ویزای کاری دبی – مراحل اخذ و هزینه ویزای کاری دبی

در حال حاضر امکان اخذ ویزای کار دبی برای ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد. اطلاعات این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

در این نوشته به اینکه چرا باید برای ویزای کاری دبی اقدام کنید، پیشنهادی مهم برای اخذ راحت تر و مطمئن تر ویزای کاری دبی، ۶ مرحله کامل برای ویزای کاری دبی و هزینه ویزای کاری دبی  پرداخته شده است.

 

چرا ویزای کاری دبی ؟

اگر برای سفر به دبی رفته باشید حتما متوجه رشد و پیشرفت بسیار بالای دبی شده اید. توسعه اقتصادی و اجتماعی این شهر در این مدت کوتاه واقعا ستودنی است. کشور امارات متحده عربی و شهر دبی چند دهه است که رویای مهمترین مقصد گردشگری دنیا را در سر می پرورانند و در جهت تحقق این رویا نیز کوشش های فراوانی کرده است. حال طبیعی است که به تعداد زیادی نیروی متخصص برای بهبود و رشد صنایع خود نیاز دارد. اگر یک نگاه به صفحه ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیاندازید، از دستمزدهای بسیار بالای افراد در دبی تعجب خواهید کرد. به این نکته هم توجه داشته باشید که ویزای کار در دبی انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع و مدت زمان کار در دبی مشخص می شود. دولت امارات سعی دارد که مراحل اخذ ویزای کاری دبی را راحت تر کند، اما به هر حال مدارک و مستنداتی برای اخذ ویزای کاری در دبی نیاز است که باید مورد تایید قرار بگیرد.

حال اگر قصد کار در دبی را دارید و می خواهید درباره ویزای کاری دبی بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

خواندن مطلب کار در دبی برای ایرانیان را پیش یا پس از خواندن این مطلب به شما عزیزان توصیه می کنیم.

چرا باید به فکر ویزای کاری دبی باشیم

یک پیشنهاد مهم برای ویزای کاری دبی

اگر قصد جدی برای کار در دبی دارید، لازم است بدانید که رقابت برای اخذ ویزای کاری دبی بسیار زیاد است و شما برای یافتن شغل مورد نظرتان نیاز به یک رزومه خوب دارید. پیشنهاد ما این است که برای رزرومه نوشتن وقت کافی بگذارید که رزرومه مناسب و برانگیزاننده برای شرکت ها، بسیار به شما در اخذ ویزای کاری دبی کمک خواهد کرد.

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

ویزای اقامتی برای کار در دبی

لازم است بدانید برای گرفتن ویزای کاری دبی ابتدا باید برای گرفتن ویزای اقامتی دبی اقدام بفرمایید. برای اطلاع از ویزای اقامتی دبی، انواع ویزای اقامتی دبی، مدارک لازم برای ویزای اقامتی دبی و هزینه های ویزای اقامتی دبی می توانید صفحه زیر را مطالعه کنید:

راهنمای کامل ویزای اقامتی دبی

 

مراحل اخذ ویزای کاری دبی

  1.  اولین قدم برای اخذ ویزای کاری دبی و اجازه کار، گرفتن موافقت نامه از وزارت کار دبی می باشد. این موافقت نامه از آن جهت است که دولت دبی بررسی کند که آیا یک شخصی که اقامت دبی را دارد و بی کار است، صلاحیت به عهده گرفتن شغل مورد نظر شما را دارد یا خیر.
  2.  پس از گرفتن این موافقت نامه، به شما ویزایی داده خواهد شد مبنی بر اجازه ورود به دبی که ۲ ماه هم اعتبار دارد و به متقاضی این اجازه را می دهد که به مدت ۳۰ روز و حداکثر دو دفعه می تواند در دبی بماند.
  3.  پس از ورود شما به دبی، کارفرمای شما برای کارت کار (labor car) شما اقدام می کند. این کارت ۲ سال اعتبار دارد. توجه داشته باشید که شما تنها ۶۰ روز برای گرفتن ویزای کاری دبی فرصت دارید، بنابراین سعی کنید مدارک تان را کمترین زمان ممکن کامل کنید.
  4.  مرحله بعدی در گرفتن ویزای کاری دبی گرفتن شناسه یا ID  اماراتی شماست. که برای گرفتن آن به پاسپورت و همان موافقت نامه ای که در مورد یک ذکر شد، نیاز است.
  5.  برای ویزای کاری دبی به تست های پزشکی هم نیاز است. باید به بیمارستان های دولتی دبی بروید و آزمایش های مربوطه را انجام بدهید.
  6.  پس از انجام تمام این مراحل و با در دست داشتن مدارک کامل، باید به (DNDR) اداره اقامت و مهاجرین بروید. در اینجا مهر ویزای کاری دبی بر پاسپورت شما خواهد خورد ان شا الله تعالی.

مراحل اخذ ویزای کاری دبی

هزینه ویزای کاری دبی

مجموع هزینه ای که برای گرفتن ویزای کاری دبی پرداخت خواهید کرد، چیزی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم خواهد بود.

 

مطالب مرتبط:

۶ دلیل ریجکت شدن ویزای دبی 

هزینه ویزای دبی بر اساس نوع ویزا 

ویزای امارات متحده عربی

51 دیدگاه برای "ویزای کاری دبی – مراحل اخذ و هزینه ویزای کاری دبی"

  1. سلام یک شرکت در ابوظبی درخواست من برا کار را پذیرفته است وبعد از من خواسته مبلغ ۱۸۰۰ دلار جهت اخذ ویزای کار به صرافی النصاری بنام شخصی حواله کنم خواهشمندست مرا راهنمایی کنید چکار کنم

    1. سلام
      من هم درخواست مشابهی از یک موسسه آموزشی در دبی داشتم که مدارک را برای صدور ویزای کار از من خواسته و گفته که همه هزینه های ویزا به عهده خود من خواهد بود و به محض عقد قرارداد همه هزینه ها را آن موسسه به من بازپرداخت خواهد کرد.

      لطفا اگر کسی تجربه مشابه دارد من را راهنمایی کند.
      با تشکر

      1. دوستان عزیز دقیقا برای این اتفاق برای من هم رخ داده .به نظر من این کلاه برداری است .اگر کسی میدونه که از کجا میشه استعلام کرد ممنون میشم.

        1. سلام دقیقا برای من هم همین الانصاری فرستاده از سفارت امارات نمیشه استعلام گرفت؟

          1. سلام دوستان. در ارتباط با این موضوع مطرحه شده کسی نتیجه گرفته و یا اینکه کلا پول به باد رفته؟

      2. اینها برای من پیش افتاد و پول من را بالا کشیدن ، متاسفانه از این اشخاص هندی و پاکستانی که مخ اینکارها هستند فراوان هستند تو فضای فیس بوک و اینترنت وغیره و هدفشان هم ایرانیها هستند که دنبال کار می گردند ،پلیس دبی در پی تماس خیلی راحت گفت از خودتون بپرسید آیا کسی نیاز به شما برای کار داره از شما پول می خواد ؟؟؟ یا اینکه در عوض باید به شما پول بده ؟؟؟ در اینجا معمولا یه هفته را بعنوان ضمانت کار از حقوقتون نگه میدارن که اونهم کلاه برداری هست و غیر قابل قبول دیگه چه برسه به پول خواستن .
        اصلا اینکار رو نکنید .

        1. سلام همین اتفاق توترکیه برام افتاده ولی صرافی که پول رو فرستاد چون مشکوک بود درخواست بک اپ داد قرار بود طی ۲۱ روز کاری پول برگرده ولی بعد چند ماه پول برنگشت صرافی حضوری رفت ولی پلیس ترکیه دستگیرش کرده چون اصلا اون حساب فیک بوده وصاحب حساب نامعلوم ۵۰۰میلیون بیت کوین رو به امریکا منتقل کرده نمیدونم کجا باید شکایت کنم اصلا نمیفهمم چرا صراف رو دستگیر کردن

    2. سلام.در خصوص كارتون آيا ديگه پيگيري كرديد.براي من هم اتفاق مشابه افتاده و صرافي نصاري رو معرفي كردن

      1. من هم یک پیشنهاد از ابوظبی دارم طرف ایرانیه شمارش ولی ترکیه هست به عنوان مهندس عمران
        میخواد براشون کار کنم. شما هم همین پیشنهاد رو داشتین؟

        1. من هم دقیقاً همین پیشنهاد را داشتم ولی الان خواستم بدونم شما چه کردید؟ رفتید یا نه؟ یک عدد ایرانی که فارسی راحت صحبت میکنه با شماره از ترکیه برای کار در ابوظبی !

        2. اینها همش دروغه اگه کسی به کار شما نیاز داشته باشه از شما پول نمیگیره پول ویزارو هم اگه بشه خودش میده تا شما براش کار کنید بهش پرداخت کنید همین بلا سر من توی ترکیه اومد با زن و بچه آواره خیابون های ترکیه شدم

        3. سلام. کارتون به کجا رسید؟ درست بود یا کلاهبرداری؟ دقیقا بر همسر من هم همچین پیشنهادی هست. آقای ایرانی با شماره ترکیه

  2. با عرض سلام یک واحد مسکونی در عجمان از طرف یک شرکت خریداری نمودم که الان اماده است تلفن شرکت عوض شده یا به هر دلیلی جواب نمی‌دهند ایا میتوانم ویزا سه ماه بگیرم که چنانچه برسی ان طول کشید یا مراجعه دوباره نیاز بود اقدام کنم البته مدارک واریزی و خرید موجود است چگونه میتوانم این مشکل را حل کنم ممنون

    1. سلام دوست عزیز من میتوانم مشکل شمارو اگر مدارک کامل دارین حل کنم ولی مدارکتون اگر کامل هست

      1. سلام دوست عزیز من چطور می توانم با شما در ارتباط باشم برای من هم این مشکل پیش امده و ۲۸۹۵ دلار پول دادم به صرافی ال انصاری شماره بنده ۰۹۱۲۲۲۷۰۵۸۶

    2. سلام یه شرکتی از دبی واسم که درخواست کار کرده بودم را قبول کرده ولی میگه حدودا ۳۰۰۰ دلار حق ویزا میشه پرداخت کنید اومدید دبی پرداخت میکنیم در حالیکه اینترنت تحقیق کردم نهایت ۲۰۰۰ درهم نمیشه . اگه دوستان تجربه ای دارید راهنمایی بفرمائید ممنون میشم.متشکرم

  3. سلام ممنون از اطلاعاتی ک در مورد کار در دبی دادید فقط میخواستموبدونم ایا شما چنین کاری انجام میدید یا خیر با سپاس

  4. سلام من راننده پایه یکم باسابقه ۲۰ساله و متقاضی کار در دبی هستم چگونه باشرکت مورد نظر در ارتباط باشم باسپاس فراوان

  5. با سلام من حدود پانزده سال پیش اقامه داشتم الان و در پیدا کردم ولی گفتن ویزای کار نمیدن چطور می تونم ویزا ردیف کنم

    1. سلام من دبي زندگي ميكنم
      اگه شما قبلا ويزا داشتيد و كنسل كرديد الان باز بهتون ويزا ميدن هم اقامت ميدن هم اجازه كار ميدن خيلي راحت

  6. سلام .من ۱۵سال سابقه آرایشگری دارم و در حال حاضر هم سالن دارم مشغولم کارم، ۵سال با جرثقیل سنگین کار کردم ،پایه یک رانندگی داری ، میخام برم دبی اقدام کنم، لطفا راهنمایی کنید

  7. من ازایشگر هستم و سینگل مام داری دوفرزند میخوام کارمو تو دبی تو یکی از سالنها آغاز کنم سابقه کارم ۲۰ سال هست و خودم تو ایران آموزشگاه زیر نظر وزارت کار داشتم .
    لطفا راهنمایی کنید

  8. سلام من اشپز فرنگی هستم تصمیم گرفتم واسه پیشرفت کاری به دبی برم خداروشکر تو کارم حرفه ای هستم.ولی هیچ اطلاعاتی در مورد کار دبی و یا کشور دیگ ندارم اگ کسی در مورد شعل من که کجا بهتره و اطلاعات دیگه ای داره به من کمک کنه…ممنون میشم.

  9. سلام من رزومه در سایت کاریابی دبی گذاشتم و از چند شرکت با ایمیل با من ارتباط گرفتن. بعد از چند ایمیل برای من قرارداد فرستادن و منو به یک آژانس معرفی کردند برای انجام کارهای ویزای کار. من با شماره هاشون همه تماس هم گرفتم درسته ولی کلا مشکوکم. برای ویزای کار از من ۴۵۰۰ درهم خواستن و میگن قانون امارات اینه که باید خودت هزینه ویزاتو بدی بعد شرکت بر میگردونه.
    نظر شما چیه؟

    1. سلام، بالاخره برای قرارداد و ویزاتون چیکار کردین؟ درست بودن یا کلاهبرداری بوده؟ ما هم همچین درخواستی داریم الان

      1. سلام :
        من هم دقیقا همچین پیشنهاد کاری برایم از ابوظبی فرستاده شده و من را به یک آژانس معرفی کرده ……..ئلی شرکت معتبری قرارداد فرستاده ولی تاکنون با اون آژانش تماسی نداشتم………….

  10. سلام یک شرکت در ابوظبی بعد از بررسی مدارک من برای من قرارداد فرستاده وبعد از من هم خواسته مبلغ ۱۸۰۰ دلار جهت اخذ ویزای کار به صرافی النصاری بنام شخصی حواله کنم آیا راسته

  11. سلام من مهندس معمار هستم با ۱۴ سال سابقه بیمه و ۱۷ سال در کل سابقه کار در همین زمینه امکان گرفتن کار در دبی برای من هست ؟

  12. سلام، من پیشنهاد کار از دبی دارم و مدارکم را برای ویزا ارسال کردم. ولی براساس پرس و جویی که کردم همه میگن شانس پایینی برای ویزا دارم. خانم ۲۹ ساله مجرد هستم با تجربه کاری مرتبط.
    لطفا منو راهنمایی کنید.

  13. دوستان برای اخذ ویزای کاری امارات شما ابتدا باید ویزای توریستی بگیری و بری امارات و شریک یا کفیل برای خودت میدا‌کنی در زمینه کاری مربوطه و بعد ایشون در وزارت خارجه خودشون درخواست‌میدن که فلانی رو من لازمش دارم و کفیلش میشم. و شما میتونی بری و کار کنی… بعضیا کفالت شمارو قبول میکنن و سالانه نبلغی مثلا ده هزار درهم از شما طلب میکنند، هر کسی که جلوتر از شما پول بخواد حتما کلاهبرداره مراقب باشید و پول بی زبون رو به کلاهبردارها ندید

  14. من هم دقیقاً همین پیشنهاد را داشتم ولی الان خواستم بدونم شما چه کردید؟ رفتید یا نه؟ یک عدد ایرانی که فارسی راحت صحبت میکنه با شماره از ترکیه برای کار در ابوظبی !

  15. سلام من خانمی ۳۳ساله هستم دانشجودکتری روانشناسی هستم کسی میتونه درباره کار تو دبی کمکم کنه؟

  16. سلام برای من هم قرارداد کار از ابوظبی اومده و گفتن تا یک ماه باید اینجا باشید و برای دریافت ویزای کار باید به یک شرکت مراجعه کنید ایا شما تونستید نتیجه بگیرید یا کلاهبرداری هست

  17. سلام .من راننده بیل مکانیکی هستم گواهینامه دارم باسابقه ۱۰ سال.اگه کسی میدونه چجوری باید واسه کار برم دبی راهنماییم کنه .

  18. سلام یک شرکت در ابوظبی بعد از بررسی مدارک من برای من قرارداد فرستاده وبعد از من هم خواسته مبلغ ۱۹۵۰ دلار جهت اخذ ویزای کار به صرافی النصاری بنام شخصی حواله کنم. من بعد تحقیقات فراون متوجه شدم این یکسری افراد هستند که بعد از دسترسی به اطلاعات شما به شما ایمیل میدهند. و در ازای ویزای کار و شغل می گویند پول به صرافی النصاری واریز کنید.خیلی مراقب باشید اینکار رو نکند.

  19. سلام ،به همه دوستان که به نحوی از شما کلاهبرداری شده و همه هموطنهایی که قصد رفتن ب امارات دبی برای کار هستن بنده سالها در دبی زندگی کردم و تجربیاتم رو در اختیار شما میگزارم
    اولا که برای ایرانیها ویزای کار صادر نمی‌شود
    ثانیا طبق قانون امارات نیروی کار جهت ویزای کار مبلغی پرداخت نمی‌نماید
    بعضاً دیده شده عده‌ای به عنوان شرکت از طریق ایمیل از هموطنان کلاهبرداری مینمایند
    هر ایمیل با روشهای و شهرهای مختلفی که ب شما زده می‌شده رو اصلا اطمینان نکنید
    چون وقتی که پول شما از دست رفت شما مالباخته شده و نمیتوانید از جایی اقدام کنید
    به هیچ وجه به ایمیلها از یک شرکت اماراتی اطمینان نکنید همه اینها فیک هستند که باعث از دست رفتن امید و آرزو و پول شما میشود حتی یک درصد هم به ویزای کار امارات اطمینان نکنید

  20. دوستان توجه داشته باشید که هزینه ویزای کار یا هر چیز دیگه به عهده خود کارفرمایان.اصلا هیچگونه وجهی را پرداخت نکنید .و از قبل راجع به شرکت مربوطه از طریق ارگانهای دولتی کشور استعلام بگیرید.
    من با ویزای کاری سه ماهه رفتم ابوظبی و خودشون هزینه ویزا رو متقبل شدن

  21. سلام دوستان به من هم از طرف یک موسسه تدریس زبان انکلیسی قرارداد اومد وگفتن واسه هزینه کار و اقامت باید ۳۲۲۰دلار واسه منو وخانوادهم بدم بعد از ۵روز بر می گردونن و من متوجه شدم که کاملاکلاهبرداریه .و خدا رو شکر پول واریز نشد.

  22. ایران پراست از فرصتهای شغلی که با ناکارامدی و غرض ورزی بعضی ها محو و کور شده و اگه واقعا مدیریت معنی داشت تو ایران میشد گفت که هیچ کس فکر خروج از ایران برای کار رو هم نمیکرد تا چه برسه به اقامت و ویزای کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *