هتل شیراز در شیراز | یکی از لوکس ترین هتل های شیراز

هتل شیراز در شیراز

هتل شیراز در شیراز یا همان هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های لوکس شیراز می باشد که در دومین سال دهه نود شمسی یعنی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد.

هتل شیراز در شیراز از جمله هتل هایی است که امکانات تفریحی و رفاهی و خدماتی فوق العاده و بسیار کاملی را به میهمانانش ارائه می کند.

هتل شیراز در شیراز یکی از بهترین هتل هایی می باشد که دسترسی بسیار خوبی به مراکز مختلف شیراز از جمله اماکن تاریخی، مراکز خرید، نمایشگاه، مراکز تفریحی و … دارد.

برای اطلاعات کامل در مورد هتل شیراز در شیراز می توانید به صفحه هتل بزرگ شیراز مراجعه بفرمایید و از تمامی امکانات آن و فاصله و مسافتش به طور اختصاصی با مراکز مختلف و همچنین رستوران ها و کافی شاپ های لوکس و بسیار شیک آن، مطلع شوید.

در ادامه قصد داریم بر اساس نظرات کسانی که به هتل شیراز در شیراز رفته و اقامت داشته اند، بپردازیم و مزایا و معایب این هتل را بر اساس تجربه آنها بازگو کنیم.

پیش از ادامه لازم است ذکر کنیم که بالای ۳۴ درصد از میهمانان هتل شیراز در شیراز، آن را فوق العاده دانسته اند و تنها نزدیک به ۱۶ درصد ابراز نارضایتی از این هتل داشته اند.

چشم انداز اتاق های هتل شیراز

مزایای هتل شیراز در شیراز

اکثریت قریب به اتفاق میهمانان هتل شیراز در شیراز، دسترسی هتل به مراکزی چون دروازه قرآن، ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم شیراز، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ، شهربازی لوناپارک و … را یک وجه برتری آن دانسته اند. همچنین از برخورد بسیار صمیمی و با حوصله و همچنین یاری رسان کارکنان و خدمات هتل شیراز ابراز رضایت نموده اند. دو مورد دیگری که درصد زیادی از میهمانان هتل شیراز به ذکر آن پرداخته اند و از آن رضایت داشته اند، استخر تمیز و مجهز هتل و همچنین امکانات داخل اتاق مانند راحتی و بزرگی تخت ها و … بوده است.

استخر هتل شیراز در شیراز

معایب هتل شیراز در شیراز

عده کمی که از هتل شیراز در شیراز احساس نارضایتی داشته اند، گران بودن منوی رستوران ها و کافی شاپ های آن را مورد نقد قرار داده اند.

مورد دیگری که یکی از کاربران هتل شیراز در شیراز از آن ناراضی بوده، ساعت کاری کوتاه کافی شاپ هتل شیراز بوده است. انتقاد از این قرار بوده که چرا کافه های هتل شیراز در شیراز تا ساعت ۱۱ بیشتر باز نیستند.

جز مواردی که ذکر آنها رفت، مورد دیگری نیافتیم.

شما خواننده عزیز هم در صورت تمایل می توانید تجربه خود را از هتل شیراز با نظر گذاشتن زیر این نوشته، با ما در میان بگذارید.

رستوران گردان هتل شیراز در شیراز

 

همچنین برای اطلاع کامل از هتل های شیراز اعم از هزینه اقامت در هتل، موقعیت هتل، دسترسی هتل به دیدنی های شیراز، رزرو هتل و همچنین رزرو آنلاین هتل در شیراز می توانید به صفحه رزرو هتل در شیراز مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *