قیمت بلیط مترو دبی

قیمت بلیط و هزینه رفت و آمد با مترو دبی

قیمت بلیط مترو دبی، نسبتا ارزان می باشد و برای رفت و آمد در دبی و سر زدن به مراکز مختلف آن، استفاده از خطوط مختلف متروی دبی، انتخاب مقرون به صرفه ای خواهد بود. بلیط هایی که برای مترو دبی استفاده می شود، همانند مترو تهران، الکتریکی می باشد. مترو دبی چند نوع کارت الکتریکی بر حسب نیاز مسافران برای آنها در نظر گرفته است. به کارتهای اعتباری الکتریکی مترو دبی، «نول کارت» می گویند. نول در زبان عربی به معنای کرایه می باشد. در ادامه چند نوع از این کارتهای الکتریکی متروی دبی که مناسب توریست ها و گردشگران می باشد، به همراه قیمت بلیط معرفی شده اند:

همچنین بخوانید: راهنمای کامل مترو دبی

قیمت نول کارت قرمز

اگر به شکل توریستی قصد سفر به دبی را دارید و فکر می کنید بیشتر از ۱۰ دفعه از مترو دبی استفاده نخواهید کرد، نول کارت قرمز، انتخاب بهتری است. این کارت تا ۹۰ روز اعتبار دارد و همانطور که گفته شد، تا ۱۰ بار قابلیت استفاده دارد. از این کارت فقط برای اتوبوس یا مترو دبی می توانید استفاده کنید و استفاده هر دو آنها با نول کارت قرمز ممکن نیست.

قیمت بلیط مترو دبی از نوع نول کارت قرمز، ۲ درهم امارات می باشد.

نول کارت قرمز مترو دبی

 

همچنین بخوانید: ساعت کاری مترو دبی

قیمت نول کارت نقره ای

نول کارت نقره ای قابلیت شارژ تا ۵ هزار درهم امارات را دارد. با استفاده از این کارت می توانید علاوه بر مترو دبی، از دیگر وسایل نقلیه عمومی در دبی نیز مانند اتوبوس ها استفاده کنید. قیمت بلیط مترو دبی از نوع نول کارت نقره ای، ۲۵ درهم می باشد که ۱۴ درهم آن اعتبار کارت شما می باشد. این نوع کارت بلیط، قابلیت استفاده نامحدود دارد و می توانید آن را از همه دفاتر فروش بلیط، دفاتر خدمات مشتری RTA و ماشین های فروش بلیط های حمل و نقل عمومی در دبی تهیه کنید.

دو نوع دیگر نول کارت طلایی و نول کارت آبی نیز وجود دارد که نوع اول برای کسانی است که به دنبال راحتی بیشتر و جایگاه های ویژه در وسایل حمل و نقل عمومی دبی می باشند. نوع دوم هم مناسب شهروندان و کسانی که در دبی اقامت دارند، می باشد.

همچنین بخوانید: ۳ ناگفته از مترو دبی

 

نول کارت نقره ای مترو دبی

برای اطلاعات بیشتر در مورد اشکال مختلف و هزینه رفت و آمد و وسایل مختلف حمل و نقل در دبی می توانید به صفحه رفت و آمد در دبی مراجعه بفرمایید.

ارسال شده در حمل و نقل

3 دیدگاه برای "قیمت بلیط مترو دبی"

  1. سلام . من دی ۹۸ رفتم دبی . دو نفر بودیم. ۲ تا کارت قرمز نول بهمون داد که نزدیکه ۳۰ درهم شد. بهمون پرسید تا چه ایستگاهی میرید . ما از سیتی سنتر دیره رفتیم برج خلیفه …. انتظار داشتیم خیلی کمتر شه … اندازه تاکسی دراومد . ۲ درهم نبود …. ایا اطلاع دارید که چرا انقدر شدش ؟؟؟!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *