سفری کوتاه به اروپا

شاید همه شما برای سفر به اروپا برنامه های مختلف سفر رو از دیگران شنیدین ولی اگه میخواین یه سفر منحصر به فرد و متفاوت داشته باشین با ما همراه بشین.

سفر ما از ایتالیا  شروع میشه.

پایتخت ایتالیا کشور چکمه ای، شهر رم مجموعه ای  است شامل سنت های قدیمی آمیخته شده با هیجانات و پدیده های جدید است. پیشنهاد ما اینه که حداقل۲-۳ روز رو در این شهر شگفت انگیز بگذرونید تا بتونید از میدان سن پیتر که یکی از بزرگترین فضاهای عمومی دنیاست،آمفی تئاتر کلوسئوم که در حال حاضر جزو عجایب هفتگانه دنیاست،فواره های قایق قدیمی،پله های ۱۳۸ عددی اسپانیایی دیدن کنید سری به موزه واتیکان بزنید و در رستوران های اصیل این شهر طعم واقعی پیتزا و پاستا رو بچشین.

r2

بعد از رم یشنهاد ما، سینکو ترره واقع در شمال ایتالیا است:

یکی از پنج شهر ساحلی معروف ایتالیاست که پیشنهاد میکنیم یک تا دو روز رو این منطقه زیبا بگذرونید و از جاذبه هایش لذت ببرین با صعود از صخره های زیبا عکس های به یادماندنی بگیرین ساعاتی رو بی دغدغه و دور از فشارهای روزمره سپری کنید. برای اینکه بیشترین لذت رو از مناظر زیبای این شهر ببرید در انتخاب موقعیت هتل یا محل اسکان خود دقت کنید. برای رزرو آنلاین و ارزان هتل در سراسر دنیا کارشناسان ما، شما را همراهی میکنند.

r3

فلورانس-سومین شهر پیشنهادی ما در ایتالیا:

فلورانس یکی از زیباترین شهرهای دنیا و ایتالیا که خاستگاه رنسانس محسوب میشود. به گالری های مختلف شهر سر بزنید و از کلیساهای بسیار زیبا دیدن کنید. فلورانس یک شهر تاریخیه که میتونید خاطرات خوبی رو از سفر در این شهر ثبت کنید.

به میدان پیازا دلا سیگنورا برین و از موزه UFFIZI  دیدن کنید،میدان میکل آنژ و گردش در باغ ببلی  و استشمام بوی خوش درختان مرکبات رو هم از دست ندین.

از دیگر شهرهای ایتالیا رو -که اگه وقت داشتین- بهتون توصیه میکنیم از دست ندین:ونیز،ناپل،ژنوا…

r4

بعد از ایتالیا یکی از نزدیکترین مقاصد که در اروپا باید رفت، کشور زیبا و جذاب  فرانسه است.

مسلما وقتی به فرانسه میرین حتما پاریس و لیون هم جز برنامه سفرتون هست. ما در اینجا چند شهر بینظیر دیگه رو معرفی میکنیم. اولین شهر فرانسه که دیدنش رو توصیه میکنیم نیس هست:

نیس که یکی از شهرهای ساحلی زیبای مدیترانه و مقاصد گردشگری جنوب کشور فرانسه است و معمولا برای منظره های زیبا، آفتاب زیبا و ساحل شلوغش مشهوره که خیلی ها اونو شهر شنا و آفتاب می دونند و هتل های ماسه ای این ساحل یکی از رویایی ترین مکان های دنیاست.برای انتخاب بهترین هتل ها با ما همراه باشید.از اماکنی که پیشنهاد میکنیم از دست ندین : قلعه تپه،تئاتر ملی نیس،نیس قدیم…

r5

دست کم دو تا سه روز رو در این شهر زیبا بگذرونید.

مارسی دومین شهری که باید سری بهش بزنید،

بندر مارسی، از بزرگترین شهرهای فرانسه و در عین حال یک شهر چند ملیتی است، شهر الجزایری ها، یونانی ها، روس ها، ایتالیایی ها و اسپانیایی ها؛ همین موضوع باعث شده جاذبه های توریستی مارسی واقعا جذاب باشه .شهر مارسی در جنوبی ترین نقطه کشور فرانسه در سواحل مدیترانه و دومین شهر بزرگ این کشوره درضمن به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۳ میلادی شناخته شده است.

r6

کلیسای ویکتور باسیلیک کلیسای قدیمی ای که به شکل قلعه است و به خاطر سبک معماریش معروف شده،قلعه شاتو قلعه ی کوچک و قدیمی ای که امروزه به شکل زندان در اومده،کلیسای جامع نتردام و موزه لانگ چامپ که موزه هنرهای زیباست رو نیز فراموش نکنین.

سنت وران فرانسه  مقصد بعدی میتواند باشد:

این شهر در ارتفاعات کوه های آلپ واقع شده و یکی از بلندترین مناطق قاره ی اروپاست  و برای گردشگرانی که به کوهپیمایی علاقه دارن  بسیار مناسبه ولی توصیه میکنیم قبل از سفر حتما شرایط جوی و آب و هوایی رو چک کنید.

r7

 تا به حال راجع به شهر نیم  Nimes در فرانسه چیزی شنیده اید؟

در نزدیکی دو شهر آویگون  و آرلس شهری است که پیشینه تاریخی و همچنین خرابه‌های رومی زیبایی در خودش جا داده است. شهر نیم بیشتر از آرلس، جلوه اسپانیایی به خود گرفته است. شما در این شهر می‌توانید غذاهای اسپانیایی و گاوبازی رو تماشا کنید. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های رم باستان در خارج از شهر لذت ببرید.

 آخرین مقصد ما در این برنامه ماجراجویانه ی اروپا، اسپانیاست که بارسلونا،تاراگونا و والنسیا سه شهریه که ما در این برنامه بهتون پیشنهاد میکنیم.

 بارسلونا با زیبایی های بیش از حد اولین شهری هست که به انجا میریم:

بارسلونا مرکز و پر جمعیت ترین شهر ایالت کاتالونیای اسپانیاست و در ساحل شمال شرقی مدیترانه ای اسپانیا واقع شده موزه ملي هنر کاتالونيا يکي از جاذبه هاي توریستی بارسلوناست که اين ساختمان قبلا يک قصر سلطنتي بوده است. ساختمان موزه، معماري بسيار زيبايي دارد و بايد گفت از جمله موزه هاي محبوب سراسر اسپانياست. پارک گوئل بوستانی شامل عناصر معماری است که در تپه ال کارمل در منطقه گراسیا بارسلون قرار دارد قصر موسیقی کاتالان این بنا جزو میراث جهانی یونسکو می‌باشد.

r8

موزه پیکاسو، ساگرادا فامیلیا، آکواریوم بارسلونا، باغ وحش بارسلونا، پارک تفریحی پورتا ونتورا, از جاهای دیگه ای که حتما در بارسلونا باید اونهارو ببینید.

برنامه  تور اروپا رو با ما دنبال کنید و تاراگونا را بشناسید:

یکی از جاهایی که در اسپانیا باید برین و ببینین تاراگوناست که خرابه های یونانی زیادی در اونجا وجود دارد،میتونید به خرید برین و غذاهای لذیذ دریایی رو در رستوران های محلی نوش جان کنید ولی جذابترین جاذبه این شهر که باعث جهانی شدنش شده  جشنواره هرم انسانی اسپانیاست که رویدادیه که توان و تعادل باورنکردنی انسان را در شهر تاراگونا در کشور اسپانیا به نمایش می گذارد. هر دو سال یکبار در کشور اسپانیا، چند هزار مرد، زن و حتی کودک از شانه های یکدیگر بالا می روند تا بلندترین و قدرتمندترین هرم انسانی تاریخ بشر را بسازند جشنواره هرم انسانی ، رویدادی درجه یک و فرصت عالی است . نمونه ای از فرهنگ کاتالانیایی که توسط یونسکو به عنوان میراث فرهنگی و ناملموس بشری به رسمیت شناخته شده است. این جشنواره در ماه سپتامبر با حضور ۴۲ گروه انجام میشه.

r9

والنسیا مقصد بعدی در اروپاست که فراموش نخواهیم کرد:

یکی از مهمترین شهرهای اسپانیا والنسیاست که نباید ازش غافل بشین. والنسیا یکی از بزرگترین شهرهای اسپانیاست که در ساحل دریای مدیترانه قرار داره.شهری با یک رودخانه خشک شده که از طول شهر میگذره و پلهای قدیمی بسیار زیبایی از روی آن می گذرند.قسمت قدیمی شهر هم بسیار دیدنی وجالبه کف خیابانها سنگفرش و خیابانها و کوچه ها بسیار باریک و کم عرضند که بعدها این حالت در بسیاری از شهرهای اروپا به چشم میخوره.همچنین اکواریوم بسیار زیباوبزرگی داره که بزرگترین اکواریوم دنیاست که در یک مجموعه زیبا شامل سینمای سه بعدی وکنسرت هال و موزه  قرار گرفته است.

r10

شهر علوم وهنر والنسیا،بازار مرکزی،کلیسای جامع و باغهای توریا از جاذبه های دیگر والنسیا به شمار میان.

این برنامه یکی از هزاران گشت و گزارهای ماجراجویانه ماست. برای یک سفر بی نظیر به اروپا  با ما همراه باشید.

 

ارسال شده در راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *