بهترین فالوده فروشی شیراز | فالوده های پشت ارگ و شکر ریز

یکی از چیزهایی که شیراز به آن معروف است، فالوده های شیرازی می باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فالوده فروشی شیراز بپردازیم.

معرفی و آدرس بهترین فالوده فروشی شیراز

پشت ارگ کریم خانی، و در ضلع شرقی خیابان ناصرخسرو تعدادی از بهترین فالوده فروشی های شیراز قرار گرفته اند که البته انواع بستنی ها را هم به مشتریان خود ارائه می کنند. هم چنین رستوران ها و کافی شاپ هایی هم در اطراف آنها و حوالی خیابان ناصر خسرو وجود دارد که برای صرف وعده های غذایی و همچنین انواع نوشیدنی ها می توان به آنها مراجعه کرد.

 

لیست فالوده فروشی های شیراز (پشت ارگ)

اگر بخواهیم تعدادی از بهترین فالوده فروشی های شیراز را در این منطقه و به طور کلی در شیراز معرفی کنیم، می توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:

  1. بستنی و فالوده فروشی کریم خان
  2. بستنی و فالوده فروشی شکر ریز
  3. بستنی و فالوده فروشی جمشیدیه
  4. بستنی و فالوده فروشی زند
  5. بستنی و فالوده فروشی کندو
  6. بستنی و فالوده فروشی شهر راز

همچنین کافه ارگ نیز در راستای همین خیابان ناصرخسرو قرار دارد.

فالوده فروشی های شیراز

بیشتر بخوانید: خیابان های معروف شیراز

بهترین فالوده فروشی شیراز

از میان تمام فالوده فروشی های شیراز، بستنی و فالوده فروشی شکر ریز، بهترین فالوده شیراز را دارد. بستنی و فالوده فروشی شکر ریز در سال ۱۳۳۵ تاسیس شده است و به روایتی قدیمی ترین بستنی و فالوده فروشی کل شیراز محسوب می شود.

در مطلب دیگری  بابا بستنی بهترین بستنی فروشی شیراز را معرفی کردیم که البته فالوده هم داشت، اما بهترین فالوده شیراز متعلق به شکر ریز می باشد.

طعم فالوده شکر ریز بسیار ملس می باشد و طیف وسیعی از سلایق را در بر می گیرد.

در واقع شیرینی زننده یا بی مزه گی ای که در بعضی از فالوده ها هست، به هیچ وجه در فالوده فروشی شکر ریز وجود ندارد.

به همین جهت و سابقه طولانی، شکر ریز را بهترین فالوده فروشی شیراز می دانند و میان خود اهالی شیراز و همچنین مسافران و گردشگران از نقاط دیگر، این فالوده فروشی محبوبیت و شهرت زیادی دارد.

شکر ریز بهترین فالوده فروشی شیراز

7 دیدگاه برای "بهترین فالوده فروشی شیراز | فالوده های پشت ارگ و شکر ریز"

  1. کسی که میگه بستنی فالوده ی شکر ریز خوبه معلومه فالوده ی سعدی رو نخورده…اگر بخوام به شکرریز ۱۰ بدم به سعدی ۱۰۰ میدم

    1. کار ما خودمون تولید رشته فالوده س،چه بابا بستنی و نارنج ترنج چه شکرریز و حتی همون سعدی( سلیمی سعدی) (احمدی) (علی بی غم) و … اینا مشتریای خودمونن
      طعم فالوده شکرریز بخاطر گلاب و بهارنارنجیه ک همون حین ساخت بهش اضافه میکنه ،یه زمانی فالوده آبلیمویی میزد آدم کیف میکرد(خودش آبلیمویی بود و نیازی نبود بهش آبلیمو اضافه کنی) ولی انقدر آدم معتاد و مشروب خور زیاد شده و چون آبلیمو نعشگی میپرونه ایراد گرفتن ازش و دیگه نزد طعمشو کرد عرق و گلاب کیفیتشم کم شد ب نظرم اگر بنا به پشت ارگ باشه فالوده پالوده شهرراز از بقیشون خییییلیییی بهتره از همشون مزخرف تر هم اونیه ک اسم مغازشو گذاشته پشت ارگ،ب نظرم اسم رو بخاطر معروفیت بستنی پشت ارگی که در واقع همون شکرریز هست دزدیده
      سعدی هم حاج سلیمی خوبه ولی کلا من ک کارم این هست و به اصطلاح کارشناسشم شهرراز و بستنی حافظ چهارراه ریشمک رو بیشتر میپسندم

        1. شهرراز؟چیشو تست کردی؟معیارت برا خوب بودن فالوده چیه اصلا؟
          بستنیش‌ کاری ندارم ولی پالوده ش از بقیه پشت ارگیا خیلی بهتره

        2. آقایون گویا شهرراز هم مال خود شکرریز هست سر چی دعوا‌میکنید؟من یبار رفتم شکرریز فالوده آلبالویی خواستم بهم گفت برو شهرراز مال خودمونه

      1. سلام ببخشید شما رشته فالوده تولید میکنید ؟
        میشه تماس بگیرید یا شماره بدید میخوام سفارش بدم بستنی فروشی دارم . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *