اجاره خودرو در کیش

در این مطلب به اجاره خودرو در کیش، قیمت اجاره خودرو در کیش و همچنین قوانین اجاره خودرو در کیش پرداخته شده است.

اجاره خودرو در کیش

علاوه بر مراکز تجاری، تفریحی و طبیعی متنوع و زیبایی که در کیش وجود دارد، یکی از جذابیت های آن خودروهای لوکس موجود در جزیره کیش می باشد.

می دانیم که کیش یکی از مناطق آزاد در ایران است که به همین دلیل معاف از مالیات می باشد. این امر باعث شده تا قیمت بسیاری از اجناس در کیش، پایین تر از دیگر شهرها باشد.

خودرو هم یکی از مواردی است که قیمت آن در کیش با دیگر مناطق، به طرز فاحشی اختلاف دارد. همین مساله باعث شده تا در سطح خیابان های جزیره کیش، خودروهای بسیار لوکس و گران قیمتی در حال تردد باشند.

حال اجاره خودرو در کیش از این جهت اهمیت پیدا می کند که، بسیاری از گردشگرانی که کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، تمایل به تجربه رانندگی با این خودروهای لوکس دارند و شرکت هایی هم به همین منظور تاسیس شده اند که به اجاره خودرو در کیش می پردازند.

اجاره ماشین کیش

قیمت اجاره خودرو در کیش

یکی از نکات مهم برای اجاره خودرو در کیش انتخاب شرکت مناسب شماست. به این معنا که تعداد زیادی شرکت اجاره خودرو در کیش وجود دارد که انواع خودروهای لوکس و فوق لوکس را در اختیار دارند و با قیمت های مختلفی آنها را اجاره می دهند.

بنابراین بهتر است ابتدا نوع خودرویی را که می خواهید اجاره کنید انتخاب نمایید و سپس به شرکتی که قیمت مناسب تری را ارائه می کند، مراجعه فرمایید.

اهمیت نکته از آنجاست که شرکت های مختلف گاهی قیمت های بسیار متفاوتی را برای اجاره یک خودرو خاص اعلام مشخص می کنند.

شاید آوردن یک مثال بتواند بحث اختلاف قیمت اجاره خودرو در کیش را بهتر تبیین کند؛

فرض کنید شما قصد اجاره خودرو مازراتی را در کیش دارید، یک شرکت اجاره خودرو را یک میلیون و هفتصد هزار تومن قیمت گذاشته و شرکت دیگری هم هست که برای همان مدل خودرو قیمت دو و نیم میلیون تومان را مشخص کرده است. این اختلاف قیمت اجاره خودرو در کیش ممکن است میان دیگر انواع خودرو برای مثال خودروهای کمتر لوکس، کمتر باشد اما به هر حال وجود دارد و بهتر است که به آن توجه داشته باشید.

قیمت ماشین اجاره ای در کیش

قوانین اجاره خودرو در کیش

  1. ارائه اصل گواهینامه
  2. ارائه کارت شناسایی
  3. یک فقره چک به ارزش قیمت خودرو یا وجه نقد به منظور ضمانت
  4. هزینه بنزین با خود شخص است.
  5. بوق زدن در تمامی معابر ممنوع است.
  6. جریمه های رانندگی در کیش، دو برابر دیگر مناطق است.
  7. سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در خط ساحلی کیش، ممنوع است.

قوانین اجاره ماشین در کیش

نکته: اجاره خودرو در کیش و قیمت هایی که ذکر می شود، به ازای یک ۲۴ ساعت یا در واقع یک شبانه روز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *