رستوران گردی اونم از نوع پولداریش!

رستوران گردی اونم از نوع پولداریش:

مسافرت همیشه به خودی خودش خوبه حالا اگه به یه سفر لوکس  و پولداری برین که چه بهتر، اگه مکمل این سفر رستورانهای خاصی اونم زیر از نوع زیر آب باشه که دیگه نگو و نپرس. با ما همراه بشین تا ۵ تا ازبهترین رستورانهای زیر آب دنیا رو بهتون معرفی کنیم، به امید اینکه تو برنامه سفر بعدیتون حتما سری هم به این رستورانهای شیک و مجلل بزنین…

رستوران زير آب ايتها در هتل کنراد، جزيره رنگالي، مالديو

  1. Ithaa Undersea Restaurant

رستوران زیر آبی ایتها در يک جزيره خصوصی در وسط اقيانوس هند واقع شده و با سطح آب پنج متر فاصله داره و نماي ۳۶۰ درجه خاص از زندگی دريايی رو برای مهموناش فراهم میکنه. ايتها در زبان مالديوی یعنی “مادر مرواريد”. طراحی اين رستوران برگرفته از طراحی معاصر اروپا ست.

انواع نوشيدنی و غذاهای مختلف در اين رستوران سرو میشه. در واقع ۱۲ رستوران، کافی شاپ و ويلای آبی برای مراجعه کننده ها فراهم شده و يک محل اختصاصی هم برای دوستداران خاص پنير وجود داره که اونجا ۱۰۱ نوع پنير از باکيفيت‌ترين پنيرهای دنیا وجود داره. رستوران ايتها در حقيقت اولين و تنها رستوران تمام شيشه‌اي زير آب جهانه.

r2

رستوران المهرا در هتل برج العرب جميرا، دوبی

  1. Al Mahara

آکواریوم خیلی بزرگی که از کف تا سقف، دیوارهای رستوران المهرا رو در هتل لوکس برج العرب دبی پوشونده یه تجربه ی خاص از زیر آب بودنه ،یه حس متفاوت و حتی بهتر از غواصی…

رستوران المهارا که به پوسته صدف در زبان انگلیسی ترجمه شده بهترین و با کیفیت ترین غذاهای دریایی رو تو این منطقه سرو میکنه و از غذاهای دریایی هر چیزیو که فکرشو بکنین میتونین تو منوی این رستوران پیدا کنین.

 

r3

 

کافه-رستوران زیر آبی آتریوم بار در لابی هتل رادیسون بلو-برلین،آلمان

  1. Atrium Bar

 

بزرگترین آکواریوم استوانه ای جهان،اینجا ذرست روبروتونه، رستوران آتریوم بار در لابی هتل رادیسون بلو بی برلین انواع نوشیدنی و اسنک های سبک رو برای مهموناش سرو میکنه.

خوردن کیک و یه نوشیدنی هیجان انگیز وقتی که به یه آکوادام که ظرفیتش ۲۶۴۱۷۲ گالنهو بیشتر از۱۵۰۰ ماهی یه تجربه ی خاصه که پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتحان کنین.

r4

 

رستوران آکواریم در نشویل-تنسی،آمریکا

  1. Aquarium Restaurant

رستوران زیر آبی و ماجراجویانه در قلب نشویل در ایالت تنسی با نمایی از آکواریوم۲۰۰۰۰۰ گالنی از آب با منویی از غذاهای دریایی خاص.

علائه یر این رستوران این مجموعه  یک سری رستورانهای جانبی  از جمله رستوران دِ نور ،کلورادو،هوستون،کیما و تگزاس رو هم در خودش جا داده.

 

r5

 

رستوران دريا – مالديو

  1. Sea

رستوران دریا ، یکی دیگر از رستوران های زیر آب که تا سطح آب ۳متر فاصله داره در  مجموعه ویلاهای Anantara Kihavah مالدیو واقع شده. خوردن یک شام دونفره از منوی اروپایی با نمایی  از زندگی  دریایی اقیانوس هند که تو آینه منعکس شده یکی از خاطرهای جالبیه که از سفر مالدیو براتون ثبت میشه.

r6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *