۴ ویدیو از پارک آبی وایلد وادی دبی

معرفی کلی پارک آبی وایلد وادی دبی

پیش از معرفی وسایل بازی و دیدن تصاویر و ویدیوهای آنها، ویدیوی زیر، یک دید کلی از پارک آبی وایلد وادی دبی به شما خواهد داد:

پارک آبی وایلد وادی دبی در زمستان

خیلی از کسانی که در زمستان به پارک آبی وایلد وادی رفته اند، به دلایل زیر این فصل را پیشنهاد می کند:

۱٫در فصل زمستان پارک آبی وایلد وادی خلوت تر و خنک تر است.

۲٫در تابستان زمین های پارک آبی وایلد وادی نسبتا داغ هستند.

۳٫به دلیل خلوت بودن در زمستان، قیمت ها هم ارزان تر هستند.

۴٫در فصل زمستان، آب پارک آبی وایلد وادی را در دمای مناسب و گرمی قرار می دهند.

 

برج سورج در پارک آبی وایلد وادی

درباره این سرسره پیچ واپیچ و هیجان انگیز در سایت اصلی آفتاب تراول توضیحاتی داده شده است، که می توانید با کلیک بر عنوان این نوشته، درباره اش بخوانید. در اینجا یک ویدیو کوتاه از برج سورج در پارک آبی وایلد وادی آورده شده است که می توانید در زیر ببینید:

 

جمیرا سکیرا در پارک آبی وایلد وادی

درباره این سرسره آبی که بعد از آمریکا مرتفع ترین سرسره آبی جهان است، در سایت اصلی آفتاب تراول توضیحاتی داده شده است، که می توانید با کلیک بر عنوان این نوشته، درباره اش بخوانید. در اینجا یک ویدیو کوتاه از جمیرا سکیرا در پارک آبی وایلد وادی آورده شده است که می توانید در زیر ببینید:

 

موج سواری در پارک آبی وایلد وادی

اگر به موج سواری علاقه دارید یا همیشه دوست داشته اید در دریا و اقیانوس موج سواری کنید اما ترس مانع از تجربه این هیجان و لذت برای شما بوده است، در پارک آبی وایلد وادی دبی این امکان برای شما فراهم شده است. طراحی و مهندسی این موج های مصنوعی بسیار دقیق بوده و تنها کافی است خود را به دست موج ها بسپارید. برای آشنایی بیشتر می توانید ویدیوی کوتاه موج سواری در پارک آبی وایلد وادی را در زیر ببینید:

 

 

آب گرم با ماهی ها در پارک آبی وایلد وادی

یکی از جاذبه هایی که به تازگی در وایلد وادی به راه افتاده، آبگرم فیشو می باشد. آبگرم فیشو جایی است که شما به مدت ۲۰ دقیقه پاهایتان را داخل آب گرمی با ماهی های خاصی می گذارید و این کار باعث باز شدن منافذ پوست، لایه برداری از پوسته های مرده روی پا و همچنین ماساژ انگشتان و پاهای شما می شود. پس از این مدت کوتاه، پوست شما نرم تر و صاف تر می شود.

نگران گاز گرفتن ماهی ها نباشید که آنها دندان ندارند. و نکته دیگر اینکه فیشو در پارک آبی وایلد وادی، تنها جایی در دبی است که این ماهی های پر خاصیت را دارد.

توجه داشته باشید، افرادی که زخم یا بریدگی در پاهایشان وجود داشته باشد، اجازه استفاده از فیشو را ندارند.

مستر بلسترز در پارک آبی وایلد وادی

مسترز بلسترز سرسره ای نسبتا بلند با ارتفاع ۱۵ متر است که یا به صورت تنها یا با یک همراه وارد آن می شوید و یک مسیر طولانی را در آب از پیچ و خم هایی پر هیجان خواهید گذشت. قسمت هایی از این سرسره رو باز است و بعضی قسمت های دیگرش با حفاظ هایی پوشیده شده است. پس نگران امنیت آن نباشید و با خیال راحت از آن لذت ببرید.

پارک آبی وایلد وادی وسایل و تفریحات بسیاری دیگری هم دارد، از وسایل بازی آبی دیگر تا مراکز خریدی که می توانید در آنها سوغاتی بخرید. همچنین برای کودکان و خانم هایی که حامله هستند هم، تفریحات و وسایلی در نظر گرفته شده است. در نهایت پیشنهاد ما این است که اگر قصد سفر به دبی را دارید، به پارک آبی وایلد وادی هم حتما سر بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *