تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند | ۵ پیشنهاد برای کار در تایلند

مقدمه ای در مورد تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند

تایلند کشور رو به رشدی است که طبیعت فوق العاده ای دارد و به دلیل وجود برخی تفریحات و دیدنی ها، یکی از مقاصد جذاب گردشگری در آسیا و حتی دنیا محسوب می شود.

اگر می خواهید تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند را بشناسید و عزمتان را برای مهاجرت به کشور هزار معبد جزم کرده اید، بهتر است ابتدا به چند نکته کوتاه توجه نمایید و سپس تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند را مطالعه فرمایید.

اولین نکته این است که میانگین درآمد اکثر کارها در تایلند از اروپا و آمریکا پایین تر می باشد، البته به علت هزینه پایین زندگی در تایلند، مردم دارای رفاه نسبتا خوبی هستند.

نکته دیگر اینکه بیشتر موقعیت های کاری در تایلند، در شهرهای بزرگ آن یعنی؛ بانکوک، چیانگ مای، پاتایا و پوکت می باشد و در جزیره های خلوت تر تایلند مانند جزیره فیفی و لانتا، پیدا کردن کار کمی مشکل می باشد. البته یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که دوست دارند در جزیره های خلوت و آرام تایلند کار و زندگی کنند وجود دارد، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کار در تایلند برای ایرانیان | آنچه برای کار در تایلند باید بدانید!

۱٫تدریس زبان انگلیسی در تایلند

گفته می شود یکی از بهترین تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند تدریس زبان انگلیسی است، به طوریکه بیشترین موقعیت شغلی و کاری در تایلند متعلق به معلمان زبان انگلیسی می باشد.

برای تدریس زبان انگلیسی در تایلند چند راه وجود دارد، یکی تدریس در موسسات انتفاعی و غیرانتفاعی می باشد و یکی تدریس زبان انگلیسی در مدارس بین المللی تایلند می باشد. راه دیگری نیز وجود دارد و آن تدریس زبان انگلیسی به تاجران و برخی صنف های خاص دیگر می باشد.

درآمد تدریس زبان انگلیسی در تایلند ساعتی بین ۷ تا ۱۰ دلار و اگر مدرس به طور تمام وقت کار کند، حدودا ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه می باشد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای سفر به تایلند

ویزای تایلند

معلم انگلیسی در تایلند

۲٫مربی بدنسازی در تایلند

یکی دیگر از تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند مربی گری بدنسازی و یوگا می باشد. جالب است بدانید تایلند به سرعت در این زمینه در حال رشد است و به زودی به یکی از مراکز اصلی بدنسازی تبدیل خواهد شد.

خیلی از افرادی در این زمینه مشغول به کار هستند، مستقل اند و به طور خصوصی به شاگردان خود آموزش می دهند. البته باید به این قضیه هم توجه کنید که شما می خواهید با کسانی رقابت کنید که سال ها در تایلند مربی بوده اند و شاگردان زیادی هم دارند.

بنابراین باید به دنیال وجه تمایزی برای خود باشید تا بتوانید در کارتان موفق باشید و کسب درآمد کنید.

درآمد مربی گری بدنسازی و یوگا و کراس فیت در تایلند به شکل خصوصی، ساعتی بین ۲۸ تا ۴۵ دلار می باشد، که درآمد خوبی محسوب می شود.

ویزای کاری دبی – مراحل اخذ ویزای کاری دبی – هزینه ویزای کاری دبی

مربی بدنسازی در تایلند

۳٫تدریس خصوصی در تایلند

یکی دیگر از تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند تدریس خصوصی در زمینه های مختلف می باشد. برای مثال اگر در شاخه های هنری مانند موسیقی، رقص، نقاشی، آواز و … دارای تخصص هستید، بسیاری از خانواده ها هستند که به دنبال یک مدرس خوب برای فرزندان خود می باشند و شما می توانید هم در مدارس بین المللی به تدریس مهارت های خود بپردازید، هم به شکل خصوصی. درآمد این کار هم بستگی زیادی به شانس و توانایی های شخصی شما دارد.

همچنین اگر در زمینه مربی گری فوتبال دارای تخصص یا مدرک معتبری هستید، این تخصص شما به شدت در تایلند مورد نیاز می باشد، چراکه فوتبال بزرگترین و پرطرفدارترین ورزش در تایلند می باشد.

۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

تخصص تدریس موسیقی در تایلند

۴٫نویسندگی و تولید محتوا در تایلند

از دیگر تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند تولید محتوا و نویسندگی آنلاین می باشد. آن موردی که در ابتدای این مطلب به آن اشاره گردید و ذکر شد که اگر علاقمند به زندگی در جزیره های آرام و بخش های خلوت تایلند هستید، یک شغل برای شما بسیار مناسب می باشد، همین تولید محتوا می باشد.

برای نویسندگی آنلاین و تولید محتوا شما باید مهارت نوشتن و زبان داشته باشید که با تمرین کردن هر دو آنها را می توانید کسب کنید.

مزیت ویژه این کار این است که لازم نیست حضور فیزیکی داشته باشید، به عبارتی هرکجا که دسترسی به اینترنت برای شما وجود داشته باشد، همان جا محل کار شما خواهد بود.

درآمد تولید محتوا در تایلند بستگی به توانایی های فردی شما و همچنین پروژه هایی که می توانید بگیرید دارد. اما مطمئن باشید که درآمد شما رو به رشد خواهد بود.

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

تخصص تولید محتوا مورد نیاز در تایلند

۵٫مربی غواصی در تایلند

به عنوان آخرین مورد از تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند به مربی گری ورزش های آبی اشاره می کنیم. یکی از جاافتاده ترین کارها در تایلند همین مربی گری ورزش های آبی می باشد که موقعیت های شغلی بسیار زیادی هم برای آن موجود است.

برای بدست آوردن این موقعیت شغلی حتما باید مدرک معتبر داشته باشید. از طرفی بسیاری از موسساتی که خدمات گردشگری تفریحی ارائه می کنند، خودشان آموزش غواصی و … هم دارند و مدرک معتبر هم به مهارت آموختگان خود اعطا می کنند که بعضا پیش می آید که همین مهارت آموختگان را هم به عنوان مربی جذب می کنند.

ویزای اقامتی دبی را چگونه بگیریم؟

مربی ورزش های آبی در تایلند

 

4 دیدگاه برای "تخصص های مورد نیاز برای کار در تایلند | ۵ پیشنهاد برای کار در تایلند"

  1. با سلام
    بنده مدرس زبان انگليسى موسسه زبان سفير هستم و ١٥ سال سابقه آموزش زبان دارم و مدرك دانشگاهيم ليسانس مترجمى زبان هست ولى مدرك بين المللى آموزش زبان رو ندارم.با اين شرايط چطور ميتونم براى ويزاى كار اقدام كنم؟ممنون ميشم اگر راهنماييم كنيد.
    با احترام

  2. رنگ کار چوب مبل بوفه کنسول و….. چوبی یا فلزی
    رنگ کار ساختمانی رنگ روغن یا پلاستیک
    پیستوله کار هرچیز

  3. باسلام و خسته نباشی.بنده مدرس ریاضی هستم ارشد ریاضی .من چطور و به کدوم سازمان باید درخواست بدم …آیا اونجا براتدریس ریاضی اجازه کارمیدن؟ آیا حقوق اونجا بهتراز ایرانه؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  4. من تصویربردار و عکاس هستم و تولید کننده محتوا و به فیلم و عکس به صورت حرفه ای و میخام بدونم شرایط مهاجرت رو دارم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *