زیباترین کشور جهان ۲۰۱۸ + عکس

مقدمه ای در مورد زیباترین کشور جهان

پاسخ دادن به این سوال که زیباترین کشور جهان کدام است، کار مشکلی است، چرا که زیبایی هم مانند بسیاری دیگر از امور بسیار مهم انسانی مانند عشق، دوستی، عدالت و … تعریف دقیقی ندارد و نظرات افراد مختلف در مورد آن متفاوت است.

بنابراین اگر کشوری را به عنوان زیباترین کشور جهان معرفی می کنیم، بر اساس نظرسنجی هایی است که از مردمان کشورهای مختلف انجام شده است.

بر اساس آنچه در ادامه می خوانید اسکاتلند به عنوان زیباترین کشور جهان معرفی شده است، اما رتبه بندی های دیگر هم این کشور را همیشه در بین زیباترین کشورهای جهان قرار داده اند.

جالب است بدانید در بیشتر رتبه بندی ها رقابت بر سر کسب لقب ” زیباترین کشور جهان” همیشه بین چند کشور از بریتانیای کبیر می باشد. و گاهی ولز، گاهی انگلستان و گاهی اسکاتلند این عنوان را به خود اختصاص داده اند.

کشور زیبای بریتانیا

زیباترین کشور جهان به انتخاب سایت businessinsider.com

سایت بیزنس اینسایدر، یکی از سایت های معتبری است که بر اساس نظرات تعداد زیادی از کاربران، به معرفی ۲۰ مورد از زیباترین کشورهای جهان پرداخته است.

جالب است بدانید که در این نظرسنجی، کاربران سراسر دنیا کشور اسکاتلند را به عنوان زیباترین کشور جهان انتخاب کرده اند.

اسکاتلند دومین کشور بزرگ بریتانیا می باشد که میان چند دریا قرار گرفته است و این امر باعث سرسبزی و زیبایی بی نظیر آن شده است.

زیباترین کشور جهان یعنی همان اسکاتلند از سمت جنوب غربی با دریای ایرلند هم مرز است، از طرف شرق با دریای شمال، از جانب شمال با دریای نروژ و نهایتا از سمت غرب هم با اقیانوس اطلس شمالی مرز آبی دارد.

جالب است بدانید اسکاتلند دارای ۷۹۰ جزیره می باشد که بیش از ۹۰ مورد آن، جزایر مسکونی می باشند که ساکنین آنها نزدیک به ۲ درصد از جمعیت کل کشور اسکاتلند را تشکیل می دهند.

شاید آنچه اسکاتلند را به زیباترین کشور جهان تبدیل کرده، طبیعت بکر آن باشد که مجموعه ای است از کوه های سر سبز و سواحل بی نظیر و رودخانه های مملو از آب و خانه هایی که بسیاری از آنها معماری قدیمی خود را حفظ کرده اند.

شاید با کلمات نتوان شگفتی ها و عللی را که باعث شده بیشتر مردم جهان، اسکاتلند را به عنوان زیباترین کشور جهان انتخاب کنند، توضیح داد، پس به همین نکات بسنده می کنیم و باقی اوصاف مان از زیباترین کشور جهان را به عهده تصاویر می گذاریم.

قلعه های زیبای کشور اسکاتلند دریاچه های زیباترین کشور جهان طبیعت زیباترین کشور جهان زیباترین کشور جهان اسکاتلند طبیعت اسکاتلند پل شیطان در اسکاتلند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *