بهترین بستنی فروشی شیراز | همه چیز در مورد بابا بستنی شیراز

معرفی و آدرس بهترین بستنی فروشی شیراز: بابا بستنی

بسیاری از شیرازی ها و کسانی که به شیراز سفر کرده اند، بهترین بستنی فروشی شیراز را بابا بستنی شیراز می دانند.

بابا بستنی شیراز چند شعبه دارد که شعبه اصلی آن در خیابان جهاد سازندگی قرار دارد. خیابان جهاد سازندگی پایین تر از بلوار جمهوری شیراز می باشد که در نزدیکی صدا و سیما واقع شده است. اهالی شیراز به این ناحیه “تپه تلویزیون” می گویند.

شعبه دوم بابا بستنی شیراز در بلوار شهید قدوسی غربی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فالوده فروشی شیراز

چرا بابا بستنی بهترین بستنی فروشی شیراز می باشد؟

علل مختلفی باعث شده اند تا بابا بستنی عنوان بهترین بستنی فروشی شیراز را از آن خود کند. برای مثال می توان به قیمت معقول و تقریبا ارزان محصولات آن نسبت به سایر بستنی فروشی ها اشاره کرد.

همچنین منوی بسیار متنوع بابا بستنی عامل دیگری است که آن را به بهترین بستنی فروشی شیراز تبدیل کرده است.

اما علت اصلی و رمز موفقیت و ماندگاری و محبوبیت بابا بستنی شیراز، کیفیت فوق العاده محصولات آن و همچنین خلاقیت و نوآوری در ارائه بستنی ها و فالوده هایش می باشد.

بابا بستنی شیراز

منوی بابا بستنی شیراز

اگر بخواهیم به منوی بهترین بستنی فروشی شیراز نگاه کوتاهی بیاندازیم، می توانیم موارد زیر را در آن ببینیم:

  1. بستنی قیفی مخصوص: این بستنی خاص که باعث شهرت بابا بستنی و تبدیل شدن آن به بهترین بستنی فروشی شیراز شده است، ترکیبی است از کاکائو، وانیل، بستنی سنتی زعفرانی و یک ترکیب اضافه! در واقع روی این بستنی قیفی با تکه های خوش بُرش خامه تزیین شده است که هم شکل زیبایی به آن بخشیده و هم طعمی فوق العاده به آن می دهد.
  2. بستنی قیفی شکلاتی
  3. بستنی لیوانی کیکت و شکلاتی
  4. فالوده شیرازی: در کنار بستنی، بابا بستنی را می توان یکی از بهترین فالوده فروشی های شیراز هم دانست. فالوده های بابا بستنی بر دو نوع هستند. یک نوع فالوده معمولی است که با آبلیمو و شربت های مختلف رنگین و طعم دار می شود. نوع دیگر فالوده آناناسی آن است. در این فالوده شیرازی، تکه های آناناس ریخته شده است که آن را به یکی از خاص ترین فالوده های شیراز تبدیل کرده است.

در کنار فالوده و بستنی، بابا بستنی آبمیوه های فصلی متنوعی هم دارد؛ از آب هندوانه، آب پرتقال، آب انار تا هر آب هر میوه تازه ای که تصورش را بکنید.

بابا بستنی یک خوراکی خوشمزه دیگر نیز در منوی خود دارد:

کیک بستنی بابا بستنی یکی دیگر از مشتقات بستنی می باشد که در کنار آن، یک برش کیک هم قرار داده شده است و بیشتر به فضایی بین کافی شاپ و بستنی فروشی شبیه است.

بهترین بستنی در شیراز

بهترین زمان برای رفتن به بابا بستنی شیراز

یکی دیگر از مواردی که به ما ثابت می کند بابا بستنی بهترین بستنی فروشی شیراز می باشد، صفی از مردم است که در اکثر مواقع در کنار بابا بستنی دیده می شود.

بهترین زمان یا بهتر است بگوییم خلوت زمان برای رفتن به بهترین بستنی فروشی شهر شیراز، حوالی ظهر یعنی بین ساعت ۲ تا ۴ می باشد.

بیشتر بخوانید: خیابان های معروف شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *