وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس را در حال حاضر از تهران، کشور امارات شهرهای دبی و ابوظبی کشور ترکیه شهرهای : آدانا، آنکارا، آنتالیا، بورسا، قاضیان تپه، استانبول و ازمیر میتوان تهیه کرد. ویزای انگلیس بر حسب درخواست و شرایط و مدارک متقاضی به صورت انواع توریستی،تحصیلی و تجاری میتوانید باشد.

توجه داشته باشید که با توجه به تعداد بالای متقاضیان در تهران و وجود محدودیت در تعداد وقت ها، گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران به زمان بیشتری نیاز داردو معمولا” از زمان اقدام ۴ تا ۵ هفته بعد وقت به شما اختصاص می یابد.

حضور متقاضیان برای انگشت نگاری و ارائه مدارک برای تمامی انواع ویزای انگلیس الزامی می باشد. زمان انگشت نگاری حدود ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید. با توجه به این که متقاضیان ویزای توریستی، تجاری و یا دانشجویی ملزم به دریافت برگه عبور هستند، حتما باید ۳ روز کاری حضور داشته باشند تا برگه عبور برایشان صادر شود اما متقاضیان ویزای اقامتی نیازی به ماندن بیش از یک روز ندارند.

توجه داشته باشید:

امکان صدور برگه عبور در کشور امارات وجود ندارد لذا متقاضیانی که به این کشور مراجعه می کنند باید تا زمان صدور نتیجه ویزا یعنی ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) در امارات بمانند یا به خرید خدمات فوری  یا خیلی فوری اقدام نمایند. جزییات این خدمات به شرح زیر میباشد.

وقت سفارت انگلیس بصورت فوری Priority:

با خرید این سرویس نتیجه ویزای شما در عرض ۵ روز کاری (بین۳ تا ۵ روز) صادر خواهد شد. هزینه این سرویس مبلغ ۴۸۰ دلار آمریکا است.

وقت سفارت انگلیس بصورت  خیلی فوری Super Priority:

با خرید این سرویس نتیجه ویزای شما ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس مبلغ ۱۴۰۵ دلار است.

سرویس Passport Pass Back:

با خرید این سرویس گذرنامه در همان روز انگشت نگاری به شما باز می گردد و می توانید به ایران برگردید. نتیجه ویزای شما پس از ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) صادر خواهد شد و سفارت به شما اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردید و گذر نامه خود را به سفارت تحویل دهید. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی ۳ روز به شما ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره می توانید از سرویس پیکاپ استفاده نمایید.

 هزینه وقت عادی سفارت انگلیس:

هزینه وقت سفارت انگلیس برای ویزای توریستی ۶ ماهه: ۲۰۰ دلار

هزینه وقت سفارت انگلیس برای ویزای توریستی ۲ ساله: ۶۰۰ دلار

 مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت انگلیس

ویزای توریستی انگلستان :

این ویزا برای افردی که قصد گردشگری و یا بازدید از دوستان و بستگان خود در خاک انگلستان را دارند می باشد. برای دریافت این ویزا متقاضی باید از وضعیت شغلی و مالی نسبتا خوبی برخوردار باشد

داشتن سابقه سفر به کشورهای حوزه شنگن، ژاپن، استرالیا و آمریکا می تواند برای اخذ این ویزا مفید باشد. در صورتی که متقاضی جهت اقامت خود دعوتنامه از فردی که در انگلستان زندگی می کند نداشته باشد می بایست رزرو هتل ارایه نماید. متقاضیانی که قبلا ویزای انگلستان نداشته اند فقط می توانند برای ویزای ۶ ماهه اقدام نمایند.

اما کسانی که در ۱۰ سال گذشته حد اقل یک ویزای توریستی ۶ ماهه داشته اند می توانند برای ویزای چند بار ورود

دو ساله اقدام نمایند. همچنین متقاضیانی که قبلا ویزای دو ساله داشته اند می توانند برای ویزای ۵ ساله اقدام کنند. لازم به ذکر است صدور ویزاهای فوق بر اساس صلاحدید افسر ویزا بوده و ممکن است مدت ویزا کمتر از مدت زمان درخواستی صادر شده و یا با صدورآن مخالفت شود که در هر دو صورت هزینه پرداختی به سفارت قابل استرداد نمیباشد.

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان:

  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورتهای قبلی.
  • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
  • ۲ قطعه عکس ۴٫۵*۳٫۵ .
  • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه ۶ ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی ۶ ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و … ).
  • مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای ۶ ماه گذشته  ، سپرده های بانکی و…
  • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای ۶ ماه گذشته  الزامیست.
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .

** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلیس می افزاید.

**در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد بنابراین تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.