حیات وحش سامویی | ملاقات با ترسناک ترین و زیباترین حیوانات

سوار شدن بر فیل ها در سامویی

یکی از جذابیت های حیات وحش سامویی وجود حیوانات مختلف در آن می باشد. اگر از کودکی چهره آرام و هیبت تنومند فیل ها برای شما دوست داشتنی بوده، سواری بر فیل های سامویی را از دست ندهید. خطری شما را تهدید نخواهد کرد و می توانید یکی از جنگل های زیبای سامویی را سوار بر فیل های سامویی، مشاهده کنید و از حیات وحش سامویی لذت ببرید.

جزیره سامویی کجاست؟+۱۰ نکته در مورد جزیره سامویی

حیات وحش سامویی با فیل ها

سرزمین مارها در سامویی

اگر ترس خفته در پوست مارها و نگاه راز آمیز آنها برای شما هیجان انگیز است، می توانید ترسناک ترین خزنده ها و مارها را در حیات وحش سامویی از نزدیک ببینید.

به نمایش مارهای کبری بروید، مارهای پایتون را از نزدیک مشاهده کنید و با ترس خود از این موجود زیبا اما خطرناک در حیات وحش سامویی روبرو شوید.

سواحل جزیره سامویی

غواصی در جزیره سامویی

حیات وحش و مارهای سامویی

سرزمین کرکدیل ها در سامویی

در کنار مارها، حیات وحش سامویی دارای منطقه ای برای کرکدیل ها می باشد. برای بازدید از این موجودات ماقبل تاریخی می توانید به این منطقه بروید و در کنار مربیان کارآزموده، با کرکدیل ها سر و کله بزنید.

دیدنی های سامویی که نباید از دست بدهید / بهترین جاذبه های توریستی سامویی تایلند

حیات وحشی کرکدیل ها در سامویی

پارک پارادایز یا بهشت سامویی

اگر با خانواده خود قصد سفر به تایلند و بازدید از حیات وحش سامویی را دارید و دیدن موجودات ترسناکی که در بالا به آنها اشاره شد، مورد علاقه شما نیست، پارک پارادایز، یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شماست.

راهنمای سفر به جزیره سامویی

حیوانات اهلی مانند آهو در این پارک زندگی می کنند، که می توانید به آنها غذا بدهید. همچنین می توانید در جنگل زیبای آن قدم بزنید و در استخر آن استراحت کنید و غذاهای خوش طعم و خاص تایلندی را نوش جان نمایید.

 

پارک پارادایز سامویی

باغ پروانه های سامویی

حیات وحش سامویی دارای حیوانات ظریف تری چون پروانه ها هم می باشد. با رفتن به این باغ می توانید پروانه های رنگارنگ و زیبایی را ملاقات کنید که با چشم اندازی که این باغ به دریا دارد، قطعا اوقاتی خوش و زیبا را برای شما خواهد ساخت.

پوکت یا سامویی ؛ کدام بهتر است؟ / مقایسه دو جزیره توریستی تایلند

باغ پروانه های سامویی

آکواریوم و باغ وحش ببرها در سامویی

آخرین قسمتی که قصد داریم از حیات وحش سامویی به آن اشاره کنیم، آکواریوم و باغ وحش ببرها می باشد که در این مکان می توانید به بازدید از ببرهای پنگال، کوسه ها و لاک پشت ها بپردازید.

بهترین هتل های سامویی +عکس/ کجای سامویی هتل بگیریم؟

حیات وحش سامویی به این موارد محدود نمی شود به عنوان نمونه می توان به زندگی میمون های باهوش در سامویی اشاره کرد، اما قطعا ناشناخته های دیگری در مورد این جزیره زیبا و کهن وجود دارد که ممکن است بخشی از آن را با سفر شخصی خود پیدا کنید.

حیات وحش ببرهای سامویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *