بهترین مقاصد در پاییز

بچه کوچک دارم نمیشه سفر رفت،پاییز شده نمیدونم هوا کجا مناسبه …اگر شما هم برای رفتن به سفر به این مسائل فکر میکنید، این مطلب را دنبال کنید

جنوب شرق آسیا مملو از مقاصدی جذاب و باورنکردنی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. همه ما شاید در این منطقه سفرهایی داشتیم و این حس را که نمیتوان از رفتن  به بعضی مناطق و مقاصد اجتناب کرد رو چشیدیم. مناطق زیادی برای بازدید و گردش وجود دارد پس بریم باهم یه سری بهشون بزنیم.نکته قابل توجهی که هست اینه که میتونیم راهنمایی های زیادی برای سفر با کودکان به این منطقه بکنیم ولی ترجیح بر اینه که به مهمترین هاش اشاره کنیم تا راحت تر برنامه سفرتون رو تهیه کنید.

t1

سعی کنید برای سفر به این منطقه از یک شهر وارد بشین و از شهر دیگری به سفرتون خاتمه بدین تا بتونین زمان بیشتری برای گردش داشته باشین البته این برای کسانیست که برنامه سفرشون حدودا یک هفته ایست و نه بیشتر.تمامی مقاصد گردشگری در این منطقه از جزیره بالی در سنگاپور گرفته تا بانکوک در تایلند همه به یک روال روی مسیر هلالی شکلی واقع شده اند در نتیجه دسترسی شما به آنها زنجیره ای وار و راحت تر است.

اوبود در اندونزی:

بالی برای خانواده ها بسیار عالی و مناسب است و به طور حتم بچه ها از سواحل زیبای لوینا،سانور و جیمباران لذت خواهند برد.اما اگر هدف از سفر یک سفر فرهنگی-تاریخی در جنوب شرق آسیا باشد یوبود مقصد اصلی شما خواهد بود.

t2

اغلب نمایشهای بالی از جمله رقص،آواز و تئاترو … کودکان را مجذوب خود میکنند. آب و هوا در اینجا خنک تر از دیگر مناطق بالی است و تعداد بالای غذاخانه ها در این منطقه غذای خوب و مورد علاقه کودکان را تضمین میکند. اکثر هتل های متوسط رو به بالا و دارای استخر شنا در این منطقه واقع شده اند و باعث جذب بیشتر گردشگران در این محدوده میشوند.

t3

سنگاپور:

سنگاپور پر است از برنامه های سرگرم کننده برای خانواده ها. خیلی راحت است که سری بچرخونید و جاذبه های رنگارنگ رو که ذهن هرکسی رو درهم میکشه در اطرافتون پیدا کنید از مراکز خرید و سرگرمی گرفته تا رستوران های متنوع.

کودکان بیشتر مجذوب سافاری شبانه درجزیره  سنتوزا  و مراکز علمی اطراف میشوند پس میتونید با خیال راحت یک هفته ای رو با فرزندانتان در سنگاپور سپری کنید.

پنانگ در مالزی

جایی مانند سنگاپور ولی کمی کوچکتر و دوستانه تر با حال و هوای آسیای کهن. اینجا همون جاییه که میتونید هفته های متمادی رو با آرامش سپری کنید با آداب و رسوم و فرهنگ منطقه و … آشنا شوید.

مواد خوراکی و غذا در پنانگ بسیار مهم است پس جای مناسبی برای کشف غذاهای مختلف با کنجکاوی روشنفکرانه و سرگرم کننده است.

ساحل ریلای در تایلند:

یکی از سواحل محبوب همگان در آسیای جنوب شرقی علی الخصوص کودکان است. در اصل در این منطقه دو ساحل وجود دارد که هردو عالی و مورد علاقه خانواده ها و کودکان است.

t4

ریلای تنها از طریق قایق از کرابی یا اونانگ  قابل دسترسی است که از اونانگ به مراتب حس دراماتیک و ماجراجویانای بیشتری به سفر شما میدهد.

شما در این جزیره تردد هیچ ماشینی رو نمیبینید و همه جاده ها شنی هستند که این خود بیشتر بچه ها رو علاقه مند میکند.

تقریبا تمام قسمت های شرقی و غربی این جزیره دارای اقامتگاه و کلبه های اقامتی می باشد، اما هیچ ساختمان بلندی در این جزیره وجود ندارد و بیشتر سازه ای این جزیره در بین عکس های تایلند درختان جنگلی گم شده اند.

جزیره کو پنگان در تایلند

این جزیره برای علاقمندان به اردو‌ زدن‌ که می‌خواهند خود را غرق زیبایی‌های طبیعی جزیره از قبیل جنگل‌های انبوه و سواحل فوق العاده نمایند، مقصدی عالیست این جزیره ی رویایی با قایق حدود ۳۰ دقیقه با سامویی فاصله دارد.

t5

از دیگر عواملی که بر شهرت این جزیره می‌افزاید، اسپا و مکان‌های مخصوص مدیتیشن در این جزیره است. زیبایی های این جزیره غیر قابل وصف می باشد طلوع و غروب آفتاب یکی از دیدنی ترین مناظر در جزیره ی کو پنگان است.

چیانگ مای در تایلند:

چیانگ مای یکی از شهرها و جاذبه های گردشگری اصلی تایلند است.  بهترین زمان برای مسافرت به این شهر بین ماه های دسامبر تا مارس است. باید بدانید در تابستان، هوای این شهر بسیار گرم است.

t6

ناحیه ای در کنار رودخانه در شمال چیانگ مای وجود دارد که در آن هر روز صبح نمایش فیل ها به اجرا در می آید و شامل چندین کمپ جداگانه می باشد.کمپ فیل ها و فیل یکی از جاذبه های بیشمار این منطقه برای کودکان به شمار میرود.قطار سواری شبانه از بانکوک یکی دیگر از تفریحات معروف خانوادگی این شهر محسوب میشود.

بانکوک ،تایلند:

هیجان انگیزترین و پویاترین شهر در جنوب شرقی آسیا محسوب میشود.از موادغذایی فوق العاده و هیجان انگیز در خیابانها (خوراکی‌هایی که توی این دکه‌ها عرضه می‌شود، علاوه بر ارزان بودن، بسیار تازه و سالم است)تا رستورانهای مدرن و شیک.

یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های دنیا در بانکوک قرار دارد. هیجان‌‌انگیزترین بخش بازدید از دنیای وحش زمانی است که گردشگران وارد جنگلی گرمسیری می‌شوند که در آن تمساح‌های گرسنه و گوریل‌ها منتظر آنها هستند.

t7

دریم ورلد که یکی دیگر از تفریحات بانکوک محسوب می شود، در ۷ کیلومتری جاده رانگ سیت اونکاراک واقع شده است و دارای فضا هایی خیالی و انواع ماشین ها و بازی های تفریحی می باشد. شهربازی بانکوک  که یکی از مهیج ترین تفریحات کشور تایلند به شمار می رود ، با انواع بازی ها و سرگرمی های متعدد، ساعت های شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

هنگ کنگ در چین:

اینجا شهری است که شما صف های بسیار منظم اتوبوس، نگهبان پارک، رفتارهای درست و پلیس ها را می توانید همه جا مشاهده کنیدهنگ کنگ بهشت خرید کالاهای لوکس است. این منطقه بعلاوه سواحل زیبا و مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای هم دارد.

یکی از جاذبه های شهر هنگ کنگ،دیزنی لند هنگ کنگ است. این پارک در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۰۵ افتتاح گردید و با افتتاحش به رویاهای بچه ها و بزرگترها،رنگ واقعیت داد.

t8

این پارک یکی از کاملترین پارک های دیزنی لند در دنیاست. محیطی سرشار از نور و موزیک و شادی و هیجان با تجربه ای جالب از آتشفشان های مصنوعی ، کارناوال های شادی ، تئاتر های موزیکال و شخصت های کارتونی در سراسر پارک دیزنی لند هنگ کنگ ، می تواند روز های خوشی را در تور هنگ کنگ – دیزنی لند برایتان رقم بزند.این پارک از مرکز شهر هنگ کنگ یک ساعت فاصله دارد.

 

این مقاصد یکی از هزاران برنامه سفری به شرق آسیا میتواند باشد، برای سفر به هر کدام از این مقاصد ، تورهای لوکس را از ما بخواهید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:۸۸۵۵۹۹۲۵-۰۲۱

 

 

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *