چگونه ویزای آمریکا بگیریم؟

چگونه ویزای آمریکا بگیریم؟

اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و باید برای اخذ ویزا اقدام کنید ، از آنجا که ایران و آمریکا روابط دیپلماتیک تیره ای دارند هیچیک در کشور دیگر سفارت و یا کنسولگری ندارد بنابراین ایرانیانی که متقاضی ویزای آمریکا هستند باید به کشور سومی مراجعه کنند که آمریکا در آنجا از ایرانیان تقاضای ویزا می پذیرد.

1

کشور قبرس:

یکی از این کشورها جمهوری قبرس در اروپاست.

گام اول: گرفتن وقت از سفارت آمریکا در قبرس  است. معمولا” برای مسافرین مشکلات زیادی در گرفتن وقت از سایت وجود دارد ازقبیل : پر بودن وقت ها تا ۳-۴ ماه آینده یا حتی عدم امکان ورود به سایت و …. برای فرار از اینگونه مشکلات شما میتوانید از ابتدا کار خود را به ما بسپارید، همکاران و مشاوران ما همه روزه آماده گرفتن وقت سفارت آمریکا میباشند. بعد از مشخص شدن وقت شما باید برای تاریخ مورد نظر برنامه ریزی سفر انجام دهید.

از آنجایی که برای ورود به کشور قبرس نیاز به اخذ ویزا دارید بهتر است با توجه به سختگیری سفارتخانه ها، از کارشناسان ما در این حوزه کمک بگیرید تا در گرفتن ویزای قبرس به مشکل برخورد نکنید. آفتاب تراول بهترین تورهای قبرس را با مناسبترین قیمت  شامل کلیه خدمات ویزا، بلیت ، هتل و ترانسفرهای شهری و سفارت را برای شما فراهم کرده است.

سفارت قبرس یکی از سفارتخانه هایی است که کمترین آمار رد کردن مسافرین ایرانی را دارد و بعد از نا امنی های اخیر در ترکیه ،بسیاری از هموطنان معتقدند که قبرس جنوبی میتوانید بهترین انتخاب برای انجام امور ویزای آمریکا باشد.

نکته قابل توجه : مصاحبه در این کنسولگری فقط به زبان انگلیسی انجام میشود.

 

ارمنستان

یکی دیگر از کنسولگری های درنظر گرفته شده برای ایرانیان به منظور گرفتن وقت سفارت آمریکا، شهر ایروان ارمنستان است.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان  نیز متقاضیان باید قبل از سفر، اقدام به گرفتن وقت سفارت و انجام مصاحبه نمایند تا بتوانند در موعد مورد نظر بدون مشکل وارد این کشور شوند. معمولا وقت های این کنسولگری برای چند ماه آینده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که با توجه به محدودیت های زمانی که معمولا” وجود دارد میتوانید از همکاران ما برای حداکثر یک ماه آینده وقت سفارت خود را تهیه کنید.

بعد از مشخص شدن وقت سفارت، از آنجایی که کشور ارمنستان نیازی به ویزا ندارد ، میتوانید به راحتی برای رزرو تور ارمنستان اقدام کنید.

در این کنسولگری نیز همانند قبرس امکان پیکاپ پاسپورت وجود دارد یعنی پس از اینکه ویزای شما صادر شد بدون نیاز به حضور خود شخص ما میتوانیم امور مربوط به دریافت پاسپورت و تحویل آن به شما را انجام دهیم. افسرهای این کنسولگری  به خوشرویی معروفند و به زبانهای فارسی، ارمنی و انگلیسی مسلط هستند. بنابراین شما مشکل مصاحبه انگلیسی ندارید.

کنسولگری ارمنستان به دلیل هزینه های کمتری که برای سفر نیاز دارد و با توجه به عدم نیاز به ویزا معمولا” از کنسولگری قبرس شلوغ تر و زمان مورد نیاز برای صدور ویزا بیشتر است.

 

وقت سفارت آمریکا در ترکیه

قوانین تعیین وقت سفارت آمریکا برای این کنسولگری تقریبا مشابه ایروان است، این کنسولگری در بلوار آتاتورک کاواکلیدر Ataturk Blvd-Kavaklidere واقع شده است. یکی از امتیازات این کنسولگری، معاف کردن افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۸۰ سال از حضور در مصاحبه است. ‌ افسرهای این کنسولگری به زبان های فارسی،ترکی و انگلیسی مسلط هستند. ‌ مبلغ هزینه ویزا برای تمامی کنسولگری های ایالات متحده یکسان است و این نوع ویزاست که هزینه را مشخص می کند نه مکان کنسولگری.

آنکارا پایتخت ترکیه است که جاذبه های توریستی فروانی در آن وجوددارد مانند مقبره آتاتورک، موزه های آنکارا، بناهای تاریخی آنکارا، مساجدآنکارا، چشمه های آب معدنی آنکارا , …. بنابراین شما این فرصت را دارید که در صورت تمایل به تفریح و بازدید نیز بپردازید.
تورهای آنکارا همه روزه بدون نیاز به ویزا برگزار میشود و شما به راحتی میتوانید برای رزرو اقدام کنید.

 

 

وقت سفارت آمریکا در دبی

اصلی ترین کنسولگری ایالت متحده امریکا برای مراجعه متقاضیان ایرانی، شهر دبی امارات است. حجم متقاضیانی که این کنسولگری می پذیرد بسیار بیشتر از سایر کنسولگری هاست ، با این وجود بهتر است متقاضیان از چندین ماه قبل از سفر، به خصوص در فصول شلوغی سفارت مانند تابستان، تعطیلات ژانویه و عیدنوروز، اقدام به تعیین وقت سفارت آمریکا نمایند.برای کارشناسان ما امکان تعیین وقت فوری از این کنسولگری وجود دارد.

‌ این کنسولگری در ناحیه بر دبی Bur Dubai واقع شده و چندین هتل در نزدیکی آن قرار دارد. توجه داشته باشید که کلیه متقاضیان، صرف نظر از سن، باید شخصا در مصاحبه حضور داشته باشند.امکان پیکاپ پاسپورت  در این کنسولگری نیز برقرار است؛ بدین معنا که پس از انجام مصاحبه، نیازی به مراجعه مجدد شخص متقاضی نیست. سفارت آمریکا گذرنامه را در اختیار فرد متقاضی می گذارد تا به ایران بازگردد و سپس آن را توسط فردی مطمئن جهت صدور ویزا به سفارت آمریکا تحویل دهد.افسرهای صدور ویزای این کنسولگری به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند.

برای سفر به دبی نیاز به اخذ ویزا میباشد که کارشناسان ما با سابقه و تجربه درخشان خود قادرند در کمترین زمان کلیه امور شما را انجام داده و تور دبی ویژه سفارت را برای شما  فراهم کنند

 

در روز مصاحبه سفارت آمریکا در موارد زیر را نمی توانید با خود به بخش کنسولی بیاورید.

کارت اعتباری

هر نوع لوازم الکترونیکی (شامل تلفن همراه، DVD، CD، فلش درایو، ساعت حاوی دستگاه ضبط کننده)

سیگار و فندک

اجسام نوک تیز (ناخن گیر، قیچی، سوزن های مهره دوزی یا بافندگی)

مواد خوراکی و نوشیدنی

حداقل یک کارت شناسایی رسمی عکس دار (گواهینامه رانندگی یا گذرنامه) همراه خود داشته باشید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت آمریکا

اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .

تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت.

در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

فرم های مورد نیاز برای سفارت آمریکا

نوع فرم نام فرم
اپلیکیشن فرم ویزاهای کوتاه مدت DS-160
فرم پرداخت SEVIS I-901
فرم پذیرش هزینه های مالی دعوتشونده I-134
فرم های مربوط به گرین کارت DSP122-DS0230

مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر نکرده اند :

اصل یا کپی گذرنامه

یک قطعه عکس ۵×۵ رنگی جدید با زمینه سفید یا اسکن آن با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ پیکسل

فرم فارسی تکمیل شده

 

مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر کرده اند :

اصل یا کپی گذرنامه

صفحه تائیدیه اپلیکیشن فرم صفحه بارکد یا DS-160 confirmation page))

فرم فارسی تکمیل شده

متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک فوق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند .

 

 

برای رزرو تورهای مخصوص سفارت با ما تماس بگیرید.

 

 

 

7 دیدگاه برای "چگونه ویزای آمریکا بگیریم؟"

  1. سلام،هزینه گرفتن وقت سفارت آمریکادرقبرس وهزینه تورانجام فعالیت های اخذ ویزادرقبرس وآنکارا رااعلام فرمایید

  2. سلام
    با شرایط فعلی و روابط دو کشور ایران و امریکا آیا همچنان امکان اخذ ویزا هست یا نه؟
    آیا شرایط اخذ ویزای بلند مدت مشابه کانادا به مدت ۵ سال برای امریکا هم وجود دارد یا نه؟

  3. در زمان فعلی رفتن به آمریکا فقط از طریق ویزای ازدواج و نامزدی ( با اتباع آمریکائی الاصل و غیر دوتابعیتی و مراجعه حضوری زوج ) و دعوتنامه از دانشگاههای خاص میباشد. داشتن یک وکیل خوب در آمریکا میتواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. متاسفانه با داشتن دعوتنامه از افراد دوتابعیتی حتی برای افراد درجه یک خانواده ویزا به سختی صادر میشود و امکان دیپورت توسط پلیس مهاجرت در مقصد وجود دارد.آژانس مسافرتی معتبر در ایران نیز میتوانند کمک زیادی به شما بکنند.

  4. سلام من دختر ای ۱۴ ساله هستم من در تلاش هستم که به آمریکا نقل مکان کنم . برای رفتن به سازمان فضاییی ناسا . لطفا راهنماییی کنید چگونه میتوانم به آمریکا برون . من درسی در کشور اول هستم و یکی از نخبگان ایران هستم . باتشکر

  5. من دانشجوی ارشد در آفریقای جنوبی هستم
    میتونم برای دکترا از سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی اقدام کنم ؟
    یا حتما باید این کشورها باشه ؟

  6. سلام
    اگر یک استاد ایرانی پوزیشن کرسی استادی از یک دانشگاه معتبر امریکایی داشته باشد برای ویزا بازم برایش این مشکلات فعلی وجود دارد؟

  7. سلام دختر من گرین کارت دارد و شهروند آمریکا است میخواهم به دیدنش بروم در ضمن مای سال ۲۰۲۱ قصد ازدواج دارد چطور ویزا بگیرم البته به من گفته ۲ ماه صبر کن تا دولت جدید بیاید امکان دارد زودتر اقدام کنم در ضمن میتوانم ویزای چند بار ورود به آمریکا یا همان multiple بگیرم ترکیه راحت تر هستم متشکرم محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *