ساحل پاتایا + عکس / در ساحل پاتایا تایلند چه خبر است؟

ساحل پاتایا تنها یک ساحل ماسه ای ساده در کنار دریا نیست. این ساحل هلالی چهارکیلومتر مربعی، چیزی بیش از اینهاست. شهر پاتایا چندین ساحل کوچک و بزرگ (مثل ساحل جومتین، ساحل بانگ سارای، ساحل ناکولا و…) دارد. اما «ساحل پاتایا» شلوغ ترین و شناخته شده ترین آنهاست. همه کسانی که به تور پاتایا می روند؛ از این ساحل دیدن می کنند.

ساحل پاتایا

ساحل پاتایا مرکز بازی ها و تفریح های دریایی است. قایق های تندرو، پاراسیلینگ ها، جت اسکی ها و قایق های غواصی در کنار رستوران های شناور، این ساحل را به یکی از معروف ترین سواحل پاتایا تایلند تبدیل کرده اند. ساحل پاتایا در جاده ساحلی (Pattaya Beach Road) قرار دارد که به وسیله درختان نخل تناور از ساحل دریا جدا شده است.  انواع و اقسام جاذبه های توریستی و سرگرمی های مختلف را در این ساحل می توانید پیدا کنید. ده ها فروشگاه، رستوران، بار و کلاب در این منطقه قرار دارند. (بیشتر بخوانید: پوکت یا پاتایا ؟)

ساحل پاتایا

جاذبه های ساحل پاتایا

یکی از دلایل جذب تعداد بسیار زیاد گردشگر به این ساحل، وجود جاذبه های گردشگری در آن است. ساحل پاتایا ده ها جاذبه را در خود جای داده است که برخی از آنها عبارتند از:

ساحل پاتایا

واکینگ استریت پاتایا (مرکز معروف تفریحات شبانه). جایی که بخش مهمی از شهرت پاتایا به خاطر وجود آن است. این خیابان از شب تا صبح به پیاده روی بزرگی تبدیل می شود که جشن و پایکوبی و خوشگذرانی در آن متوقف نمی شود. رستوران، بار، کلاب و… در واکینگ استریت پاتایا با قیمت های مناسب وجود دارند.

ساحل پاتایا

گالری هنر در بهشت (art in paradise). این گالری یکی از مراکز هنری شهر، در ساحل پاتایا قرار دارد. در آثار این گالری تلاش شده با حیله های هنرمندانه و ایجاد توهم دیداری هنر به زندگی مخاطبان راه پیدا کند.

ساحل پاتایا

پارک آبی پاتایا نیز در این منطقه واقع شده است. یک مرکز تفریحی توریستی که برای خانواده ها و کودکان هم مناسب است. سرسره های آبی و اسباب بازی های دوست داشتنی بسیاری در پارک آبی پاتایا وجود دارند.

علاوه بر اینها، باید به دیدنی های دیگر ساحل پاتایا نیز اشاره کرد. از جمله بازار شناور پاتایا، معبد وات چایمونگ کول، پاراسیلینگ، چشم انداز پاتایا، اسکله بالی های، موزه تدی خرسه (Teddy bear)، و ده ها مرکز دیدنی دیگر.

خرید در ساحل پاتایا

خرید کردن یکی از تفریحات جالب در پاتایا است. در این ساحل معروف پاتایا هرچه بخواهید می توانید پیدا کنید. علاوه بر فروشگاه های کوچک و فروشندگان خیابانی، چندین فروشگاه بزرگ و معتبر با کالاهای بین المللی در این ساحل وجود دارند.

ساحل پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیول پاتایا، رویال گاردن پلازا، سنترال سنتر پاتایا، مایک شاپینگ مال، بازار شبانه پاتایا (که در آن اجناس تایلندی فروخته می شود)، و… از جمله مراکز خرید در ساحل پاتایا هستند.

ساحل پاتایا

هتل های ساحل پاتایا

از آنجا که پاتایا یک مرکز توریستی کاملا شناخته شده است، انواع و اقسام هتل ها و مهمانسراها برای پذیرایی از مسافران با بودجه های مختلف وجود دارد. از گران ترین هتل های پنج ستاره تا اقامتگاه های ارزان در این ساحل در دسترس شما هستند.

ساحل پاتایا

تعدادی از این هتل ها دقیقا در ساحل قرار دارند. اگر در این هتل ها اقامت کنید، فاصله شما با مرکز دیدنی و جاذبه های توریستی پاتایا بسیار اندک خواهد بود. از طرف دیگر می توانید از منظره زیبای دریا نیز در این هتل ها لذت ببرید. هتل ساحلی رویال کلیف، و هتل فلورال لوکس هتل مونترا از جمله هتل های ساحل پاتایا هستند.

از جمله هتل های لوکس در حوالی ساحل پاتایا باید هتل آماری و هتل هالیدی را نام برد. هتل هایی مانند سنترال نووا هتل و و دیسکاوری بیچ هتل پاتایا، از جمله هتل های با رنج قیمتی متوسط در پاتایا هستند. و آماری نووا سوییت و پاتایا بلو اسکای نیز از جمله هتل های ارزان قیمت در ساحل پاتایا هستند.

تفریحات شبانه در ساحل پاتایا

این ساحل مرکز تفریحات شبانه است. پیش از این درباره واکینگ استریت پاتایا صحبت کردیم، در دل واکینگ استریت چندین مرکز تفریحات شبانه وجود دارند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

ساحل پاتایا

از جمله مراکز معروف تفریحات شبانه در پاتایا می توان به این موارد اشاره کرد: رد کار بار (Red car bar)، هوریزون بار، میکس دیسکوتک پاتایا، هارد راک کافه پاتایا، کلاب شبانه ۸۰۸، و…

ساحل پاتایا

 

 

 

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *