممنونم.

  13. سلام من تکنسین یونیت های دندون پزشکی هستم.
    ایا فرصت شغلی برای من هست
    ممنون

  14. باسلام من تراشکار درجه دو برقکار درجه دو هستم واگر کارهای دیگر باشد هم انجام میدم

  15. درود سوپروایزر سازه هیه فلزی ساخت و نصب و انواع پوشش گالوانیزه سانوویچ پنل یو نابدونی یو پیویسی با آیق هایه فوم پشم شیشه کارتون پلاس هستم جهت کار در تمام کشور هایه دنیا هرجا که بشه

  16. سلام وقت بخیر
    من تکنسین یونیت دندون پزشکی هستم ایا واسه من کاری هست
    ممنون ازشما

  17. سلام من سابقه ي فعاليت در نمايندگي شركتهاي بزرگ خودرو سازي دارم و خوشحال ميشم اگر بتونم در دبي مشغول به كار بشم. مجرد هستم و مسلط به انگليسي و تحصيلات آكادميك و مدارك فني در زمينه خودرو

  18. سلام
    مرسی از مطالب خوب سایت
    به عنوان یه پرستار چقدر احتمال داره راحت کار پیدا کرد و شرایطش چه جوریه
    من خودم ۸ ساله پرستارم و تازه شروع کردم زبان خوندن

  19. با سلام
    برای کار حسابداری یا مدیریت مالی یا تجزیه و تحلیل صورتهای مالی کاری هست ، لطفا اطلاع دهید
    ضمنا تخصص اصلی در تعریف و پیاده سازی ساختار مالی شرکتهای جدید دارم

  20. سلام تراشکاری طلا بلدم و رشته تحصیلی کامپیوتر ومسلط به زبان عربی کار در دبی هست راهنمایی کنید

    1. باسلام و خسته نباشید خدمت شما من ۲۹ساله و متاهل و دارای یک فرزند هستم اهل بندر عباس و به دنبال کار در امارات هستم. مدرکم دیپلمه دنبال کار در رستوران،هتل و کل مشاغل خدماتی هستم.
      با تشکر.

  21. سلام . مهندس عمران هستم با بیست و پنج سال سابقه کار اجرایی در پروژه های عمرانی مختلف کشور ، جویای کار اجرایی مناسب در کشور امارات هستم .

  22. سلام من مهندسی کامپیوتر دارم .بمدت ۵سال نیز مدیر منابع انسانی تو اداره دولتی بودم منشی گری رو فول هستم بازاریابی شبکه ای ۴سال با تجربه عالی دارم کارمی کنم ضمنا تو دانشگاه شاگرد اول بودم ۳۰ سالمه خانم هستم
    از مواردی ک فرمودین همشون رو بلدم
    به دادم برسین که تو ایران حیف شدم بخدا

  23. باسلام بنده متخصص تعمیرمشعلهای صنعتی بارله های زیمنس lfk1 هانیول ساتورنیک tmg740 دمپرlks دمپرهای میکروسوییچی تعمیرچیلرهای تراکمی پمپ سانتریفیوژتکنسین برق صنعتی دارای جوشکاری مخازن تحت فشاربااستانداردAWS کدتست فرم جوشکاری الکتروفیوژن ازشرکت ملی گازایران هستم وبرای کاردرکشورهای عربی درخواست راهنمایی دارم

  24. سلام، ۳۳ ساله هستم لیسانسم نقشه برداری و فوق لیسانسم سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی هست اما متاسفانه هیچ سابقه کاری ندارم، ایا بنده برای اخذ ویزای کار صلاحیت دارم؟

  25. با سلام جناب من دیپلم مکانیک هستم و مدرک جوش کاری زیر اب هم دارم اگه ممکنه یه راهنمایی بکنید ….

  26. سلام
    من متخصص چیلرهای جذبی و تراکمی هستم در زمینه تعمیرات چیلر در ایران از بهترین ها هستم.
    آیا پیشنهاد کاری در دبی برای من وجود داره؟
    با چه میزان حقوقی و چه شرایطی؟
    تشکر

  27. سلام وقت بخیر ….فوق لیسانس نرم افزار هستم به زبان عربی مسلط هستم … مدرس کامپیوتر تو موسسه فنی حرفه ای

  28. سلام بنده دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس مدیریت هتلداری دارم و ۱۲ سال سابقه کاردر هتلهای ۴ و۵ ستاره ایران رو دارم چطورمی تونم رزومه کاریمو برای یکی ازهتلهای عمارات بفرستم ممنون می شم راهنمایی کنید

  29. سلام.هم نقاشی ساختمان حرفه ای بلدم.معرق کاری.تراشکارحرفه ای.جوشکارلوله گاز.تمامی این شغلهاروبه صورت حرفه ای بلدم ممنون میشم تودبی برام کارپیداکنید

  30. سلام.میخواستم درخواست کار کنم هر فوت فنی رو بلدم از مدیریت بگیر تا بناهی دوس دارم تو کشورهای خلیجی کار کنم و درامد خوبی داشته باشم واقعا کار بلدم اهل زاهدانم

  31. سلام من در زمینه پوشاک مانند طراحی الگو سازی برش و دوزندگی حدود ۲۵ سال سابقه کار مفید دارم ولی تحصیلاتم پایین ایا میتونم ویزای کار کشور دبی یا کشور دیگه ای بجز ترکیه را دریافت کنم
    ممنون میشم من راهنمایی کنید (جعفری هستم)

  32. من متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سروگردن و فلوشیپ فوق تخصصی گوش از تهران دارم تابعیت از کشورافغان میخواهم در دبی کار کنم چگونه راهنمایی میکنید

  33. باسلام و وقت بخیر من ۲۰ سالمه و فوق دیپلم کامپیوتر دارم و در حیطه برنامه نویسی مشغولم و همسرم هم برنامه نویس و توسعه دهنده زبان های مایکروسافت هستند ممنون میشم راهنماییم کنید

  34. با عرص سلام همسر من تراشکار ماهر هستند و ۴۷ سال سن دارن ایا سعلی در رابطه با کارشون وجود داره و اگر هست ممنون میشم راهنمایی کنید

  35. سلام خدممتون میخواستم بدونم برای دکترای فیزیک با رزومه عالی که مقالات بین المللی هم دارند کار برای تدریس هست ؟

  36. سلام
    بنده۳۲ سال سن دارم
    لیسانس حقوق دارم
    موسسه حقوقی دارم و ۱۱ مدرک بین المللی آرایشگری دارم با تجربه کاری ده ساله وسالن زیبایی هم دارم ایا کاری هست برایم در دبی
    ممنون میشم پاسخ بدهید.

  37. با سلام
    در کارخانه تولید آلمینیوم کار میکنم. و اپراتور دیگهای تولید آلمینیوم هستم.در ضمن گواهینامه لیفتراک هم دارم و در این کار نیز تخصص کافی دارم میتونم اونجا کار پیدا کنم.

    1. بنده‌طراح‌ پایپینگ‌یا لوله‌کشی نفت گاز‌آب و‌کلا صنعتی و‌اجرا کننده آن نیز هستم‌ زبان عربی وانگلیسی وایتالیایی کمی بلدم‌ کسی میتواند‌کمکم کند به‌کشورهای عربی بروم

  38. سلام من ۲۹ سالمه راننده اتوبوس بین شهری با۵سال تجربه با تمام مدارک میتونم تو دبی کاری پیدا کنم

  39. با سلام خسته نباشید من ابوالفضل ۲۱ ساله هستم تابع ایران بیشتر کار های ساختمان رو فول هستم به یک حساب میشه گفت استا بنا و به کار در رستوران هم سر رشته دارم لطفا منو همراهی کنین کارت پایان خدمت هم دارم سریع کارم انجام میدم میام اون طرف لطفا منو راهنمایی کنین

    1. سلام و درود
      گواهینامه پایه دو دارم همراه با ویژه لیفتراک۲۹ سال سن با این شرایط میتونم دبی کار کنم کار با لیفتراک خیلی حرفه ای میباشم
      شماره تماس ۰۹۰۳۳۷۱۵۸۹۴

  40. سلام وقت بخیر، من برنامه نویس هستم، اما نمیدونم چجور کار پیدا کنم در دبی اگه کسی بتونه تو دبی کمکم کنه ممنونش میشم

  41. سیکیوریتی و تشریفات با مدرک معتبر ترین سازمان دنیا فنی حرفه ای با استعلام از سازمان فنی حرفه ای و تعید شده از قوه قضائیه،دارای مدرک بین المللی بادیگاردی از کشور روسیه،عضو سازمان ایمن مدافعان ایرانیان ، رانندگی عالی ومتدین و متین، آموزش دیده هنرهای رزمی و دفاع شخصی قد۱۸۵هیکل ورزیده ورزشکاری با ۴سال رزمه کاری مرتبت آماده خدمات دهی به اشخاص حقیقی و حقوقی وکلا،سمینارها،کنسرتها و اشخاص سرشناس و معتمد ، عقد قرار داد با ارگان های دولتی و شخصی.ساعتی و ماهانه
    “حفاظت از جان و مال شما وظیفه و اعتقاد شخصی ماست

    1. سلام محمد شریف ۲۱ ساله از افغانستان میتونم در فروشگاه کار کنم و روابطم با مشتریان هم خوب است

  42. سلام به دوستان عزیز من ۲۷سال دارم کار دکوراسیون به صورت حرفه ای بلدم اگر کار هست به من خبر بدید

  43. سلام من ۳۵سالمه و مدارک آرایشگری ازفنی حرفه ای دارم علاوه بر اون در تهران هم ۲سال سابقه ی کار حرفه ای در زمینه رنگ ولایت مو دارم چطور میتونم برم دبی برای کار؟

    1. سلام ۳۰ سال سن دارم پایان خدمت دارم کارت ارتش کارواش کارکردم ماهر هستم نانوایی کار کردم چانه گرفتن و فربانی بلدم مغازه داری هم تجربه دارم رانندگی فول هستم ولی گواهی نامه ندارم دیوارچینی ملات کشیدن هم بلدم و الان بیکار هستم بخاطر اینکه تو ایران حقوق کم میدن پولش ارزش نداره و من هم بیش حد به پول نیاز دارم جوری که پول واسه ازدواج کردن ساختن خونه خرج خودم ندارم ازدواج کردم بخاطر نیاز مالی طلاق گرفتم بخدا کمکم کنید برم دبی کارکنم ممنون از شما دوستای عزیز

    2. سلام .
      راننده جرثقیل سبک و سنگین ، کامیون سنگین ، بیل مکانیکی و لیفتراک با مهارت ، تجربه و دارای گواهینامه مربوطه هستم دوست دارم در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در صورت نیاز آنها مشغول به کار شوم و همچنین دارای سوابق زیاد در سایر پروژهای دارخلی اعم از پالایشگاه ،
      نیروگاه ، و زیر ساختهای ترابری میباشم

    3. سلام من مکانیک هستم مثلت به ماشین هایه خرجی تا حدودی زبان عربی رو هم بلدم اگه میشه راهنمایی کنین مارو که میتونیم تو محیط مکانیکی کار کنیم در دبی ممنون میشم

  44. باسلام.من گلشن هستم.ارایشگر و خواننده هستم.برای اقامت در دبی چه کاری باید انجام بدم.ممنون.

  45. واینکه کسی هست که من را ساپورت مالی کند برای اقامت در دبی که از ابتدا به خوانندگی بپردازم؟

  46. سلام من یک ورزشکار هستم مربی تکواندو. میخوام بیام دوبی و کار آموزشی انجام بدهم . تجربه کاری ۱۵سال با بالا. و سابقه کار شرکت توسعه تعاون سهام عدالت بوده.تجربه کاری ۱۰سال با بالا. رانندگی هم بلدم لطفا راهنمایی کنی ممنونم

  47. با عرض سلام خسته نباشید بنده پیمانکار در ساختمان ومجری واستاد -کاشی وسرامیک -سنگ نما و انتیک-سفتکاری -سیمانکاری وپله وغیره با کارت مهارت و کارت خانه کارگر -ملی وکارت پایان خدمت به شرط بهترین کار مایل به انجام امورات محوله در ارتباط با تخصصم با کمال صداقت وپشتکار حاظرم در امارات متحده عربی مشغول کار شوم.

  48. سلام
    من در ایران کارم جوشکاری لوله گاز منازل و صنعتی هست
    میخوام بدونم در دبی کار هست برای من ؟

  49. سلام،بنده ۳۲سال دارم دارای کارت پایان خدمت وگواهینامه ب۲ جوشکاربرق وبعضی شغل صنعتی دارم دنبال کارهستم.

  50. سلام من خانمم مدرک اریشگری داره تخصص در کوپ ورنگ برای کار در دبی چطوری اقدام کنیم،خودمم دوست دارم برای کار در هتل استخدام بشوم

  51. من ۳۰ سالمه تو کار ساختمانی هستم کارم نمای ساختمان هستم میخواستم بدونم کار واسم وجود داره

  52. سلام من از بیمارستان ابوظبی دعوت نامه کاری دارم. ازم خواستن حقوق پیشنهادی بگم. حقوق تکنسین داروخانه اونحا چقد هست؟

  53. سلام من مجسمه ساز حرفه ای هستم وبیش از بیست میدان در کشور اجرا کردم ومانکن موزه خیلی زیاد ساختم برای من کار هست با تمام متریالها کار کردم فلز فایبر سیمان سنگ رزومه کاری من هست

  54. سلام آقاهستم
    من تو رشت کارگاه و مغازه دکوراسیون داخلی دارم مجری تخصصی کابینت.کمد و… ۲۸ سالمه و متاهلم. بیش از ۸ سال سابقه کاردارم
    دوس دارم به دبی بروم برای کار وزندگی اما اطلاعات دقیقی ندارم.لطفا کمکم کنید.

  55. با عرض سلام!
    سید عباس استم از افغانستان و سنم ۲۰ است و در بخش های دیزاین های: بزنس کارت، بنر، طراحی لوگو، طراحی لوگو چهره افراد مشهور، و در بخش ورد، اکسل مهارت خاص خودم رو دارم و امید است که بتوانم همکار خوبی باشم!
    بااحترام سیدعباس رضویان دوست کوچک تان!

  56. سلام، آیا برای کسی که کاملا انگلیسی خوب حرف بزند و بر عربی هم مسلط باشه و آیلتس هم داشته باشه و فوق لیسانس مدیریت با معدل ۱۹ دانشگاه تهران میشه تو دبی کار خوب پیدا کرد؟

  57. سلام مترجم و هتل داری شغلم هستش مسلط به زبانهای ترکی استانبولی .روسی .آذری.عربی میباشم اگه در دبی برای اینجانب اگه کاری هست آماده همکاری هستم.

  58. من ۴۳ سال دارم مدیر عامل و متخصص تولید لبنیات صنعتی و سنتی به مدت ۲۰ سال در این صنعت مشغول به کار هستم تمایل دارم این حرفه را در دبی راه اندازی کنم

  59. سلام من لیسانس عمران دارم و تو کار اجرا هستم نیازمند کار عمرانی در دبی هستم ۲۵سالمه ممنون میشم راهنماییم کنید

  60. سلام وقت بخیر راننده پایه یک ویژه جرثقیل بلدوزر لودر بیل گریدر لیفتراک با چند سال سابقه کاری در شرکتهای معتبر چه در خارج وداخل کشورها مشغول کار بوده ام خواهشمند است دراین مورد اقدامات لازم را مبذول بفرمایید باتشکر

  61. سلام .
    ممنونم که مارو راهنمایی کردین
    من دوتااز این شغل هارو کاملا بلدم فوق دیپلم گرافیک وچندساله مشاوراملاک کار کردم فقط زبان انگلیسی ویا عربی رو بلد نیستم به من اونجا کار میدن

  62. باسلام
    من و خواهرم تخصص در زمینه آرایشگری و ماساژ داریم برای کار در هتل میتونیم از این طریق اقدام کنیم؟؟
    آرایشگری در زمینه تخصصی مژه

  63. سلام
    من متخصص مغزواعصاب هستم
    شنیدم کشورهای عربی مدرک تخصص ایران را قبول دارند
    خواستم ببینم از رشته ی نورولوژی اطلاع دارید. که نیاز دارن یانه
    (قبول دارن یعنی بدون ازمون و فقط با یک مصاحبه میشه مشغول کارشد)
    ممنون

  64. سلام ابراهیم مرادی هستم ۴۰ ساله دارای گواهینامه پایه یکم ولیفتراک و جرثقیل دارای سابقه کار بالای ۱۰ سال کار با کامیون کمپرسی و میکسر آیا با این شرایط برای من کار در دبی وجود دارد.با تشکر

  65. سلام ممنونم از اطلاعات خوبتون من مربی رقص هستم و عاشق مدلینگ هستم. میخوام ک کار مدلینگ انجام بدم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم. دوره های بدنسازی رفتم ولی امتحان ندادم ک مدرک بگیرم.. تجربه فروش هم داشتم چون مدیر فروش دفتر خودم بودم. آرزومه به دوبی بیام و زندگی و کار کنم لطفا راهنماییم کنین سپاس🙏

  66. اينجانب برقكار ساختمانى وتجارى برج وكارخونه ومحوطه ادارى نور پردازى وغيره بابيست سال سابقه كارى بارزومه كارى در خدمت هستم

  67. با دورود
    اینجانب مدیر رستوران و سرآشپز و مدرس آشپزی هستم و پیش از ۱۵۰۰ ساعت آموزش در زمینه هتلداری و آشپزی با اخذ مدارک را کذرانده ام ، لطفا جهت کار واقامت راهنمایی بفرمایید . با سپاس فراوان

  68. سلام عرض ادب خدمت شما بزرگواران من یک سرآشپز فوق حرفه ای دارای رزومه از هتل شرایتون ابوظبی در شبستان پالاس قطر و شرکت های خارجی مسلط به زبان انگلیسی و عربی و جویای کار در خارج از کشور

  69. سلام برادرم سیدرضا ۲۸ سال دارد ۱۶ سال درس خوانده در ریشته ادبیات فارسی در افغانستان .و به دو زبان صحبت میکند فارسی و پشتو .فعلان در شهر روله شارجه کشور دبی اقامه کاری دو ساله دارد دنبال کار اگر پرسونال لازم دارید ؟

  70. سلام من ۳۲ سالم هست و ۷سال تو خط ایران اروپا کار کردم و میخوام برای استخدام رانندگی توی امارات یا دبی استخدام بشم میتونین راهنماییم کنین ؟ باتشکر

  71. سلام سابقه کار در هتل هما درقسمت های مختلف هتل
    خیلی این کار رو دوسدارم وعلاقه دارم لیسانس روابط عمومی دارم.لطفا اگه کار در دبی هست راهنمایی کنید.

  72. سلام کارم تأسیسات مکانیکی هست و تقریباً تمام مراحل اجرا در هر سطحی رو میشناسم و کار کردم برای من در دبی کار پیدا میشه؟

  73. سلام کارم تأسیسات مکانیکی هست و تقریباً تمام مراحل اجرا در هر سطحی رو میشناسم و کار کردم برای من در دبی کار پیدا میشه؟سی و پنج سالمه

  74. سلام، على هستم، فوق تخصص روماتيسم و مفاصل، در تهران مطب فعالى دارم. خواستم ببينم مى تونم يه موقعيت كارى قابل اعتماد در دبى داشته باشم؟

  75. من دارم در مورد کار آفرینی تحقیق میکنم چه کاری در دبی کارگر و استقبال زیادی داره؟؟

  76. با سلام بنده ۳۰ ساله متاهل کارهای تاسیساتی و فنی فول هستم جهت کار در امارات امادههمکاری هستم

  77. سلام من ۳۷ سالمه لیسانس معماری دارم پروانه پایه ۲ کار نظارت انجام دادم علاقه مند ب کار نظارتم کسی میتونه برای کار در دبی برام کاری انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *