کجا آفتاب بگیریم؟؟؟

شاید خیلی هاتون تجربه استراحت در سواحل زیبای آنتالیا، انالیا یا بدروم و کوش آداسی رو داشته باشید اما امسال تابستان با توجه به مسائل امنیتی که اخیرا” در ترکیه  پیش آمده ، بسیاری از مسافرین به دنبال مقصد جایگزین برای سفر تابستانی خود و پیدا کردن یک ساحل زیبا  هستند که هم از لحاظ مسافت نزدیک بوده و هم مقرون به صرفه باشد ، امروز ما چهار مقصد جایگزین را که ویژگه های ذکر شده را داشته باشد به شما پیشنهاد و معرفی میکنیم.امیدواریم که با مطالعه دقیق، سفر امن و مهیج تابستانی خود را به راحتی برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید.

سواحل زیبای  کشور قبرس

اینجا ۵ ساحل برتر قبرس را به طور مختصر برای شما معرفی میکنیم:

ساحل کونوس

این نوار ساحلی زیبا در دو کیلومتری شرق آیاناپا  و مابین جاده دماغه گریکو و پروتاراس واقع شده است. این نقطه یکی از زیباترین سواحل این جزیره می‌باشد، و محصور و مصون از باد می‌باشد. شما می‌توانید از ورزش‌های آبی گوناگونی از قبیل اسکی آبی، پاراگلاید، و یا کرایه قایق و یا جت اسکی لذت ببرید.

 1

ساحل نیسی

این ساحل که در زمره ی سواحل شنی است دارای تلالو طلایی شن ها و زیبایی آب دریا است و خود یک جاذبه است. جزیره ای در نزدیکی این ساحل وجود دارد که دیگر نیازی نیست با قایق به آنجا بروید کافیست کمی راه بروید تا به آن برسید. سرسره ای در بالای قایق ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. امکاناتی  هم برای بازی پر هیجان بانجی جامپینگ تعبیه شده که میتوانید اوج هیجان را تجربه کنید.

2

 

ساحل پارامالی

این ساحل در روستای Avdimou در محدوده غرب شهر لیماسول به سمت پافوس  واقع شده . خط ساحلی گسترده و شنی برای شنا کردن کودکان در عمق کم بسیار امن و مناسب میباشد  در فاصله کمی از این ساحل بارها و کافه های متعددی قرار دارد که میتوانید زمانی را در سایه و فضای خنک در آنها بگذرانید.

 

3

 

 

ساحل مکنزی

ساحل مکنزی ، یکی از سازمان یافته ترین سواحل لارناکاست که با ارائه انواع سرگرمی ها در تمام مدت روز و شب مملو از توریست و ساکنین محلی است.این ساحل سراسر پوشیده از شن های طلایی و نرم بوده و دارای آب کم عمق ،زلال ، شفاف و کریستالی است.

این منطقه هم نقاط آرام دارد و هم نقاط شلوغ که البته تعداد زیادی رستوران و بار های بی نظیر را در خود جای داده که شما میتوانید بر اساس سلایق و بودجه خود هر کدام را انتخاب کنید.

 

 4

 

 ساحل گاورنر

ساحل “گاورنر” در نیمه راه بین لارناکا و لیماسول قرار دارد و ساحلی شنی با آب‌های کم عمق کریستالی است. مناطق صخره‌ای زیر آب این منطقه مکانی فوق العاده برای غواصی با لوله تنفسی و ماهیگیری هستند. یک رستوران یونانی‌قبرسی سنتی در فاصله چند متری از آب‌های این ساحل قرار دارد.

 

 5

  

دومین مقصدی که پیشنهاد میکنیم  یک بار در برنامه سفرهای تابستانی قرار بدهید :

سواحل زیبا و هیجان انگیز ماسه های طلایی در  وارنابلغارستان:

سواحل ماسه ای به دلیل آب و هوای خوب، چشم انداز زیبا و قیمت های مناسب مشهورترین و پر طرفدارترین منطقه توریستی وارنا می باشد که هر ساله گردشگران زیادی از روسیه، اروپا و خلیج فارس را به خود جذب می کند. سرزمین ماسه های طلایی که به واقع مروارید سواحل دریای سیاه محسوب می شود به لطف پوشش گیاهی بی نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه های طلایی رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است. وجود امکانات مدرن تفریحی، هتلهای لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل تابلوی بی نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آورده و هر فردی در هر سنی از کودکان تا سالخوردگان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی برخوردار شوند.

7

 

اگر باز هم به دنباله مقصدی ارزان تر و سفری راحت تر هستید حتما” درباره گرجستان فکر کنید . عدم نیاز به اخذ ویزا برای سفر به گرجستان یکی از بهترین دلایل میتواند باشد. ما به اختصار سه ساحل و جزیره برتر و پربازدید گرجستان که هم نزدیک است و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه ، به شما معرفی میکنیم:

         

 

ساحل واساو آیلند

بسیاری از سواحل مرزی گرجستان این شانس رو بهتون میده تا حیات وحش بکر و بی نظیر این کشور رو از نزدیک ببینین.. جزیره واساو(جنوب جزیره تایبی)، نمونه خوبی از این سواحل مرزی رو داره فقط با قایق های اجاره ای میتونین به این جزیره دسترسی پیدا کنین و یه جای فوق العاده واسه پیاده روی، دوچرخه سواری هستش.

 8

 

 

ساحل سی آیلند

جزیره سی آیلند یکی از چهار جزیره شگفت انگیز گرجستان هست که به جزایر طلایی معروف هست همراه با جزیره جکیل، سنت سیمونز، سنت سیمونز کوچک ، بکر ترین و دیدنی ترین مناظر رو به شما هدیه میکنن. این جزیره یکی از باشکوه ترین سواحل گرجستان رو در خودش جای داده است.

9

ساحل ساپلو آیلند

اگه دنبال یه جاذبه توریستی بکر و بی نظیر هستین، پس بخشی از زمانتون رو در ساحل جزیره ساپلو بگذرونین. علاوه بر آفتاب گرفتن در اینجا، میتونین به تفریحات ورزشی متنوعی مشغول بشین.میتونین به مرداب این جزیره سری بزنین و از حیات وحش عجیبش سر در بیارین اینجور سواحلی در کشور گرجستان کم پیدا میشه.

 10

 

سواحل و جاذبه  های گردشگری سوچی

از تفریح های شهر سوچی، ساحل آن می باشد. بیشتر این مناطق مختص پیاده روی بوده و گردشگران می توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. تمام ساختمان های حاشیه ساحل توسط درختان بزرگ و زیبای بزرگ بلوط، افرا و درختان ماموت آمریکایی احاطه شده اند. سوچی کلکسیون فوق العاده ای از درختان نخل دارد که مهمترین آنها نخل بوتی، واشینگتون، کناری دیتس، لیویستونا، کاریبین سابا، ایتالین همروپسی و چیلین یوبی است. علاوه بر اینها در این سواحل هتل های مجلل و مجموعه‌ی فانوس اسکندر واقع شده است. در اصل در سوچی و روسیه درخت نخل با این همه تنوع وجود نداشته است و دلیل آن این است که اولین بنیانگذاران این پارک ها از کشورهای مختلف این نخل ها را به اینجا منتقل کرده اند و آنها را پرورش داده اند و در گلخانه ها، خیابان ها، بلوار ها و تفرجگاه های ساحلی کاشته شدند. زیباترین چشم انداز سوچی،  مشرف به ساحل است که می توانید همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه از تماشای آن لذت برد. بسیاری از گردشگران مدت زمان زیادی را در اینجا به استراحت می پردازند.

 

 11

 

 

اسکای پارک سوچی       

اسکای پارک سوچی اولین پارک مرتفع دنیا می باشد که توسط مخترع پرش بانجی ساخته شده است. قسمت اصلی این پارک پل آسمان است که بلند ترین پل پیاده روی معلق جهان به طولی حدود ۴۴۰ متر می باشد که در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح رودخانه کف دره قرار گرفته است. تجربه ی پیاده روی در این مسیر بسیار هیجان انگیز است که می‌توانید شما آن را تجربه کنید. این پل در بخش شرقی دره قرار دارد و از روی پل قله های پوشیده از برف کوه های قفقاز از یک طرف و در طرف دیگر نوار ساحلی دریای سیاه قابل مشاهده است.

 

 

 

 

برای خرید  بهترین تورهای تابستان با نرخ ویژه با ما تماس بگیرید: 

۰۲۱-۸۸۵۵۹۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *