بهترین هتل های پوکت تایلند/ در پوکت کجا هتل بگیریم؟

بهترین هتل های پوکت هرجا و با هر تفاوتی که باشند، برای این که در لیست بهترین ها قرار بگیرند، در چند چیز اشتراک دارند. همگی در مکان های فوق العاده ای قرار دارند، امکانات رفاهی کم نظیری ارائه می دهند و خدمات شان بی عیب و نقص است! گردشگران پوکت برای کشف بهترین تجربه ها به این جزیره زیبا سفر می کنند، و اقامت در بهترین هتل های پوکت برای آنها مهم است.
این که بخواهید چه مقدار برای اقامت در بهترین هتل های پوکت بپردازید، این که از اقامت در یک هتل لوکس چه انتظاراتی داشته باشید، این که دنبال برند خاصی از هتل های بین المللی باشید، دوست داشته باشید هتل شما نزدیک کدام جاذبه های توریستی پوکت باشد، و… در انتخاب یک هتل در این شهر تاثیرگذار است.
ما بهترین هتل های پوکت تایلند را برای هر سلیقه و در جای جای این جزیره به شما معرفی می کنیم. بهترین هتل های پوکت برای مجردها یا خانواده ها، بهترین هتل های پوکت در سطح شهر یا ساحل دریا و… در این لیست گنجانده شده اند. برای آشنایی با بهترین هتل های پوکت ، با ما همراه باشید! برای رزرو هتل در پوکت تایلند اینجا کلیک کنید.

بهترین هتل های پوکت/ هتل شور کاتاتانی

بهترین هتل های پوکت بهترین هتل های پوکت ؛ هتل شور کاتاتانی

هتل شور کاتاتانی را می توان یکی از بهترین هتل پوکت دانست، این هتل مجموعه ای از ویلاهای کنار ساحل است که در جنوبی ترین نقطه ساحل زیبای کاتا نوی پوکت قرار گرفته است. هتل شور کاتاتانی یک هتل پنج ستاره در مکانی ایده آل است که انگار به طور سفارشی برای کسانی ساخته شده که عاشق آرامش اند. و البته آنها که آمیزه ای از زیبایی های ساحل، امکانات لوکس و آرامش را می خواهند!

ویلاهای استخردار ۱۳۰ متری رو به دریا تنها بخشی از اقامتگاه های هتل شور کاتاتانی است. این هتل با ویلاهای ۲۶۰ متری دو خوابه با استخر و ویلاهای ۱۳۰ متری استخردار (بدون منظره دریا) نیز از مسافران پذیرایی می کند.

هتل شور کاتاتانی برای این که یکی از بهترین هتل های پوکت باشد، در ویلاهای خود امکانات قابل توجهی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله؛ امکانات سرمایشی و گرمایشی ویژه هر ویلا، صندوق امانات شخصی، اینترنت وای فای، تلویزیون ماهواره ای همراه با سیستم بازی و سرگرمی، مینی بار، دستشویی و حمام ویژه هر اطاق همراه با امکاناتی از قبیل میز و لوازم آرایش، سشوار، و… و البته یک استخر شخصی با دسترسی به ساحل و منظره کوهستان های پوکت.

اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در هتل شور کاتاتانی ممنوع است.

بهترین هتل های پوکت/ کامالا: هتل ناکا

بهترین هتل های پوکت بهترین هتل های پوکت ؛ هتل ناکا

بسیاری از مسافران تایلند هتل ناکا را یکی از بهترین هتل های پوکت می دانند. این هتل مجموعه ای از ویلاهای کنار دریا در کامالا در ساحل باشکوه و سرسبز غربی پوکت است. از فرودگاه بین المللی پوکت با ۴۰ دقیقه رانندگی به ساحل کامالا می رسید. این هتل در فاصله اندکی از پاتونگ قرار دارد؛ مسافران هتل ناکا پوکت به راحتی می توانند به مرکز تفریحات پوکت، فروشگاه های اصلی  این شهر و بهترین رستوران های پوکت بروند.

هتل ناکا پوکت که خود را در لیست بهترین هتل های پوکت می بیند، ویلاهای یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه به مسافران ارائه می کند؛ ویلاهای یکخوابه این هتل، منظره زیبای دریا را دارند و فاصله شان با ساحل چند گام بیشتر نیست! ویلاهای این هتل با حدود ۱۸۲ متر مربع مساحت، شامل پاسیوها و بالکن های زیبایی هستند.

تخت خواب های بزرگ و راحت، مینی بار کامل، اتاق ناهارخوری و نشیمن، تنها بخشی از امکانات هتل ناکا در پوکت هستند…

بهترین هتل های پوکت/ ساحل مای کائو: هتل ماریوت

بهترین هتل های پوکت هتل ماریوت

هتل ماریوت همه امکانات لازم را به شما می دهد تا بدون توجه به آب و هوای ناپایدار تایلند یک تعطیلات پرهیجان در پوکت داشته باشید! رمز موفقیت هتل ماریوت به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت، رعایت سلیقه خاص خود در همه زمینه هاست.

این هتل در مجاورت ساحل مای کائو در شمالی غربی پوکت قرار گرفته است و با پارک ملی دریایی سیرینات و منطقه حفاظت شده لاک پشت ها همسایه است. هتل ماریوت ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی پوکت قرار دارد و دسترسی آن به منطقه فانگ نگا آسان است.

اطاق های مجهز و زرگ هتل ماریوت چیزی حدود ۴۷ متر مربع مساحت و یک بالکن زیبابا  منظره ای چشم نواز به علاوه آلاچیق های زیبای تایلندی دارند.

بهترین هتل های پوکت / جنوب پاتونگ: هتل آماری

بهترین هتل های پوکت هتل آماری یکی از بهترین هتل های چهارستاره پوکت

بسیاری از ایرانی هایی که برای یک سفر جذاب و هیجان انگیز به تایلند می روند، هتل آماری پوکت را یکی از بهترین هتل های پوکت توصیف می کنند. این هتل ۴٫۵ ستاره که در جنوب ساحل پاتونگ قرار دارد، ۳۴۵ اطاق و سوئیت را در دل خود جای داده است، برخی از اطاق های هتل آماری پوکت منظره دریای آندامان را پیش چشم مسافران قرار می دهند، و از پنجره برخی دیگر از اطاق های این هتل می توانید به خلیج زیبای پاتونگ چشم بدوزید.

مناظر زیبای هتل آماری، نام این هتل ۴٫۵ ستاره را به لیست بهترین هتل های پوکت آورده است. هتل آماری در دل تپه های زیبایی قرار گرفته که به سمت دریا کشیده شده اند. این هتل دو استخر شنا، دو مرکز غواصی، یک مرکز ماساژ، یک سالن بدنسازی و فیتنس، و چندین رستوران مشهور با کیفیت را در خود جای داده است.

بهترین هتل های پوکت / ساحل کارن؛ هتل لمردین

بهترین هتل های پوکت بهترین هتل های پوکت ؛ هتل لمردین

هتل لمردین پوکت هم از هتل های مورد علاقه توریست های ایرانی در پوکت است. کسانی که یک بار گذرشان به این هتل افتاده باشد، هرگز آن را فراموش نمی کنند. این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های پوکت در ساحل کارن و همسایگی پاتونگ است. اطاق های این هتل مناظر فوق العاده ای را از ساحل و دریا پیش چشم مسافران قرار می دهند.

این هتل امکاناتی از قبیل اینترنت وای فای، ۲ استخر بزرگ، مرکز بدنسازی و تناسب اندام، تفریحات و ورزش های آبی، مرکز ماساژ، زمین اسکواش و گلف و تنیس و… در اختیار مسافران قرار می دهد. وجود چندین کافی شاپ و رستوران در هتل لمردین پوکت به جذابیت های این هتل افزوده است.  رستوران های این هتل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می کنند.

۴۷۰ اطاق هتل لمردین با معماری تایلندی ساخته شده اند و در آنها امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام، وان و لوازم بهداشتی برای هر مسافر، بالکن اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد. هتل لمردین پوکت برنامه های جالبی نیز برای نوجوانان دارد؛ از قبیل بوکس تایلندی، والیبال ساحلی، ساخت خانه های شنی و…

بهترین هتل های پوکت / هتل ۴ستاره نووتل

بهترین هتل های پوکت هتل نووتل

هتل نووتل پوکت یک هتل چهارستاره در پاتونگ پوکت است که با توجه به نزدیکی به دریا، در ارتفاع بلندی ساخته شده و به همین دلیل منظره ای فوق العاده به ساحل پاتونگ و دریای آندامان دارد.

ماساژ تایلندی یکی از جاذبه های سفر به تایلند است. هتل نووتل پوکت برای اینکه در لیست بهترین هتل های پوکت جای بگیرد، علاوه بر ماساژ تایلندی خدماتی از قبیل زمین تنیس و باشگاه بدنسازی و زمین ورزشی و سه استخر روباز نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. در هر کدام از ۲۱۵ اتاق هتل نووتل امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سشوار و امکانات بهداشتی، گاوصندوق شخصی، مینی بار، چای و قهوه ساز و… وجود دارد.

رستوران های هتل نووتل، مواد اولیه غذاهای دریایی خود را از صید روز تامین می کنند و به بهترین شیوه طبخ می کنند. کافی شاپ و بار این هتل نیز همواره در خدمت مسافران است.

هتل نووتل پوکت که یکی از مجموعه هتل های بین المللی نووتل است، در همسایگی ساحل پاتونگ، مرکز خرید جانگ سیلون و سویی بانگلا قرار دارد.

بهترین هتل های پوکت / جزیره نارگیل: هتل ویلیج کوکونات

بهترین هتل های پوکت هتل ویلیج کوکونات

این هتل پنج ستاره یکی از لوکس ترین هتل های پوکت به شمار می رود و نامش باید حتما در بین بهترین هتل های پوکت ذکر شود. جزیره کوکونات یا جزیره نارگیل پوکت، یکی از جزایر زیبای اطراف شهر پوکت است و هتل ویلیج کوکونات در ساحل این جزیره قرار دارد. این هتل قایق های ویژه ای تدارک دیده تا رفت و آمد مسافران از هتل به شهر پوکت در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون دغدغه انجام شود.

هتل ویلیج کوکونات پوکت که در ساحلی اختصاصی در جزیره نارگیل قرار گرفته، محل مناسبی برای علاقه مندان به ورزش ها و بازی های آبی و ساحلی است. علاوه بر این امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و… را نیز در خدمت مسافران قرار می دهد.

سه رستوران این هتل با معماری خاص خود هر کدام غذاهای ویژه خود را سرو می کنند. در این رستوران ها می توانید غذاهای ژاپنی،  غذاهای تایلندی و آسیایی، پیتزا و پاستا و غذاهای اروپایی و… را سفارش بدهید و بهترین ها را تجربه کنید!

هتل ویلیج کوکونات پوکت برای این که در لیست بهترین هتل ها جای بگیرد، اتاق های ویژه ای در اختیار مسافرانش قرار داده است. سوئیت های جکوزی دار با مناظر فوق العاده، ویلاهای استخردار بسیار لوکس، و ویلاهای بزرگ با استخر و منظره ای چشم نواز به سوی خلیج فانگ نگا.

با نیم ساعت سواری، از فرودگاه بین المللی پوکت به هتل ویلیج کوکونات پوکت می رسید. و با کمتر از یک ساعت رانندگی، می توانید از این هتل به هرکدام از دیدنی های پوکت برسید.

بهترین هتل های پوکت / پاتونگ: هتل دوانجیت ریزورت

بهترین هتل های پوکت ؛ هتل دوانجیت

این هتل چهار ستاره در ساحل پاتونگ پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت از نظر ایرانی هاست. قرار گرفتن هتل دوانجیت پوکت در گوشه ای دنج و زیبا از ساحل، و نزدیکی آن به جاذبه های توریستی، رستوران ها، کافه ها، جاهای دیدنی و فروشگاه های پاتونگ از مزایای این هتل است.

۱۷۵ اتاق هتل دوانجیت پوکت مثل هم نیستند. تعدادی اتاق با معماری خاص آلاچیق مانند، تعدادی اتاق لوکس، اتاق هایی با معماری جنگلی، ویلاهای دوبلکس، ویلاهای تک خوابه و ویلاهای مجلل، مجموعه اقامتگاه های هتل دوانجیت را تشکیل می دهند. در این اتاق ها، امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سشوار و امکانات بهداشتی در حمام وجود دارد. همچنین صندوق امانات شخصی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز تحریر، بالکن با چشم اندازی زیبا، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، تلفن و… به مسافران ارائه شده است.

این هتل که یکی از بهترین هنل های پوکت در بین هتل های چهارستاره این شهر است، خدماتی مانند سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و روباز، استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، اسپا و… در اختیار مسافران قرار می دهد. رستورانها، بار ها و کافه های هتل دوانجیت پوکت نیز همواره در حال خدمت رسانی هستند و غذاها و نوشیدنی های تایلندی و بین المللی را سرو می کنند.

بهترین هتل های پوکت / ساحل کارن: هتل هیلتون

هتل هیلتون در ساحل کارن؛ یکی از بهترین هتل های پوکت

هتل هیلتون، یک هتل پنج ستاره در ساحل کارن پوکت است که در نگاه اول با معماری منحصر به فرد خود دل گردشگران را می برد! هتل هیلتون پوکت، با مساحت ۷۵ هکتار در محلی سرسبز و فوق العاده دیدنی قرار گرفته است. بدون شک نام این هتل باید در بین بهترین هتل های پوکت قرار داشته باشد.

بخشی از ۶۶۵ اتاق هتل هیلتون پوکت، از منظره زیبای دریا بهره مندند و بخشی دیگر نمای سبز هتل را پیش چشم مسافران قرار می دهند. تلویزیون ماهواره ای و کابلی، وان و سشوار و خدمات بهداشتی در حمام، لوازم آرایش، صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، یخچال، میز تحریر، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت پرسرعت و… از جمله امکانات اتاق های این هتل است.

هتل هیلتون پوکت علاوه بر استخر سرپوشیده و روباز، خدماتی از قبیل سونا، اسپا و ماساژ نیز به مسافران ارائه می دهد. مسافران این هتل همچنین می توانند از میز بیلیارد، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، و دوچرخه های این هتل استفاده کنند.

رستوران های هتل هیلتون پوکت نقش مهمی در انتخاب این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت بازی می کنند. این هتل ۶ رستوران و کافه بار مجلل دارد که هر کدام از آنها خدمات و غذاهای خاص خود را ارائه می کنند. در این کافه ها و رستوران ها شما می توانید بهترین نوشیدنی ها و غذاها از سراسر دنیا را تجربه کنید.

بهترین هتل های پوکت / جزیره فی فی: هتل زیوولا

بهترین هتل های پوکت هتل زیوولا؛ هتلی مجلل در جزیره فی فی

هتل پنج ستاره زیوولا یکی از بهترین هتل های پوکت در بهترین ساحل جزیره فی فی واقع شده است. این ریزورت بسیار لوکس در کنار ساحل دریا در زمینی سرسبز به مساحت ۱۰ هکتار بنا شده و خدمات فوق العاده ای به مسافران خود عرضه می کند. مسافران هتل زیوولای پوکت می توانند از ساحل اختصاصی، استخر روباز و خدمات ماساژ درمانی این هتل بهره ببرند. تفریحات آبی و ورزش های ساحلی از خدمات جالب توجه این هتل پنج ستاره ساحلی است.

سوئیت های چوبی هتل زیوولا، در میان درختان سرسبز جزیره فی فی، به سبک خانه های بومیان جزیره ساخته شده اند. هر سوئیت در این هتل از خدماتی مانند تلویزیون کابلی و ماهواره ای، مینی بار، یخچال، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، قهوه ساز و چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی شخصی و… بهره مند است.

رستوران و بار این هتل انواع غذاها و نوشیدنی های مناطق مختلف جهان را در یک محیط مجلل سرو می کنند. غذاهای دریایی تایلندی و مدیترانه ای رستوران های این هتل فوق العاده است!

هتل زیوولا حدودا ۴۵ کیلومتر با مرکز شهر پوکت فاصله دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرانش سرویس رفت و آمد دریایی ترتیب داده است، تا با چند دقیقه قایق سواری بتوانند از هتل به مرکز شهر برسند.

بهترین هتل های پوکت / مای کائو: هتل آنانترا

بهترین هتل های پوکت

هتل آنانترا پوکت (Anantara Mai Khao Phuket Villas) یک مجموعه ویلای زیباست که در منطقه باشکوه غربی پوکت، در ساحل دنج مای کائو و در همسایگی پارک ملی سیرینات قرار گرفته است. این ریزورت ساحلی، یکی از بهترین هتل های پوکت به شمار می رود که با ۸۳ اتاق از میهمانان خود پذیرایی می کند. هتل آنانترا شبیه یک دهکده ساحلی تایلندی است، با جوی های آب روان، راهروهای سرسبز، و استفاده هوشمندانه از چوب و مصالح محلی در ساخت اتاق ها و فضای هتل.

معماری این هتل که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن تایلند است، آن را از رقبایش ممتاز می کند. علاوه بر اینها باید به طراحی زیبا، امکانات عالی و خدمات فوق العاده هتل آنانترا پوکت هم اشاره کرد. ناگفته نماند که این هتل، یکی از گران ترین هتل های پوکت هم به شمار می رود.

 

بهترین هتل های پوکت / هتل سورین

بهترین هتل های پوکت

هتل پنج ستاره سورین (The Surin Phuket) برای اینکه یکی از بهترین هتل های پوکت باشد، هفت گونه اقامتگاه زیبا در تپه های ساحلی یکی از بهترین نقاط پوکت به میهمانان ارائه می دهد. این هتل در ساحل زیبای پن سی پوکت قرار دارد؛ یعنی یکی از زیباترین نقاط دیدنی پوکت.

امکانات کامل و جدید این هتل از سویی مدرن و به روز هستند، و از سوی دیگر هنوز ذائقه تایلندی را در خود دارند. اتاق های این هتل فوق العاده زیبا، به وسیله مسیرها و راهروهایی به تپه های ساحلی متصل شده اند. در میانه این تپه ها، استخر تیره رنگ زیبایی قرار دارد. شاید یکی از نکات منفی درباره این هتل، دوری آن از مراکز اصلی خرید پوکت باشد، اما از نظر کسانی که دوری از شهر را ترجیح می دهند، همین موضوع یک امتیاز مثبت است. از این هتل تا ساحل پاتونگ مرکز پوکت، چیزی حدود ۳۰ دقیقه (با خودرو) فاصله دارید.

بیشتر بخوانید: پوکت یا پاتایا؟

بیشتر بخوانید: پوکت یا سامویی؟

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های سامویی .

 

 

 

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *