کار در دبی برای ایرانیان

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

چرا باید به کار در دبی جدی تر از قبل فکر کنیم؟

اجازه دهید در مورد کار در دبی برای ایرانیان کمی بی پرده صحبت کنیم. در این چند وقت اخیر احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگر از نوسانات ارز شوکه شده اید و وقتی که حقوق و درآمد خود را با قبل از بالا رفتن قیمت دلار و یورو و درهم مقایسه می کنید، می بینید که تفاوت چندانی نکرده است، اما قدرت خرید شما تفاوت چندان که هیچ، تفاوت سهمگینی داشته است!

در این شرایط طبیعی خواهد بود اگر به کار در کشور دیگری بیاندیشید. شاید بخشی از ذهن شما هم درگیر کار در دبی و گرفتن ویزای کاری دبی، شده باشد.

اگر به فکر گرفتن ویزای کاری در دبی هستید صفحه ویزای کاری دبی – مراحل اخذ ویزای کاری دبی – هزینه ویزای کاری دبی می تواند اطلاعات کامل تری به شما بدهد.

کار در دبی برای ایرانیان به چند علت یکی از گزینه هایی است که باید به آن به طور جدی فکر کرد و پس از سبک و سنگین کردن، به تصمیم گیری در مورد آن پرداخت.

اگر بتوانید ویزای کاری دبی را اخذ کنید و به کار در دبی مشغول شوید، به احتمال زیاد، درآمد و حقوق قابل قبول یا شاید هم بتوان گفت زیادی قابل قبولی خواهید داشت.

کار در دبی برای ایرانیان 2018

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

میانگین حقوق کار در دبی چقدر است؟

ابتدا به آمارهای زیر توجه کنید، پس از آن به طور مفصل تری به کار در دبی برای ایرانیان و جزئیات آن، خواهیم پرداخت:

  1. میانگین حقوق کار حسابداری در دبی، ماهیانه بیش از ۱۴۰۰۰ درهم می باشد.
  2. میانگین حقوق کار معماری در دبی، ماهیانه ۲۵۰۰۰ درهم می باشد.
  3. میانگین حقوق کار بازاریابی در دبی، ماهیانه ۱۷۰۰۰ درهم می باشد.
  4. میانگین حقوق کارهای مرتبط با زیبایی در دبی، ماهیانه معادل ۸۰۰۰ درهم می باشد.
  5. میانگین حقوق کار تدریس و آموزش در دبی، ماهیانه بیش از ۱۴۰۰۰ درهم می باشد.
  6. میانگین حقوق کار پوشاک و فشن در دبی، ماهیانه برابر ۱۳۰۰۰ درهم می باشد.
  7. میانگین حقوق کار بیمه در دبی، ماهیانه بیش از ۱۶۰۰۰ درهم می باشد.
  8. میانگین حقوق کار مهندسی آی تی در دبی، ماهیانه برابر ۱۸۰۰۰ درهم می باشد.
  9. میانگین حقوق کار طراحی داخلی در دبی، ماهیانه ۲۲۰۰۰ درهم می باشد.
  10. میانگین حقوق کارهای مرتبط با سلامتی و پزشکی در دبی، ماهیانه بیش از ۲۷۰۰۰ درهم می باشد.

 

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

همچنین بخوانید:

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

 

احتمالا الان در حال محاسبه حقوق کار خودتان در دبی هستید و از تفاوت حقوق خودتان در اینجا شگفت زده شده اید. البته باید این را هم در نظر بگیرید که خرج زندگی در دبی بیشتر از اینجاست، اما این اختلاف، خیلی بیشتر از این حرفهاست و کار در دبی برای ایرانیان را، بسیار ارزشمند می کند.

حال اگر به کار در دبی علاقه مند شده اید، می توانید ادامه این مطلب را که به روش های کاریابی در دبی اختصاص یافته، مطالعه کنید.

چگونه برای کار در دبی اقدام کنیم؟

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و ارتباطات، بسیاری از کارهایی که در گذشته سخت به نظر می رسیدند، امروزه به آسانی قابل انجام هستند. بسیاری از کارها به صورت آنلاین و خیلی راحت صورت می گیرند. برای مثال اگر شما قصد سفر به دبی را داشته باشید، می توانید تمام مراحل رزرو هتل در دبی را به صورت آنلاین انجام بدهید. همچنین همانطور که می دانید، می توانید ویزای دبی خود را نیز به صورت آنلاین بگیرید.

با این مقدمه قصد داریم بگوییم که اقدام برای کار در دبی نیز به صورت آنلاین قابل انجام است. تعداد زیادی سایت وجود دارند که مخصوص کاریابی در دبی هستند و به کمک آنها می توانید شرایط شرکت های مختلف، میزان حقوق و درآمد و همینطور درخواستی که برای کار شما در دبی وجود دارد را بررسی کنید.

 

مطالب مرتبط:

ویزای امارات متحده عربی

ویزای اقامتی دبی را چگونه بگیریم؟

ویزای مولتی دبی

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

 

1 دیدگاه برای "کار در دبی برای ایرانیان"

  1. این اطلاعات بسییار بسییار غلط است…
    بیشتر از ۱۰ سال است که امارات مخصوصأ دبی به هیچ عنوان به ایرانی اقامت نمیدهدد….چه کارمندی ،،چه شریک لایسن

    مگر پولی….( ‌‌ )‌که این روزها اصلا روی اون هم نمیشه هیچ حسابی کرد.
    البته این توضیحات در مورد افراد معمولی بود،،،،یه سری ویزای ۱۰ ساله واسه دانشمندان و سرمایه گذاران(۱۰,۰۰۰,۰۰۰, درهم)در نظر گرفتن که خیلی خاص هست و کسی که این شرایط رو داشته باشه قطعأ همه جای دنیا جاشه😏
    در مورد خودمم بگم که اطلاعاتم از کجاست…
    ۵ سال دانشگاه اینترنشنال عجمان کامپیوتر خوندم، از ۲۰۰۷تا ۲۰۱۲
    از بعد از دانشگاهم به زور ۳ سال خودمو اونجا نگه داشتم(توریزم) تا ۲ سال پیش که دیگه واقعأ موندن سخت شد و همه چیزو ول کردمو برگشتم وطن،،،this is emirates,,,you cannot save anything on it,cause you are foreigner,, maybe the goverment didn’t register your residence and also your bussiness
    …. is better NOT to think about this country

ارسال دیدگاه ممکن نیست.