ساعت کاری مترو دبی

ساعت کاری مترو دبی

ساعت کاری مترو دبی، در روزهای مختلف هفته، متفاوت است. اگر قصد سفر به دبی را دارید و می خواهید برای رفتن به مراکز مختلف شهر از مترو دبی استفاده کنید، بهتر است ساعت کاری مترو دبی را بدانید که در برنامه ریزی تان برای سفر به مشکل برنخورید و همینطور زمانبندی تان دقیق تر باشد.

متروی دبی، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۵ صبح تا نیمه شب (ساعت ۱۲ شب) فعال است.

بیشترین ساعت کاری مترو دبی، پنجشنبه ها می باشد که تمام ایستگاه های مترو از ساعت ۵ صبح تا ۱ بعد از نیمه شب، فعال می باشند.

اما جمعه ها، ساعت کاری مترو دبی از دیگر روزهای هفته کمتر می باشد. ایستگاه های مترو دبی، جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از نیمه شب، آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

توجه داشته باشید که اطلاعات بالا مربوط به ساعت کاری خط قرمز مترو دبی می باشد. البته ساعت کاری خط سبز مترو دبی نیز همین می باشد با این تفاوت که روزهایی که خط قرمز از ساعت ۵ صبح آغاز به کار می کند، خط سبز مترو دبی، از ساعت ۵:۳۰ صبح به راه می افتد.

البته ساعت کاری خطوط مترو دبی، تا قبل از سال ۲۰۱۷، محدود تر از این روزها بود. برای مثال قطارها در صبح، سی دقیقه تا نیم ساعت، دیرتر حرکت می کردند.

 

همچنین بخوانید: راهنمای کامل مترو دبی

همچنین بخوانید:  قیمت بلیط مترو دبی

مدت زمان سفر با مترو دبی

مدت زمانی که برای آمدن مترو دبی به انتظار خواهید نشست، بسته به شلوغ بودن مترو و ساعت کاری خطوط مختلف مترو دبی، متفاوت خواهد بود. اما بر اساس آماری که داده شده، مدت زمان انتظار برای آمدن قطار، از ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه تا ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه خواهد بود.

همچنین بخوانید: ۳ ناگفته از مترو دبی

 

ساعت کاری مترو دبی

ارسال شده در حمل و نقل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *