ویزای مولتی دبی چیست؟ + هزینه و اعتبار ویزای مولتی دبی

در این مطلب به معرفی ویزای مولتی دبی – اینکه ویزای مولتی دبی مناسب چه کسانی است – اینکه مدت اعتبار ویزای مولتی دبی چقدر است و هزینه ویزای مولتی دبی برای آنهایی که توریستی به دبی می روند، پرداخته شده است.

معرفی ویزای مولتی دبی

همانطور که می دانید ویزای دبی انواع مختلفی دارد و هر کس بنابر هدفی که از سفر به دبی دارد باید نوع ویزای خاص خودش را برای دبی انتخاب نماید.

علاوه بر ویزای سینگل دبی که شما تنها یکبار با آن می توانید به دبی بروید، یک نوع ویزای دیگر هم وجود دارد، که ویزای مولتی دبی نامیده می شود.

در واقع ویزای مولتی دبی به شما اجازه می دهد که با یک ویزا، چند بار به دبی وارد شوید.

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

ویزای مولتی دبی مناسب چه کسانی است؟

  1. اگر شما شخصی هستید که می خواهید علاوه بر دبی از کشورهای نزدیک آن نیز دیدن کنید، بهتر است ویزای مولتی دبی را انتخاب کنید. برای مثال ممکن است بخواهید پس از رفتن به دبی یا ابوظبی به عمان که از کشورهای همسایه امارات می باشد، سفر کنید. حال اگر ویزای مولتی دبی نداشته باشید، مجبور می شوید برای بازگشت دوباره به دبی، اقدام به اخذ ویزا نمایید. و در نظر داشته باشید که برای تمدید ویزای دبی باید به مدت ۳۰ روز منتظر بمانید. بنابراین عاقلانه است که قبل از رفتن به فکر اخذ ویزای مولتی دبی باشید.
  2. اگر تاجر هستید یا بطور کلی برای تجارت قصد سفر به دبی را دارید، ممکن است بخواهید در مدت کوتاهی چند دفعه به دبی بروید و برگردید. در این حالت هم توصیه می شود ویزای مولتی دبی را انتخاب بفرمایید.
  3. اگر دیپلمات هستید یا بطور کلی احتمال این را می دهید که برای کار بخصوصی مجبور به چند بار رفت و آمد به دبی هستید، ویزای مولتی دبی گزینه مناسب تری برای شما، نسبت ویزای سینگل دبی خواهد بود.

ویزای مولتی دبی مناسب چه کسانی است

 

اعتبار ویزای مولتی دبی چقدر است؟

بر اساس اینکه شما جزو کدام دسته از موارد ذکر شده در بالا باشید، شرایط ویزای مولتی دبی شما متفاوت خواهد بود.

  1. اعتبار ویزای مولتی دبی برای افرادی که به قصد تجارت به دبی می روند و همچنین دیپلمات ها، ۶ ماهه می باشد. اگر جزو این دو گروه می باشید با ویزای مولتی دبی می توانید در هر بار سفر به دبی، حداکثر ۳۰ روز در دبی بمانید.
  2. اعتبار ویزای مولتی دبی برای کسانی که به قصد گردشگری و توریستی به دبی می روند، ۳ ماهه می باشد. اگر جزو این گروه می باشید، با ویزای مولتی دبی می توانید در هر بار سفر به دبی، حداکثر ۱۴ روز در دبی بمانید.

 

هزینه ویزای مولتی دبی

هزینه ویزای مولتی دبی برای کسانیکه به قصد گردشگری و تورریستی به دبی می روند، ۱۹۶۰ درهم می باشد.

 

مطالب مرتبط:

۶ دلیل ریجکت شدن ویزای دبی 

هزینه ویزای دبی بر اساس نوع ویزا 

راهنمای کامل ویزای اقامتی دبی

ویزای امارات متحده عربی

کار در دبی برای ایرانیان

 ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

1 دیدگاه برای "ویزای مولتی دبی چیست؟ + هزینه و اعتبار ویزای مولتی دبی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *