۶ دلیل ریجکت شدن ویزای دبی

ویزای دبی به صورت آنلاین می باشد و نیازی به حضور فیزیکی شما در سفارت کشور امارت متحده عربی، نیست. تنها کافی است که مدارک کامل خود را به کارگزارتان تحویل بدهید، تا نتیجه نهایی که اخذ یا ریجکت ویزای شما می باشد، به دست شما برسد. اما مانند هر سفارت دیگری، سفارت امارت هم، به دلایلی ممکن است درخواست ویزای دبی شما را ریجکت یا رد کند. در این متن قصد داریم شش علت اصلی ریجکت شدن ویزای دبی را شرح دهیم. با رعایت این نکات علاوه بر اینکه احتمال قبول شدن ویزای دبی شما افزایش می یابد، از طرف دیگر احتمال ریجکت شدن ویزای دبی شما نیز کاهش خواهد یافت.

همچنین اگر می خواهید درباره ویزای دبی، انواع ویزای دبی، مدت زمان صدور ویزای دبی و مدارک لازم برای صدور ویزای دبی بدانید، در صفحه زیر که لینک آن آورده شده، این موارد به طور کامل توضیح داده شده است:

گام به گام تا گرفتن ویزای دبی

علل رد یا ریجکت شدن ویزای دبی

  ۱٫ تشابه اسمی: می دانیم که ریجکت شدن ویزای دبی شما بخاطر تشابه اسمی، بسیار مسخره است و کاملا هم حق با شماست. اما برای جلوگیری از این امر، لازم است با مراجعه به اداره پلیس و اخذ نامه ای مبنی بر یکی نبودن هویت شما با آن شخص هم اسم تان، از ریجکت شدن ویزای دبی خود جلوگیری نمایید. پشت گوش انداختن این کار باعث می شود بار دیگر هم درخواست ویزای شما با رد یا همان ریجکت شدن روبرو بشود.

 

 ۲٫ ارتکاب جرم و کار خلاف قانون:این مورد بسیار واضح است، و قطعا شما دوستان عزیز ما، از جرگه خلافکاران و خاطیان قانون نخواهید بود. در هر حال امیدواریم که این مورد، علت ریجکت شدن ویزای دبی هیچ ایرانی و اساسا هیچ شخصی نباشد.

ویزای اقامتی دبی را چگونه بگیریم؟

۳٫ خروج پس از اتمام ویزای دبی: اگر مهلت ویزای دبی شما تمام شده باشد و شما همچنان در دبی مانده باشید، این امر در دفعه بعدی که درخواست اخذ ویزا بدهید، باعث رد یا ریجکت شدن ویزای دبی شما خواهد بود.

دلایل ریجکت شدن ویزای دبی

۴٫ معتبر نبودن هتل شما در دبی: اما این مورد به چه معناست؟

خیلی از افراد به دلایلی اقدام به تشکیل مدارکی جعلی یا سوری می کنند. از جمله اینکه هتل سوری رزرو می کنند و … . اگر سفارت امارات متوجه این امر بشود، قطعا باعث رد یا ریجکت شدن ویزای دبی شما خواهد شد.

 

۵٫ ریجکت شدن ویزای قبلی: توجه بفرمایید که اگر در شش تا هشت ماه گذشته، اقدام به اخذ ویزای دبی یا هر جای دیگری کرده باشید و به هر دلیلی ویزای شما ریجکت شده باشد، در این صورت، اقدام برای اخذ ویزای دبی بی فایده خواهد بود، چراکه باعث ریجکت یا رد شدن قطعی ویزای دبی شما خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: هزینه ویزای دبی بر اساس نوع ویزا

 

۶٫ ریجکت شدن ویزای اقامت دبی: یک نکته ای که توجه به آن برای اخذ ویزای توریستی دبی، ضروری می باشد، این است که اگر شما قبلا اقدام به اخذ ویزای اقامتی دبی کرده باشید و ویزای شما رد شده باشد، در صورت درخواست ویزای توریستی دبی نیز با ریجکت شدن ویزای خود روبرو خواهید شد.

 

همچنین بخوانید:

کار در دبی برای ایرانیان 

۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی 

ویزای امارات متحده عربی

7 دیدگاه برای "۶ دلیل ریجکت شدن ویزای دبی"

  1. من ویزه دوبی را اخذ نموده ام ولی نسبت مشکلات نتوانستم به دوبی سفر نمایم آیا ماه بعد میتوانم که به ویزه دیگر درخواست دهم

  2. سلام وقت بخیر
    من مهندس پزشک هستم ,میخواستم بدونم دبی بیمارستان میتونم کارپیدا کنم یا نه؟چون شغلم مخصوص بیمارستان هست

  3. با سلام
    من تقاضایی ویزای دبی را داده بودم ولی میگوند ویزاها به تاخیر افتاده و از ما عکس خواستند علت چیست

  4. سلام من تا الان حدود ۱۰۰بار دبی رفتم همیشه ویزای من چند روزه میومد…الان ۱۵روزه درخواست دادم هنوز نیموده میگ تو پروسه س …بلیط هم گرفته بودن کع ان وز بلیطمم سوخت ..لطفا راهنماییم کنید باتشکر

  5. سلام ، تاريخ انقضا پاسپورت من ٥ ماه و ٢٥ روز هست
    آيا ويزا و اجازه سفر به دوبي رو ميدن ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *