مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند+قیمت و مدت زمان اخذ ویزای تایلند

مقدمه ای درباره اخذ ویزای تایلند و انواع آن

افراد مختلف برای سفر به تایلند انگیزه های متفاوتی دارند، بعضی ها برای گردش و تفریح به این کشور سفر می کنند و برخی دیگر برای موارد کاری. با وجود اینکه ویزای تایلند انواع مختلفی دارد، اما در ایران افراد تنها می توانند برای ویزای توریستی تایلند اقدام کنند.

در ادامه قصد داریم به موارد مختلفی در مورد ویزای تایلند، از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند، قیمت ویزای توریستی تایلند، مدت زمانی که طول می کشد تا ویزای توریستی اخذ شود و مواردی از این دست اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای سفر به تایلند

ویزای تایلند

اخذ ویزای توریستی تایلند

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند

پیش از این در مطلب علل ریجکت شدن ویزای تایلند، به این موضوع اشاره شد که یکی از شایع ترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی تایلند، ناقص بودن فرم درخواست ویزا و یا اشتباه پر کردن این فرم می باشد. در این قسمت به تمامی مدارکی که برای اخذ ویزای توریستی تایلند نیاز است اشاره شده است:

۱٫کپی تمام صفحات شناسنامه

۲٫کپی کارت ملی (پشت و رو)

۳٫دو قطعه عکس ۳ در ۴ (با پس زمینه استاندارد)

۴٫گواهی تمکن مالی یا گردش حساب ۳ ماه آخر

۵٫گواهی تمکن مالی و گردش حساب ۳ ماه آخر به ازای هر نفر مبلغی بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است که اگر خانوادگی قصد سفر به تایلند را دارید،کافی است سرپرست خانواده گواهی تمکن مالی را برای دیگر اعضا ارائه کند. به این شکل که اگر خانواده شما n نفری است، سرپرست خانواده باید مبغلی بین n7 تا n10 میلیون تومان را به عنوان گواهی تمکن مالی یا گردش حساب سه ماه آخر، ارائه کند.

 

قیمت ویزای توریستی تایلند

با توجه به نوسانات ارز، قیمت ویزای توریستی تایلند را با یورو ذکر می کنیم.

افراد برای اخذ ویزای توریستی تایلند، باید نفری ۴۰ یورو به حساب کارگزار خود، واریز کنند.

 

مدت زمان اخذ ویزای توریستی تایلند

توجه داشته باشید که از زمانی که ویزای توریستی تایلند شما می آید، ۸۸ روز فرصت دارید تا به تایلند بروید. در واقع اعتبار ویزای توریستی شما ۸۸ روز می باشد. اما طول اقامت شما در تایلند حداکثر ۵۸ روز می باشد.

نکته دیگر در مورد مدت زمان اخذ ویزای توریستی تایلند این است که از زمانی که مدارک را به کارگزاری خود تحویل می دهید، معمولا بین ۲ تا ۳ روز کاری طول می کشد تا ویزای شما آماده شود.

برای اطلاع بیشتر در مورد ویزای توریستی تایلند و اقدام برای اخذ آن می توانید با آفتاب تراول تماس بگیرید و با کارشناسان آفتاب تراول در ارتباط باشید.

همچنین در صورت وجود هر گونه نکته مبهم یا جا افتاده ای در مورد ویزای تایلند می توانید زیر همین مطلب در قسمت نظرات، سوالات خود را مطرح نمایید که در اسرع وقت به آنها پاسخ داده خواهد شد.

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *