۷ ویدیو از اسکی دبی

اسکی دبی یک مرکز تفریحی هیجان انگیز در مرکز خرید امارات مال دبی می باشد که با ۶ هزار تُن برف طبیعی، یکی از جذاب ترین مراکز تفریحی دبی برای گردشگران از سراسر دنیا می باشد. در اینجا برای آشنایی بیشتر، تعدادی ویدیو از اسکی دبی آورده شده است، اما اگر هنوز با خود اسکی دبی و وسایل و سرگرمی های آن آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم لینک اسکی دبی را هم بخوانید.

 

 

همانطور که احتمالا در سایت خوانده اید، پنگوئن ها یکی از بهانه های اصلی گردشگران برای سفر به اسکی دبی می باشد. در ویدیوی زیر می توانید پنگوئن های اسکی دبی را ببینید:

 

 

در ویدیو زیر هم می توانید بازی کردن بازدیدکننده های اسکی دبی را با پنگوئن ها بینید:

 

 

بسیاری از کسانی که به اسکی دبی می روند، افرادی حرفه ای هستند که برای اسکی کردن یا اسنوبردینگ عازم آنجا می شوند. البته بسیارند کسانی که صفا برای تفریح به اسکی دبی می روند و حتی به یادگیری اسکی در اسکی دبی می پردازند. در زیر تعدادی ویدیو از اسکی دبی آورده شده است، که اسکی کردن و حرکات نمایشی برخی بازدیدکننده ها را نشان می دهد:

 

 

جالب است بدانید حدودا ۲۵ ثانیه طول می کشد تا از بلندای دامنه به پایین برسید. ویدیوی زیر از اسکی دبی را ببینید:

 

 

اسکی دبی تنها برای اسکی کردن نیست و مراکز مختلفی در آن وجود دارد. رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های مختلف بخشی از آنها هستند. ویدیوی کوتاه زیر می تواند یک دید کلی از اسکی دبی به شما بدهد:

 

ارسال شده در ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *