بهترین هتل های سامویی +عکس/ کجای سامویی هتل بگیریم؟

بهترین هتل های سامویی در چند موضوع اشتراک دارند. آنها برای اینکه در لیست بهترین ها قرار داشته باشند، برنامه های تفریحی فوق العاده برگزار می کنند، رستوران های درجه یک دارند، خدمت رسانی به مسافران تور سامویی را به بهترین نحو انجام می دهند، و با اتاق های راحت و موقعیت مکانی عالی، سفری خاطره انگیز را به مهمانان خود هدیه می دهند. تور سامویی با اقامت در بهترین هتل های این جزیره کامل می شود!

اقامت در بهترین هتل های سامویی، به شما این امکان را می دهد که در طول سفر، هیچ دغدغه ای جز خوش گذرانی و لذت بردن از دیدنی های سامویی نداشته باشید! در این مطلب تلاش کرده ایم بهترین هتل های سامویی را در مناطق مختلف این جزیره به شما معرفی کنیم، تا با اطلاعات کامل سفر خود را به جزیره زیبای سامویی هماهنگ کنید!

بهترین هتل های سامویی : هتل آماری در چاونگ

بهترین هتل های سامویی هتل آماری سامویی

هتل آماری سامویی (Amari Palm Reef Koh Samui) یک ریزورت چهارستاره نزدیک ساحل چاونگ در بخش شرقی جزیره سامویی در خلیج تایلند است (سواحل سامویی را بشناسید!). هتل آماری در ساحل دریا قرار دارد، و به خاطر همین ومقعیت فوق العاده مکانی، دو پیشنهاد فوق العاده برای مسافرانش دارد؛ بهشتی در کنار دریا از یک طرف، و ساحل پرجنب و جوش چاونگ از طرف دیگر!

هتل آماری که یکی از بهترین هتل های پوکت به شمار می رود، انواع و اقسام اتاق ها را در اختیار مسافرانش قرار می دهد. از جمله ۲۰ اتاق بزرگ در کنار ساحل، ۲۹ اتاق دلوکس بومی تایلندی، ۸۴ اتاق دلوکس باغی، ۳۱ اتاق دلوکس استخردار، ۱۶ اتاق خانوادگی با معماری بومی تایلندی، چهار اتاق ساحلی دلوکس با منظره اقیانوس، و چهار سوئیت کوچک با منظره اقیانوس!

اقامت در این هتل می تواند سفر رویایی شما را کامل کند.

بهترین هتل های سامویی : هتل سالا در چونگ مون

بهترین هتل های سامویی هتل سالا چونگ مون

هتل سالا سامویی (Sala Samui Chaweng Beach Resort Hotel) یک ریزورت پنج ستاره در ساحل چونگ مون در شمال شرقی جزیره سامویی است. این هتل ۶۹ ویلا دارد که ۵۳ تای آنها، از استخرهای اختصای برخوردارند. اتاق های بالکن دار دلوکس، ویلاهای باغی استخردار، ویلاهای استخردار سالا، سوئیت های یکخوابه و دوخوابه، یک سوئیت دوبلکس و یک سوئیت مجلل، اقامتگاه های این هتل هستند.

استخر روباز، باشگاه بدنسازی، مرکز آب درمانی، قایق رانی و… از جمله امکانات هتل سالا هستند. هتل سالا با معماری بسیار زیبایش، یکی از بهترین هتل های سامویی شناخته می شود.

بهترین هتل های سامویی : هتل لمریدین در ساحل لامایی

بهترین هتل های سامویی هتل لمریدین سامویی

یکی از بهترین هتل های سامویی در ساحل لامایی، هتل لمریدین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort & Spa Lamai Beach Hotel) است. یک هتل پنج ستاره که در ساحل صخره ای لامایی در خلیج تایلند قرار گرفته است. بخشی از اقامتگاه های این هتل را ۱۴ ویلای لوکس اختصاصی تشکیل می دهند. بخش دیگر ۶۳ سوئیت با معماری داخلی چینی و تایلندی هستند. سوئیت های بالکن دار، سوئیت های استخردار، ویلاهای پاویون، ویلاهای روبروی اقیانوس و… تنها بخشی از اتاقهای متنوع این هتل را تشکیل می دهند.

سیستم تهویه مطبوع اختصاصی در هر اتاق و ویلا، وای فای، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، دی وی دی پلیر، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی و آرایشی، تخت خواب های بسیار راحت، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، یخچال، تلفن و… از جمله امکانات اتاق های هتل لمریدین سامویی هستند.

بهترین هتل های سامویی : هتل دِوا در بوفوت

هتل دوا سامویی (Deva Samui Resort and Spa) از موقعیت مکانی فوق العاده ای در ساحل شمالی جزیره سامویی بهره مند است. این هتل تنها چند صدمتر با مشهورترین نشانه سامویی (مجسمه بودای بزرگ) فاصله دارد. با چند دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به دهکده ماهیگیران بوفوت برسید! جایی که رستوران ها، بارها و فروشگاه های جذابش در تمام تایلند معروفند!

هتل دوا برای این که یکی از بهترین هتل های سامویی تایلند نام بگیرد، از معماری مدرن تایلندی بهره گرفته است. ساختمان این هتل نیز با استفاده از مصالح طبیعی بومی ساخته شده است. ۷۹ اتاق و ویلای این هتل به ۴ دسته تقسیم می شوند؛ اتاق های بزرگ دلوکس، اتاق های بزرگ استخردار دلوکس، ویلاهای استخردار، و ویلاهای استخردار بزرگ!

بهترین هتل های سامویی : وانا بل در چاونگ

بهترین هتل های سامویی هتل وانا بل

هتل وانا بل سامویی (Vana Belle A Luxury Collection Resort) در ساحل چاونگ، یک مجموعه ریزورت پنج ستاره لوکس است. این هتل در نگاه اول، منظره زیبای خلیج تایلند را پیش روی مسافرانش قرار می دهد.

استخر روباز، باشگاه بدنسازی، مرکز ماساژ، سونا و… تنها برخی از امکانات این هتل برای مسافران است. این هتل از چندین رستوران از جمله رستوران ایتالیایی و تایلندی برخوردار است. دکوراسیون بسیار جذاب و جانمایی فوق العاده، علاوه بر امکانات تفریحی و اقامتی کامل و دلپذیر، نام هتل وانا بل را به لیست بهترین هتل های سامویی وارد کرده است.

بهترین هتل های سامویی : ریزورت ساریرایا در چاونگ

بهترین هتل های سامویی هتل ساریرایا

هتل پنج ستاره ساریرایا (Sareeraya Villas & Suites Chaweng Beach Hotel) مجموعه ای از ویلاها و سوئیت های مجلل است ساحل چاونگ (شرق جزیره سامویی) است که به شیوه کلاسیک سنتی تایلند معماری شده است. هتل ساریرایا سامویی یکی از بهترین نمونه های آمیختن معماری سنتی و مدرن در تایلند است. یکی از مهم ترین نکات مثبت این هتل، مناظر فوق العاده سوئیت ها و ویلاهای آن است.

هتل ریزورت ساریرایا از ۱۶ سوئیت ۷۰ متری با منظره دریا، هشت سوئیت ۷۰ متری مجهز به جکوزی، ۱۲ سوئیت ۷۰ متری استخردار همراه با تراس، و ۱۲ ویلای ۱۰۰ متری استخردار تشکیل شده است. تنها ویلای ۳۰۰ متری استخردار هتل ساریرایا مخصوص مهمانان ویژه است.

رستوران و بار، سرویس اسپا، استخر، باشگاه بدنسازی، امکانات آفتاب گرفتن در ساحل، و… از امکانات هتل ساریرا است.

بهترین هتل های سامویی : هانسار سامویی ریزورت و اسپا

بهترین هتل های سامویی هتل ریزورت هانسار

اقامت در ریزورت زیبای هانسار سامویی (Hansar Samui Resort & Spa)، که در نزدیکی بوفوت قرار دارد، به معنی همسایگی با تعدادی از بهترین دیدنی های سامویی است. این هتل زیبا که در ساحل دریا ساخته شده، در همسایگی دهکده ماهیگیران و ساحل زیبای بنگراک است.

هتل هانسار ۷۴ اتاق، ۲ رستوران، استخر بزرگسالان و کودکان، مرکز بدنسازی، و… دارد. از امکانات این هتل پنج ستاره، می توان به مرکز فروش، خدمات خشکشویی، و پارکینگ رایگان اشاره کرد. خدمات اسپا نیز در این هتل در حد عالی ارائه می شود.

بهترین هتل های سامویی : آنانترا لاوانا

بهترین هتل های سامویی

ریزورت آنانترا لاوانا (Anantara Lawana Resort & Spa) یک هتل لوکس برای گذراندن تفریحات در سامویی تایلند است که در انتهای ساحل چاونگ سامویی قرار دارد.

خیلی از بهترین هتل های سامویی درست در ساحل دریا قرار گرفته اند. این هتل هم همین طور است، اما نمای زیبای همسایه اش (جزیره کو ماتلانگ) این هتل را از بقیه رقبا ممتاز کرده. موقعیت مکانی هتل آنانترا لاوانا هم فوق العاده است. نزدیکی آن به فرودگاه برای مسافران رضایتبخش است. و از طرف دیگر قرار داشتن آن در ساحل چاونگ، به معنی همسایگی با انبوهی از فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز سرگرمی و… است.

این هتل ۱۲۲ اتاق دارد که به چندین دسته تقسیم شده اند؛ اتاق دولوکس لاوانا، اتاق دولوکس با استخر، ویلاهای استخردار با نمای دریا، ویلاهای رویال و…

بهترین هتل های سامویی : بانیان تری در خلیج لامایی

بهترین هتل های سامویی

هتل پنج ستاره بانیان تری سامویی (Banyan Tree Samui) روی تپه های یک شبه جزیره در بخش جنوبی خلیج لامایی (در ساحل جنوب شرقی سامویی قرار دارد. هتل بانیان تری که بر فراز تپه های پلکانی قرار گرفته نمای فوق العاده ای از دریا پیش روی مسافران ۷۸ اتاق استخردارش می گذارد. اتاق های این هتل بر اساس معماری معاصر تایلندی ساخته شده و زیبایی خاص خود را دارند.

ویلاهای فوق العاده لوکس این هتل با امکانات کامل در خدمت مسافران هستند و یک تعطیلات بی دغدغه را ارائه می کنند. چشم انداز زیبای ویلاهای این هتل، همراه با خدمات و امکانات آن، باعث شهرتش شده است.

این هتل نه تنها یکی از بهترین هتل های سامویی است، بلکه یکی از گران قیمت ترین ها هم هست!

بهترین هتل های سامویی : تانگو لوکس

بهترین هتل های سامویی

هتل تانگو لوکس (Tango Luxe Beach Villa Samui) سامویی مجموعه ای از ویلاهای استخردار است که در ساحل چونگ مون (شمال شرقی جزیره سامویی) واقع شده. این ساحل بکر، با شنهای سفید و زیبایش یکی از دنج ترین مناطق سامویی است. این ساحل گرچه از بقیه سواحل سامویی کوچکتر است، اما یکی از پاکیزه ترین آن ها به شمار می رود و بهترین مکان برای شنا و ورزش های آبی است. مجسمه بودای بزرگ سامویی از همسایگان این هتل است. صخره های پدربزرگ و مادر بزرگ (هین تا و هین یای) هم از همسایگان معروف تانگو لوکس سامویی به شمار می روند.

این هتل با امکانات و خدمات عالی در این منطقه توریستی هرساله پذیرای بسیاری از گردشگرانی است که تعطیلاتی آرام در کنار ساحل دریا می خواهند.

بیشتر بخوانید: پوکت یا سامویی ؟

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *