عید کجا بریم مسافرت خارجی؟ | بهترین تورهای نوروز ۹۹

عید کجا بریم مسافرت ؟ نوروز ۹۹ نزدیک است و خیلی ها به فکر مسافرت در تعطیلات عید هستند. بعضی ها به کشورهای نزدیک فکر می کنند، بعضی ها دوست دارند در ساحل دریا عید خود را بگذرانند، عده ای می خواهند علاوه بر گذراندن تعطیلات، خرید هم بکنند، بعضی ها به فکر گرفتن ویزای شینگن هستند و می خواهند از فرصت تعطیلات عید استفاده کنند و جایی بروند که پاسپورتشان تقویت شود و… .

اگر شما هم دنبال یک مقصد مناسب خارجی برای مسافرت عید ۹۹ می گردید، ادامه این مطلب را بخوانید و با بهترین مقاصد توریستی برای مسافرت عید ۹۹ آشنا شوید.

عید کجا بریم مسافرت ؟ کشور همسایه: ترکیه!

عید کجا بریم مسافرت که نزدیک باشه؟ کشور دوست و همسایه، ترکیه! سفر به ترکیه نسبت به سایر تورهای خارجی ارزان تر است، از طرف دیگر شما در این کشور چندین انتخاب برای گذراندن تعطیلات عید دارید. تور ترکیه یکی از تورهای پرطرفدار در ایران است. با توجه به نزدیکی فرهنگی دو کشور، شما در ترکیه سفر آسوده ای را پیش رو خواهید داشت. اما در ترکیه چندین شهر توریستی وجو دارد که با توجه به سلیقه تان یکی از آنها را انتخاب می کنید.

عید کجا بریم مسافرت ؟ استانبول!

تور استانبول از محبوب ترین تورهای جهان است! صدها جاذبه تاریخی در کنار جذابیت های طبیعی و فرهنگی، استانبول را به یکی از مراکز مهم توریستی در شرق اروپا تبدیل کرده است. علاوه بر این سرمایه گذاری های نجومی در صنعت توریسم، درآمد هنگفتی را نصیب استانبول می کند. هتل های استانبول هر سلیقه ای را با هر هزینه ای پاسخگو هستند. فرقی نمی کند یک هتل لوکس پنج ستاره بخواهید یا یک اتاق کوچک در مهمانسرا! در استانبول همه چیز پیدا می شود. رزرو هتل در استانبول کار ساده ای است! خرید در استانبول هم با توجه به حضور ده ها شعبه برندهای معروف بین المللی در این شهر از قدیم الایام معروف و محبوب بوده است!

عید کجا بریم مسافرت استانبول

سواحل شهر استانبول اگر سنگی اند و برای شنا مناسب نیستند، اما وجود چندین جزیره کوچک و بزرگ با ساحل های شنی، سفر به استانبول را برای دوستداران تفریحات دریایی و آبی هم جذاب می کند!

عید کجا بریم مسافرت ؟ سواحل آنتالیا!

خیلی ها می پرسند عید کجا بریم مسافرت که ساحل های مناسبی داشته باشد و بشود در آن شنا کرد و آفتاب گرفت و…؟ خب یکی از راحت ترین جواب ها به این سوال، تور آنتالیا است. آنتالیا را می توان پایتخت گردشگری ترکیه نامید. این شهر زیبای ساحلی، هر سال میلیون ها گردشگر را به سوی خود می کشاند. علاوه بر سواحل زیبا، در تور آنتالیا هم جاذبه های تاریخی و هم جاذبه های طبیعی در انتظار شما هستند.

عید کجا بریم مسافرت آنتالیا

هتل های این شهر خدمات فوق العاده ای را هزینه ای مناسب ارائه می دهند. اگر قصد سفر به آنتالیا در نوروز ۹۹ را دارید، برای رزرو هتل باید عجله کنید.

عید کجا بریم مسافرت ؟ دبی!

عید کجا بریم مسافرت که نزدیک باشد؟ این سوال یک جواب دیگر هم دارد؛ دبی! تور دبی هم از تورهای پرطرفدار است. علاوه بر هتل های لوکس و خدمات فوق العاده دبی، سواحل دیدنی خلیج فارس و تفریحات آبی و دریایی آن بر محبوبیت دبی افزوده است. قیمت تور دبی نیز به دلیل همسایگی آن با ایران و ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما، نسبتا مناسب است.

عید کجا بریم مسافرت دبی

یکی از دلایل محبوبیت سفر به دبی، خرید در این شهر است. چندین بازار و مال و فروشگاه عظیم در این شهر وجود دارند که می توانید در آنها از معتبرترین برندهایبین المللی خرید مستقیم انجام دهید.

عید کجا بریم مسافرت ؟ سواحل مدیترانه: قبرس

عید کجا بریم مسافرت که هم تعطیلات خوبی داشته باشیم، و هم پاسپورت خود را تقویت کنیم؟! جواب این سوال، قبرس است. سفر با تور قبرس یعنی سفر به دل دریای زیبای مدیترانه. تور قبرس در نوروز ۹۹ در یکی از بهترین شرایط آب و هوایی برگزار می شود. سواحل زیبای قبرس در این وقت از سال، زیباترین روزها را می گذرانند. قیمت تور قبرس نسبت به سایر مقاصد در اروپا مناسب است.

عید کجا بریم مسافرت قبرس

از طرف دیگر گرفتن ویزای قبرس، موجب تقویت پاسپورت شما می شود و از این طریق شما به راحتی می توانید ویزای شینگن دریافت کنید. اخذ ویزای قبرس و سفر به این کشور دریافت ویزای شینگن را آسان تر می کند.

عید کجا بریم مسافرت ؟ سفر دریایی به جزایر یونان

با کشتی کروز، عید نوروز کجا بریم مسافرت؟! تور کشتی کروز یونان یکی از هیجان انگیزترین پیشنهادها برای نوروز ۹۹ است. اگر هوس سفر دریایی کرده اید و می خواهید چند روزی را در یک کشتی مجلل بگذرانید، ما تور کشتی کروز یونان را به شما پیشنهاد می کنیم. سفر با کشتی کروز در دریای مدیترانه و بازدید از جزایر زیبای یونان و آتن پایتخت این کشور، علاوه بر دو شب اقامت در یک هتل پنج ستاره در کوش آداسی ترکیه، قسمتی از این پیشنهاد است!

عید کجا بریم مسافرت سفر با کروز

این تور با کشتی کروز لوکس سلستیال المپیا برگزار می شود. در ضمن، برای تور کشتی کروز یونان، نیازی به اخذ ویزا ندارید و تنها داشتن پاسپورت معتبر کافی است.

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *